2017 metais „Toyota“ pardavė 1,52 mln. elektrifikuotų automobilių
„Toyota“ žengia į priekį siekdama įgyvendinti vieną iš savo užsibrėžtų aplinkosaugos tikslų – nuo 2030 metų kasmet parduoti 5,5 milijono elektrinių transporto priemonių.
Kalbant apie pasaulinę aplinkosaugos lyderystę, įprastų modelių, kuriuos klientai perka visame pasaulyje, skaičius yra didesnis nei konceptinių automobilių, pristatytų parodose. „Toyota Motor Corporation“ (toliau – „Toyota“) paskelbė, kad 2017 metais pasiekė elektrifikuotų automobilių metinius pardavimus – visame pasaulyje parduota daugiau nei 1,52 milijono. Šis skaičius padidėjo 8 proc. palyginus su 2016 metų pardavimais, ir taip buvo pasiektas vienas iš „Toyota Challange 2050“ tikslų, kuris įsigalios tik nuo 2020 metų – per metus parduoti daugiau nei 1,5 milijono elektrifikuotų transporto priemonių. Be to, bendras elektrifikuotų automobilių pardavimas šiuo metu viršija 11,47 mln., o tai reiškia daugiau kaip 90 mln. tonų CO2 sumažėjimą, lyginant su lygiaverčių tradicinių transporto priemonių pardavimais.
Pasak „Toyota Motor Corporation“ vykdomojo viceprezidento, Shigeki Terashi, per daugiau nei 20 metų elektrinių automobilių pardavimai per metus išaugo nuo 500 iki daugiau nei 1,5 milijono. Visa tai – klientų liudijimas apie elektra varomų automobilių kokybę, ilgaamžiškumą bei patikimumą, ir, dėka klientų, kompanija vis judėjo į priekį ir sukūrė tvirtą bei tvarų pagrindą elektrifikuotų automobilių plataus asortimento masinei gamybai.
Nuo tada, kai 1997 metais Japonijoje buvo pristatytas pirmasis „Prius“, „Toyota“ stengėsi tobulinti technologijas: 2014 metais pradėta vandeniliu varomo automobilio, „Mirai“, masinė gamyba, 2016 metais pristatytas ketvirtos kartos „Prius“ modelis, o 2017 metais pristatytas antros kartos elektra varomas hibridas „Toyota Prius Plug-in“. Bendrovė ir toliau tęs plėtrą ir elektrifikuotų automobilių įvairovę, o iki 2020 metų pagrindinis siekis bus masinė akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių gamyba, pradedant Kinija ir Indija, vėliau Japonija, JAV ir Europa. „Toyota“ taip pat siekia toliau plėsti hibridinių elektrinių transporto priemonių pardavimą besivystančiose rinkose ir prisidėti prie naujų transporto priemonių išskiriamo CO2 sumažinimo.
Pastangos pagerinti ir padidinti elektrifikuotų automobilių įvairovę yra tiesiogiai susietos su aplinkosaugos iššūkiu „Toyota Challenge 2050“, kuriuo bendrovė sieks, kad iki 2030 metų kasmet parduotų 5,5 milijonus elektra varomų automobilių, kad iki 2020 metų pradžios pasaulyje būtų galimybė įsigyti 10 akumuliatorinių elektrinių modelių, o nuo 2025 metų bendrovė sieks, kad visi modeliai turėtų elektra varomo modelio pasirinkimo galimybę.