Naujasis RAV4 Hybrid Paryžiaus automobilių parodoje
Naujas penktosios kartos RAV4 pradeda naują visureigių etapą, keisdamas jų dinamikos, galios ir saugumo sampratą: šias permainas lemia pirmąkart visureigyje panaudota TNGA platforma ir naujas efektingas dizainas.
Naujoji RAV4 GA-K platforma su žemu svorio centru ir gerokai tvirtesniu kėbulu leido tiesiogiai pagerinti valdymą, padidinti važiavimo komfortą, įrengti erdvų saloną, išplėsti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir suteikė daugiau laisvės kuriant ryškų, patrauklų dizainą su žemesniu stogu ir variklio dangčio linijomis bei aukštesne prošvaisa. Salonas akį traukia ne tik erdvesne ir komfortiškesne aplinka, bet ir išskirtine kokybe bei apdaila.
Galios agregatai
Naujasis RAV4 iki šiol yra vienintelis klasėje, siūlomas su savaime įsikraunančia hibridine sistema – ją renkasi apie 60 proc. Baltijos šalių pirkėjų. Naujas 2,5 l 222 DIN AG TNGA hibridinis galios agregatas dėl ženkliai pasikeitusių galios, reakcijos ir efektyvumo rodiklių (degalų sąnaudos ir taršos lygis yra mažiausi klasėje) pritrauks daugiau klientų. Toyota skaičiavimais, vidutinės degalų sąnaudos turėtų siekti 4,5 l/100 km* (koreliuotos NEDC reikšmės), o CO2 kiekis – tik 102 g/km* (koreliuotos NEDC reikšmės). Su šiuo galios agregatu automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 8,1 sekundės. RAV4 taip pat bus galima rinktis su patobulintomis dinaminėmis charakteristikomis išsiskiriančiu 2,0 l 173 DIN AG benzininiu varikliu. Be to, 2,0 l benzininis variklis dabar gali būti komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema. Taigi pirkėjams siūloma didelė RAV4 galios agregatų ir kainos įvairovė.
Visapusiškai patobulintos ir visų varomųjų ratų sistemos, kad būtų galima važiuoti bet kokia danga. Atnaujinta ir ištobulinta naujojo hibridinio RAV4 visureigio elektrinė visų varomųjų ratų sistema užtikrina daug geresnes važiavimo charakteristikas sudėtingomis sąlygomis ir patikimą valdymą važiuojant slidžiu paviršiumi.
Naujasis RAV4 taip pat yra pirmasis Toyota automobilis, į kurio standartinės Toyota Safety Sense įrangos sąrašą įtraukta daugiau pažangių technologijų, padedančių išvengti avarijų ir suteikiančių didesnę pagalbą vairuotojui, įskaitant automatinio vairavimo sistemas.
Erdvė
Pagrindiniai tikro visureigio elementai – didesnė prošvaisa (+15 mm), didelio skersmens ratai ir universalumas.
TNGA platforma leido įrengti nepaprastai erdvų saloną, padidinti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir pakelti bendrą komforto lygį. 35 mm sumažinus abi iškyšas (5 mm priekyje ir 30 mm gale), naujasis modelis sutrumpėjo 5 mm (4600 mm) ir išliko toks pat manevringas, o dėl 30 mm didesnės važiuoklės bazės (2690 mm) salone padaugėjo vietos.
10 mm padidėjęs bendras plotis (1855 mm) ir platesnės priekinė bei galinė provėžos sukuria ryžtingą naujojo modelio charakterį ir užtikrina plačią stovėseną. Bendras aukštis sumažėjo 10 mm (iki 1650 mm).
Naujojo RAV4 krovinių skyrius už galinių sėdynių dabar yra didesnis ir patogesnis, ypač dėl visiškai plokščių grindų ir 60 mm pailgėjusios erdvės. Jis yra 79 l didesnis nei dabartinio modelio ir talpiausias visoje klasėje.
Sėkmė visame pasaulyje
Toyota RAV4 startavo kaip novatoriškas nišinis modelis, kuris ilgainiui išpopuliarėjo ir tapo vienu perkamiausių pasaulyje automobilių. Nuo 1994 m., pasirodžius keturioms kartoms, visame pasaulyje iš viso parduota daugiau nei 8 mln. šių modelių. 2017 m. dabartinis RAV4 buvo paklausiausias pasaulyje visureigis – parduoti 810 953 vnt.
Naujasis RAV4 prekyboje pasirodys 2019 m. sausio mėn.
1 Duomenys pateikti remiantis EB reglamentu Nr. 2017/1153, iš dalies pakeistu EB reglamentu Nr. 2017/1231 (dar galutinai nepatvirtinti)
2018-10-02