„GR Supra GT4“ sėkmingai pasiekė homologaciją GT4 kategorijoje. Pirmieji užsakovai patvirtinti.
Naujasis „GR Supra GT4“ lenktyninis automobilis sėkmingai pasiekė homologaciją GT4 kategorijoje po techninės apžiūros ir trasos bandymų, kuriuos atliko „Stéphane Ratel Organization“ (SRO).
Praėjusią savaitę SRO atstovai nuodugniai išbandė „GR Supra GT4“ eksploatacines savybes Paul‘o Ricard‘o trasoje, pietų Prancūzijoje. Buvo siekiama nustatyti tinkamą charakteristikų balansą, kuris taikomas visiems GT4 automobiliams tam, kad būtų užtikrinta lygi konkurencija.
„GR Supra GT4“ kūrimas „TOYOTA Motorsport GmbH“ (TMG) prasidėjo 2019 m. pradžioje ir apėmė išsamią bandymų programą, apimančią daugiau nei 12 000 km trasose visoje Europoje. Su savo patirtimi prisidėjo pagrindinis testavimo vairuotojas Stéphane Ortelli, taip pat įvairių sričių vairuotojai, „GR Supra GT4“ automobiliai buvo optimizuoti įvairiomis sąlygomis.
Sukurtas visų lygių vairuotojams, „GR Supra GT4“ teikia pranašumą dėl savo unikalios intelektualiosios GT4 lenktynių sistemos, kuri, naudodama patogią elektroniką ir automatinę funkciją, sumažina blaškymąsi, kad vairuotojas galėtų visą dėmesį skirti automobilio lenktynėms.
Našumas pasiekiamas naudojant 3,0 l šešių cilindrų eilėje variklį, kuris sureguliuotas iki 430 AG, kartu su 7 laipsnių sportine automatine transmisija, varančia galinius ratus. Naudojamų tepalų technologija užtikrina patikimumą ir aukštą našumą.
Užtikrinus „GT4“ homologaciją, pirmieji „GR Supra GT4“ lenktyniniai automobiliai pirkėjams bus pristatyti iškart ir bus parengti dalyvauti įvairių serijų lenktynėse visoje Europoje.
„Ring Racing“, įsikūręs netoli Niurnbergo, įsigijo du automobilius: vienas iš jų dalyvaus „ADAC GT4 Germany“ čempionate, kuriame šiemet vyks šeši renginiai, kitas dalyvaus devynių trasų ištvermės lenktynėse „Nürburgring Langstrecken Serie“, žinomom kaip VLN. „Ring Racing“ taip pat eksploatuos vieną iš savo automobilių „Niurburgring“ 24 val. ištvermės lenktynėse, pavadinę „Novel Racing“ vardu.
Prancūzijoje įsikūrusi CMR šiemet taip pat varžysis su dviem „GR Supra GT4“ automobiliais: vienas automobilis priims Europos GT4 serijos iššūkį, o antrasis automobilis dalyvaus šešių etapų Prancūzijos GT4 serijoje.
Jungtinėje Karalystėje esanti „Speedworks Motorsport“, jau dalyvaujanti britų turistinių automobilių čempionate su „Toyota Corolla“, septynių lektynių čempionate britų GT serijoje dalyvaus su „GR Supra GT4“, kurį vairuos Sam‘as Smelt‘as ir James‘as Kell‘is, kur toje pačioje trasoje susitinka ir varžosi GT3 ir GT4 modeliai.
Didelis „GR Supra GT4“ klientų poreikis reiškė, kad pirmieji modeliai buvo greitai išparduoti, ir jau buvo užsakyta kita pagaminamų automobilių partija, kurios pristatymas planuojamas vasaros pradžioje.
GR Supra GT4 techninės specifikacijos:
Ilgis – 4,460mm
Plotis – 1,855mm
Aukštis – 1,250mm
Svoris – 1,350kg *
Kuro bakas – Saugus kuro elementas „ATL FT3“ su greito degalų papildymo sistema (120 L)
Litražas – 2,998 cm3
Maksimali galia – 430hp
Maksimalus sukimo momentas – 650Nm*
Transmisija – 7 pavarų automatinė, su galiniais varomaisiais ratais
2020-03-17