Naujasis AYGO – sėkmės istorija tęsiasi su atnaujintu dizainu ir dar dinamiškesniu važiavimu
Naujasis Toyota AYGO debiutuos 2018 m. Ženevos automobilių parodoje. “Toyota” dizaineriai ir inžinieriai ne tik sustiprino AYGO jaunatvišką ir išskirtinį įvaizdį, bet ir pagerino jo važiavimo charakteristikas, todėl kiekviena kelionė taps dar linksmesnė. Visi šie pakeitimai leis dar labiau sustiprinti modelio poziciją labai konkurencingame A segmente.
Nuo pat modelio pristatymo 2014 m., AYGO atnešė pastebimą sėkmę Toyota korporacijai Europoje A segmente. Iš karto atpažįstamas AYGO priekinis “X” dizainas ir platus pasirinkimo galimybių spektras užtikrina jo išskirtinumą iš minios.
AYGO skirtas auditorijai, kuri, rinkdamasi automobilius, vertina ne tik dėl racionalias priežastis, bet yra labiau jautri jų išvaizdai ir stiliui. Įspūdingas dizainas ir patrauklios vairavimo charakteristikos padaro AYGO vienu iš geriausių Toyota modelių, pritraukiančių naujus pirkėjus ir didinančių pardavimus.
2017 m. AYGO buvo vienas iš daugiausiai A segmente parduodamų modelių – parduota daugiau nei 85 000 vienetų, kas sudaro 6,6% segmento dalies.
Dizainas
Naujasis AYGO išlaikė simbolinį priekinį „X parašą“, bet jis buvo transformuotas iš dvimačio vaizdo į galingesnį, trimačius architektūros elementus turintį dizainą.
Priekinis dizainas apima taip pat ir pertvarkytus „Keen Look“ žibintų klasterius su integruotais dienos šviesos diodais (DRL), kurie dar labiau sustiprina įspūdingą AYGO vaizdą iš pirmo žvilgsnio.
Žemesnis rėmelis priekinėse grotelėse pabrėžia AYGO stabilią padėtį ir greitį, būdingą kompaktiškam automobiliui. Tuo tarpu juodi, blizgantys juodi arba sidabrinės spalvos apšvietimo lempų ornamentai akcentuoja automobilio plotį.
Nauji galiniai šviesos diodų žibintai suteikia AYGO išskirtinę išvaizdą ir leidžia iš karto jį atpažinti. Unikalus apšvietimas sukuria kompaktiškos kabinos įspūdį virš platesnės apatinės bamperio zonos, pabrėžiant automobilio galinės dalies plotį ir stabilumą.
Naujasis AYGO papildytas dviem naujomis spalvomis – “Magenta” ir “Blue” – ir papildomais ratų gaubtais.
Stilingos komplektacijos
Naujasis AYGO sukurtas siekiant patikti dar platesnei auditorijai. Kiekviena modelio komplektacija turi unikalių dizaino elementų, kurie yra lengvai atpažįstami: priekinis bamperis, specialiai suprojektuoti lengvojo lydinio ratlankiai ir vidaus apdaila. AYGO „x” komplektacijos buvo parinktos, siekiant prisitaikyti prie skirtingų klientų skonio ir poreikių: pradinis paketas „x“, vidurinio lygio „x-play“ ir aukšto lygio „x-clusiv“.
X-play yra naujojo AYGO pagrindas. Jame yra keletas variantų, leidžiančių klientams savo automobilį pritaikyti pagal savo asmeninį skonį. X-play – standartinė įranga, siūlanti išskirtinę vertę. Joje rasite tokias funkcijas kaip oro kondicionierius ir x-touch 7″ multimedijos ekranas.
Nauja aukšto lygio x-clusiv komplektacija yra sukurta standartinės x-play komplektacijos pagrindu, tačiau turinti išskirtinę dviejų dalių spalvų („bi-tone”) sistemą. Renkantis automobilį su šia komplektacija, papildomai gausite:
automobilio spalvos pasirinkimas iš trijų variantų, unikalūs 15″ lengvo lydinio ratlankiai su dvigubo disko dizainu, sėdynių apmušalai su daline oda, automatinis oro kondicionierius, beraktė sistema ir “Toyota Safety Sense” paketas.
Be to, AYGO asortimentą atnaujins dvi specialaus leidimo komplektacijos x-cite ir x-trend.
X-cite yra labiausiai išsiskirianti AYGO versija: unikali „Magenta“ išorinė spalva su dviejų tonų apdaila, 15″ juodojo lydinio ratlankiai, „Manhattan” sėdynių audinys su „Magenta“ siūlėmis, spalvoti įdėklai oro ventiliams ir pavaros rankenėlei, „Piano Black“ prietaisų skydelis ir pavarų svirties erdvė.
Vartotojai, ieškantys dinamiškesnio A segmento Toyota automobilio išpildymo, turėtų atkreipti dėmesį į x-trend komplektaciją. Juodą išorinę apdailą papildo juodas priekinio žibinto ornamentas, žydri („Cyan“) durų veidrodėliai, unikalus sportinių lipdukų komplektas, 10 stipinų 15″ ratlankiai, dalinė odos apdaila ir žydri („Cyan“) interjero elementai.
Važiavimo dinamika
Nauji AYGO savybių patobulinimai dar labiau pagerino jo veikimą ir vairavimo dinamiką bei pritaikė automobilį dar didesniam miesto judrumui. Tuo pat metu Toyota inžinieriai išlaikė geriausią AYGO klasėje kuro efektyvumą. Dar daugiau, ženkliai sumažinus NVH, automobilis tapo komfortiškesnis.
Šiuo metu AYGO variklis yra 53 kW (72 DIN hp) esant 6 000 aps./min., o sukimo momentas – 93 Nm esant 4,400 aps/min. Naujojo AYGO pagreitis bus nuo 0-100 km/h per 13,8 sekundes, o didžiausias greitis bus 160 km/h.
Standartinėje AYGO versijoje pagerinta kuro sąnaudų išeiga nuo 4,1 iki 3,9 l /100 km (NEDC ciklas), o išmetamo CO2 kiekis sumažėjo iki 90 g/km, t.y. 5g/km mažiau nei dabartinėje modelio versijoje.
Papildant šiuos variklio našumo ir efektyvumo patobulinimus, buvo pakeisti naujojo AYGO pakabos nustatymai ir atnaujinta vairavimo programinė įranga, leidžianti automobiliui greitai ir tiksliai reaguoti į vairuotojo veiksmus, siekiant dar didesnio automobilio judrumo ir vairavimo malonumo mieste.
Toyota Safety Sense Sistema
Toyota Safety Sense susideda iš aktyvių saugos technologijų, skirtų padėti išvengti arba sušvelninti susidūrimus daugelyje eismo situacijų.
Važiuojant maždaug 10 – 80 km/h greičiu, Pre-Collision Ssistema (PCS) aptinka kitas transporto priemones priekyje ir sumažina pavojų atsitrenkti į jas. Kai yra susidūrimo galimybė, vairuotojas verčiamas stabdyti garso ir vaizdo įspėjimais. PCS taip pat įjungia stabdžių sistemą, kad vairuotojui spaudžiant stabdžių pedalą būtų suteikiama papildoma stabdymo jėga. Jei vairuotojas laiku nesureaguoja, sistema automatiškai stabdo, mažindama greitį apie 30 km/h arba net visiškai sustabdydama automobilį, kad išvengtų susidūrimo ar sumažintų smūgio jėgą.
Lane Departure Alert (LDA) sistema stebi juostų ženklinimą ir padeda išvengti nelaimingų atsitikimų dėl išvažiavimo iš už juostų. Jei transporto priemonė pradeda nukrypti nuo juostos be posūkio rodymo, tai LDA įspėja vairuotoją garsu ir regimuoju įspėjimu.
2018-02-23