toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

“Toyota Camry” – labiausiai ištobulintas hibridas

 

Vienas perkamiausių automobilių pasaulyje pristatomas, kaip labiausiai ištobulintas hibridas. Naujasis „Toyota Camry“ grįžta su inovatyviais pakeitimais ir naujausiomis technologijomis. Premium klasės sedanas būsimam savininkui garantuoja kokybišką važiavimo patirtį ir sielos ramybę.

Naujajame „Camry“ įmontuota galinga, savaime įkraunanti hibridinės elektros pavara, pasižyminti įspūdingais galios ir sukimo momento rodikliais. Automobilis sukonstruotas ant TNGA (Toyota‘s New Global Architecture) platformos, kuri pagerina važiavimo charakteristika. Automobilyje esantis 2,5 litrų hibridinis variklis sujungia degalų naudojimo efektyvumą, mažą išmetamųjų teršalų kiekį ir tylų darbą su didesne galia.

„Camry“ hibridinės sistemos galia – 160 kW / 218 AG. Maksimalus sukimo momentas (Nm/aps./min.) – 221/3600-5200. Jis išskiria 119 g / km išmetamų CO2 dujų kiekį ir sąlygoja tik 4,2 ar 4,3 litrų degalų suvartojimą 100 km, priklausomai nuo ratlankių (4,2 l. Su 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir 4,3 l. Su 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais).

Naujasis „Camry“ yra 8-asis kartos modelis, laimėjęs daugybę apdovanojimų nuo pirmojo parduoto automobilio 1982 metais. Daugiau nei 100 pasaulio šalių parduota virš 19 milijonų šių automobilių.

Nusprendus „Camry“ gaminti ant naujos kartos „TNGA“ platformos, įvertintas kiekvienas, net ir mažiausias, sedano projektavimo, surinkimo ir inžinerijos aspektas.

Sutvirtinta kėbulo konstrukcija ir pažemintas svorio centras užtikrina dinamišką valdymą ir išskirtinę kontrolę. 

Naujasis „Camry“ akį traukia efektyviu dizainu bei išskirtiniu stiliumi. Interjero dizainas yra idealus stiliaus, komforto bei meistriškumo derinys, sukurtas naudojant aukščiausios kokybės medžiagas.

Salono priekyje besidriekiančios sklandžios linijos suformuoja ne tik stilingą, tačiau ir vairuotojui bei keleiviams patogų saloną. Sumažintas tarpas tarp sėdynių ir automobilio dugno leidžia vairuotojui jaustis patogiai arčiau automobilio svorio centro. Prietaisų skydelis sukurtas taip, jog būtų vairuotojo dėmesio centre. Priekinės sėdynės pasižymi puikia atrama ir ypatingu patogumu bei dviem nulenkimo būdais: 60:40 arba 40:20:40.

Automobilyje esančios technologijos sukurtos siekiant sujungti funkcionalumą ir visapusiškai išbaigtą interjero dizainą. Naujojo „Camry“ prietaisų skydelyje įrengtas 7 colių TFT ekranas, 10 colių „Head-up Display“ (HUD), projekcinis ekranas ant priekinio stiklo ir 8 colių konsolės ekranas su „Toyota“ Touch®2 Go multimedijos sistema.

 

Jis pasižymi aukščiausiais QDR standartais (kokybe, patvarumu ir patikimumu), dėl kurių iki šiol buvo toks populiarus. Važiavimo kokybę naujojo „Camry“ vairuotojui dabar dar labiau sustiprina dinamiškas valdymas ir tylus važiavimas.

Masato Katsumata, vyriausiasis „Camry“ inžinierius sako, jog:„ „Camry“ yra labai svarbus „Toyota“ modelis visame pasaulyje. Juk nuo 1982 m. parduota daugiau nei 19 mln. šių automobilių. Be „Toyota“ vystomos QDR koncepcijos (kokybė, patvarumas, patikimumas), automobilis visuomet pasižymėjo dideliu degalų efektyvumu ir gera važiavimo dinamika bei šios klasės automobiliams būdinga ramybe ir vairavimo kokybe.

Technologijoms žengiant į priekį, siekiame „neužmigti ant laurų“ ir pristatyti visiškai naujos kartos automobilį. Todėl 8-osios kartos „Camry“ netobulinome, o sukūrėme iš naujo. Nepriekaištingo sedano kūrime  vadovavomės dviem pagrindinėmis savybėmis: eksploatacinėmis savybėmis (ang. Performance) ir sumanumu (ang. Intelligence).

Eksploatacinės savybės – tai automobilio pagrindas, apjungiantis vairavimo dinamiką, erdvumą ir degalų taupymą. Sumanumu vadiname įdiegtas naujoves ir išradingumą, leidžiančius patogiai naudotis automobiliu. Naujojo „Camry“ kūrimą įkvėpė „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) filosofija, kuomet siekiama sukurti vis geresnius automobilius, naudojantis „Kaizen“privalumais ir inovacijomis.

TNGA filosofija pagrįstas kėbulas pasižymi stilingu ir sportišku dizainu su ilga ratų baze. Pažemintas automobilio dugnas ir sėdynės lemia akį traukiantį siluetą ir optimalią vairavimo padėtį. Naujasis 2,5 litro „Hybrid Dynamic Force“ variklis užtikrina įspūdingą degalų taupymą ir vairavimo dinamiką, atitinkančią vairuotojo poreikius.

Naudodamiesi TNGA, nustatome naują standartą mūsų automobiliams. Esu įsitikinęs, kad pamatę jį pajusite, o vairuodami tikrai suprasite, kuo jis toks ypatingas. Esu įsitikinęs, kad jis atneš pasitenkinimo šypseną visiems būsimiems savininkams.“

Dizainas

„GA-K“ platformos dėka atsirado daugiau laisvės derinti nepriekaištingą dizainą su efektyvumu, todėl išorės dizainas puikiai dera su stilingu salono interjeru. Žemą stogo liniją ir variklio dangčio aukštį papildo trumpi priekiniai linkiai,  leidžiantys kiekvienam ratui prisitvirtinti kuo arčiau automobilio kampų, taip suteikiant jam platesnę išvaizdą. Siekiant sumažinti automobilio svorio centrą, nuspręsta pažeminti automobilio dugną ir priekinių bei galinių sėdynių aukštį. Sėdynės išdėstytos siekiant optimizuoti vairavimo padėtį ir sukurti daugiau erdvės priekyje. 

Naujasis „Camry“ stilius išsiskiria drąsia išvaizda, kuri sujungia atletiškus akcentus su elegantiška, jausminga forma. Priekinės viršutinės grotelės ne tik pabrėžia „Toyota“ ženklą, tačiau ir prideda žiupsnelį agresijos. Apatinių grotelių linkiai sujungia eleganciją ir modernumą.

Išskirtinę, stilingą, sportinę išvaizdą sąlygoja plati stogo linija, susijungianti su kompaktišku šoniniu stiklu, į vidų siaurėjantis salono galas ir galiniai LED žibintai. Aštrios linijos ir gausiai išlenkti paviršiai suteikia naujajam „Camry“ rafinuotą, tačiau jausmingą atletiškumą, būdingą aukščiausios klasės sedanui.

 

 

Naujasis „Camry“ gaminamas su 17 ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Automobilio spalvą galima rinktis iš aštuonių kėbulo spalvų.

Automobilio salonas buvo kuriamas kruopščiai apsvarsčius funkcijų, stiliaus ir meistriškumo dermę. Jame patogu tiek vairuotojui, tiek kelaiviams. Prietaisų skydelio linijos, komponentų išdėstymas, kruopščiai atrinktos medžiagų tekstūros ir nuoseklumas sukuria išskirtinės kokybės prestižinį saloną. Sumažintas prietaisų skydelio storis, žemas variklio gaubtas, nauja priekinio stiklo valytuvų sistema ir patogiai sumontuoti veidrodėliai sąlygoja platų regėjimo lauką.

Odiniame vaire įmontuoti jungikliai leidžia patogiai valdyti automobilio funkcijas kelionių metu, o  garso sistema bei 8 colių ekranas, integruoti į plačią, aukštą centrinę konsolę, leidžia mėgautis patogiomis kelionėmis vairuotojui ir keleiviams.

 

Inovatyvios technologijos

Naujajame „Camry“ įmontuotas 7 colių daugiafunkcinis ekranas, 10 colių „Head-up Display“ (HUD) projkcinis ekranas ant priekinio stiklo ir 8 colių centrinis konsolės ekranas su „Toyota Touch® 2“ multimedijos sistema. Taip pat, išplėstinė multimedijos ryšio funkcija, kuri atpažįsta telefono skambučius ir balso funkcijas. Patogus mygtukų išdėstymas ant vairo neblaško vairuotojo ir leidžia sukoncentruoti dėmesį vairuojant.

Taip pat gali būti montuojama ir trijų zonų nanoeTM technologijos oro kondicionavimo sistema. Įjungus ventiliaciją, po saloną pasklinda ličio jonų molekulės, ypatingai gerai valančios orą, pasižymnčios švelniai drėkinančiu poveikiu odai ir plaukams, tuo pačiu sukuriant ryškią ir gaivią vidinę atmosferą.

6 garsiakalbių garso sistema gali būti padidinta iki 9 garsiakalbių „JBL Premium Sound System“ sistemos, kuri buvo specialiai pritaikyta diegti naujajame „Toyota“ sedane. Sistemos centre yra D klasės aštuonių kanalų JBL stiprintuvas, mažinantis energijos suvartojimą. Stiprintuvą valdo devyni labai efektyvūs JBL garsiakalbiai ir naujasis 265 mm sub-woofer. Sistema turi specialią „Clari-Fi“ technologiją, kuri atkuria garso failus taip, kad jie būtų kuo artimesni realiam garso įrašui, sukuriant išskirtinę garso kokybę.

Belaidė mobiliųjų telefonų įkrovimo sistema leidžia automobilio keleiviams įkrauti savo mobiliuosius telefonus paprasčiausiai juos padėjus ant specialios dangos, esančios prieš pavarų perjungimo svirtį. Ši technologija gali įkrauti visus prietaisus, suderinamus su belaidžiu „Power Power Consortium“ (WPC) įkrovimo standartu „Qi“.

 

2019-04-25

Automobilio valdymas ir sauga

Naujos pakabos dėka užtikrinamas aukščiausia važiavimo kokybė ir geresnis valdymas. Posūkiuose automobilis yra 30% stabilesnis. Dėka ypatingos variklio montavimo sistemos, važiavimo metu sumažinama vibracija ir padidinamas stabilumas bei automobilio patvarumas. Sustiprinta stabdžių sistema ir apšviestas stabdžio pedalas salone leidžia mėgautis ne tik komfortišku, tačiau ir saugiu vairavimu. Dėl itin tylaus hibridinės pavaros veikimo ir geros garso izoliacijos salone, automobilis važiuoja tyliai ir ekonomiškai.

Naujajame „Camry“ įdiegtos ir naujausios saugos sistemos:

  • Standartinė „Toyota Safety Sense“ aktyvios saugos sistema;
  • Pre-Collision System (PCS) – Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC)
  • Nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema (LDA)
  • Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA)
  • Automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB)

Naujasis „Camry“ hibridas yra aprūpintas visomis SRS oro pagalvėmis: vairuotojo ir priekinio keleivio pusėje, vairuotojo kelio oro pagalvė, priekinės oro pagalvės ir visiškai prailginamos užuolaidų apsauginės oro pagalvės. Visose penkiose sėdynėse yra trijų taškų, ELR (avarinio užrakto atbulinės eigos) saugos diržai. ELR yra sukurtas taip, kad užsifiksuotų saugos diržą, kai per nustatytą laiką gaunama per didelė apkrova. Vairuotojo ir priekinio keleivio saugos diržai dar labiau naudingi dėl įtempiklio ir jėgos ribotuvo funkcijos.

Išmanesnis ir saugesnis „Camry“ sukurtas neprilygstamai komfortiškoms kelionėms. Automobilį jau galima pamatyti „AUTOTOJA“ salone.