toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ pristato „RAV4“ asortimento viršūnę – naujasis „RAV4 Plug-in Hybrid“

„Toyota“ atidaro naują svarbų skyrių „RAV4“, originaliausio pasaulyje pramoginio / gyvenimo stiliaus visureigio, istorijoje. Pasaulinėje Los Andželo automobilių parodoje debiutavo naujasis RAV4, elektra įkraunamas hibridas. Ši pirmoji hibridinė-elektrinė „RAV4“ versija remiasi didesne nei 20 metų „Toyota“ lyderyste hibridinės pavaros technologija, tam, kad klientams pasiūlytų dar galingesnį automobilį, tačiau turintį mažiau išmetamųjų teršalų ir efektyviau naudojantį degalus nei bet kuris kitas šioje klasėje.

Tai penktos kartos „RAV4“ – modelis, dar kartą patvirtinęs savo istorinį statusą būdamas vienu populiariausiu Europoje visureigių, kurio nuo jo pristatymo šiais metais jau buvo užsakyta daugiau nei 120 000, iš jų – daugiau nei 105 000 hibridinės versijos (Vakarų Europa).

„RAV4 Plug-in Hybrid“, „RAV4“ asortimento viršūnė ir „Toyota“ hibridinių-elektrinių modelių  flagmanas, grindžiamas didele galia ir našumu, išskirtiniu efektyvumu, GA-K platformos dinaminiu tobulumu ir galimybėmis kelyje bei bekelėje, kurias suteikia jo standartinė „AWD-i“ intelektuali elektrinė visų ratų pavaros sistema.

„Toyota“, nestokojanti patirties po dviejų „Prius Plug-in Hybrid“ modelio kartų, turi puikias galimybes gaminti įspūdingąjį „RAV4“ modelį su naująja pavara. Bendroji visos sistemos galia yra 306 DIN AG / 225 kW *, kas leidžia pasiekti pagreitį nuo 0 -100 km/h vos per 6,2 sekundės *, pranokstant bet kurį iš savo klasės konkurentų. Taip pat gali užtikrinti geriausius klasėje CO2 išmetimus ir degalų ekonomiją: WLTP standarto duomenys rodo, kad išmetamas CO2 kiekis yra mažesnis nei 30 g / km *. Šie skaičiai neprilygsta nei vienam dabartiniam D segmento elektra įkraunamam hibridiniam visureigiui visais varomaisiais ratais.

„Toyota“ pasinaudojo padidėjusios elektros energijos sukurtomis charakteristikomis tam, kad būtų galima ženkliai padidinti našumą lyginant su standartiniu hibridiniu „RAV4“ modeliu. Ji sukūrė naują didelės talpos ličio jonų akumuliatorių ir hibridinės sistemos galios valdymo bloke pridėjo padidintą konverterį. 2,5 litro hibridinis benzininis variklis yra toks pats kaip ir įprastame hibridiniame „RAV4“ modelyje.

Elektra įkraunamo hibridinio modelio rezultatas yra ne tik staigus įsibėgėjimas. Iš tinklo įkraunamas „RAV4 Plug-in Hybrid“ taip pat turės didesnį važiavimo diapazoną elektriniu EV režimu, kurio metu tiek benzino sąnaudos, tiek išmetamosios dujos – nulinės. Tikėtinas nuotolis (WLTP standartas) – daugiau nei 60 km *, t.y. didesnis nei siūlomas konkurentų iš tinklo įkraunamų hibridinių visureigių ir viršija Europos vidutinį 50 km kasdieninį atstumą.

Naujasis „RAV4 Plug-in Hybrid“ bus pristatytas 2020 metų antroje pusėje, o pardavimo datos bus nustatomos atsižvelgiant į šalį / rinką.

* Laikinosios reikšmės iki galutinio patvirtinimo.

2019-11-20