10 milijonų žmonių visame pasaulyje jau naudojasi “Toyota Safety Sense“
Toyota Motor Corporation paskelbė, kad bendras “Toyota Safety Sense” saugos sistemų, skirtų padėti išvengti arba sušvelninti susidūrimus daugelyje eismo situacijų, pasiekė 10 milijonų vartotojų, vos po trijų su puse metų nuo pasirodymo rinkoje 2015 m.
Apie 90 % visų Toyota automobilių, Japonijos, Šiaurės Amerikos ir Europos rinkose, šiuo metu turi įdiegtą “Toyota Safety Sense“ apaugos sistemą.
Tikimasi, kad dar iki šių metų pabaigos „Toyota Safety Sense“sistema bus įdiegta 3 mln. automobilių Japonijoje, 5 mln. automobilių Šiaurės Amerikoje ir beveik 2 mln. Europoje.
Siekdama sukurti saugią mobilią visuomenę, Toyota skatina požiūrį, jog žmonės ir transporto priemonės yra viena bendra eismo aplinka. Todėl natūralu, kad ne tik automobiliai turėtų „mokėti” važiuoti saugiai. Eismo taisykles turėtų išmanyti ir vairuotojai, keleiviai bei pėstieji. Žengdama dar vieną žingsnį arčiau saugios mobilios visuomenės idėjos, šių metų pradžioje Toyota pristatė antrosios kartos „Toyota Safety Sense“ sistemą, kurioje įdiegta:
Prieš susidūrimo sistema (PCS), padedanti užkirsti kelią ir sušvelninti susidūrimus su priekyje važiuojančiomis transporto priemonėmis ar pėsčiaisiais, einančiais šviesiu ir tamsiu paros metu bei dviratininkais šviesiu paros metu.
Išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo sistema (LDA) įspėja vairuotoją ir padeda išvengti nelaimingų atsitikimų, nutinkančių, nukrypus iš eismo juostos.
Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), padedanti išlaikyti saugų atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio.
Automatinis šviesų paaukštinimas (AHB) užtikrina puikų matomumą, ypač važiuojant tamsiu paros metu.
Kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) padeda užtikrinti, jog visi kelyje esantys ženklai bus pastebėti, atpažinti ir paaiškinti.
Papildomai galima komplektuoti (iACC) – įrangą, sujungiančią adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC) ir kelio ženklų atpažinimo sistemą (RSA). Automobiliui važiuojant pastoviu greičiu, (RSA) aptinka greičio ribojimo ženklus, todėl vairuotojas gali lengvai iš naujo nustatyti automobilio greitį naudojant jungiklį ant vairo.
Toyota siekis – toliau populiarinti aktyvios saugos paketą ir iki 2020 m. antrosios kartos „Toyota Safety Sensation“ pristatyti maždaug šimtui šalių ir regionų, įskaitant Aziją bei Lotynų Ameriką.
2018-12-10