toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ suteikia „C-HR“ išskirtinumo su naujuoju „GR SPORT“ modeliu

Pristatant naujuosius „GR SPORT“ modelį ir spalvų bei apdailos derinį „C-HIC“, patobulintam 2021 m. „Toyota C-HR“ buvo suteikta daugiau išskirtinumo ir prestižo, kuris ir taip jau užsitikrino „C“ segmento visureigių simbolinį statusą „Toyota“ modelių gamoje.

2016 m. pristatytas dinamiškas visureigis, derina ekstravagantišką išvaizdą su meistrišku valdymu, kad atitiktų geriausius išmetamųjų teršalų kiekio rodiklius – pirmasis „Toyota C-HR“ turėjo didelį poveikį C-SUV segmentui.

Pirmaisiais metais Europoje buvo parduota 120 000 vienetų „C-HR“ modelių ir iškart pasiekė 10 % šio segmento dalį. Ši sėkmės istorija tęsėsi ir šiandien, segmente turint unikalų pasirinkimą – hibridinius modelius su 1,8 l varikliu, turinčiu 122 AG,  arba su 2,0 litrų varikliu, turinčiu 184 AG. Šiuo metu „CH-R“ vairuoja daugiau nei 400 000 europiečių.

Įkvėptas „Toyota“ į našumą orientuotų „GR“ modelių ir „Toyota GAZOO Racing“ spalvų, naujajam „GR SPORT“ modeliui suteiktas išskirtinesnis išorės ir interjero stilius ir taip ryškiai „C-HR“ modelio išvaizdai.

2021 m. „C-HIC“ komplektacijai buvo suteikta daugiau elegancijos ir išskirtinumo: išorės ir vidaus spalvoms bei apdailai galimas naujas dviejų spalvų derinys, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir dviejų spalvų odiniai apmušalai.

Visam 2021 m. „C-HR“ modelių asortimentui atnaujinta „Toyota Safety Sense“ versija, apimanti daugybę naujų aktyvių saugos funkcijų, todėl „C-HR“ yra toks pat saugus, kaip ir patrauklus vairuoti.

C-HR GR SPORT

Eksterjeras

„GR SPORT“ modelio priekis išsiskiria juoda apdaila „Toyota“ ženklelio zonoje bei juodu priekinių žibintų korpusu, „Piano Black“ apdaila priekiniame buferyje bei rūko žibintuose, tamsiomis chromuotomis grotelėmis ir nauju, agresyvesnio stiliaus priekiniu spoileriu.

Automobilio išvaizdą papildo „Piano Black“ šoninės durų apdailos, gale esantys atšvaitai, galinio buferio apatinė apdaila bei unikalūs 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Automobilio gale – „GR SPORT“ logotipas, o „Toyota“ logotipas – juodame fone.

„GR SPORT“ modeliui spalvą galima rinktis iš devynių išskirtinių dviejų spalvų kombinacijų, įskaitant naują, unikalią „Dynamic Grey“ spalvą su juodu stogu.

Interjeras

„GR SPORT“ pasižymi nauja „Cool Silver“ salono apdaila bei galima alcantara odos ar tekstilinė sėdynių apdaila, kurias pagyvina „GR“ įkvėptos raudonos ir pilkos siūlės.

Kiti papildomi elementai – tai perforuotos odos vairas, raudoni akcentai ant ratlankių ar pavarų svirties, unikalios slenksčių plokštelės, „GR SPORT“ logotipas, „Start/Stop“ užvedimo mygtukas su „GR“ logotipu bei „GR“ animacija vairuotojo prietaisų skydelio TFT daugiafunkciniame ekrane.

Įranga

„GR SPORT“ įrangą papildo tamsinti stiklai, apšvietimo įlipant sistema, LED tolimųjų šviesų žibintai, automatiškai užlenkiami durų veidrodėliai, priekinių sėdynių elektrinis valdymas ir šildymas bei išskirtinė JBL garso sistema.

Vairavimo dinamika

Specialios modelio padangos, pakabos sistema ir vairo reguliavimas buvo suprojektuoti taip, kad pagerintų dinamišką „GR SPORT“ elgseną, išlaikant „C-HR“ modelio važiavimo komfortą.

Aukščiausios klasės 19 colių „Continental Premium Contact 6“ padangos (225/45) padidina priekinės ašies sukibimo lygį ir standumą posūkiuose, todėl pagerėja pasipriešinimas pasisukimui ir mažiau pakreipiama, veikiant G jėgai. Naujosios padangos yra lengvesnės už dabartines 18 colių, tačiau turi tą patį pasipriešinimą riedėjimui, o išmetamas CO2 kiekis labai panašus.

C-HR C-HIC

Daugiau išskirtinumo ir elegancijos pasiūlys 2021 m. „C-HIC“ modeliai, galimi su keturiais naujais dviejų spalvų deriniais, įskaitant naują spalvą – „Oxide Bronze“, naujais 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais, dviejų spalvų „Orchid / Black“ odiniais apmušimais, elektra valdomomis priekinėmis sėdynėmis ir pilka stogo apdaila.

PATOBULINTA APSAUGOS SISTEMA

2021 m. „C-HR“ modelių asortimente yra naujausia „Toyota Safety Sense“ versija – aktyviosios saugos technologijų rinkinys, sukurtas padėti išvengti susidūrimų ar sušvelninti juos įvairiausiose eismo situacijose.

„Pre-Collision System“ (PCS) buvo papildyta keletu naujų funkcijų. Jos apima avarinio vairavimo pagalbinę sistemą (ESA), susietą su pėsčiųjų aptikimu dienos metu, ir sukimo sankryžoje pagalbinę sistemą.

Sukimo sankryžoje pagalbinė sistema įspėja ir automatiškai stabdo, jei vairuotojas pasuka į kairę arba į dešinę priešais važiuojančią transporto priemonę, arba jei po posūkio keliu priešinga kryptimi eina pėstysis.

2021 m. „C-HR“ taip pat turi eismo juostų sekimo asistentą „Lane Trace Assist“ (LTA), kuris padeda automobilį išlaikyti kelyje ir sutelkia dėmesį į kelio juostas, ir, jei bus nuspręsta, kad yra rizika transporto priemonei išvažiuoti iš jų, asistentas pasuks vairą, kad vairuotojui būtų lengviau išvengti nukrypimo iš kelio.

Naujos papildomos pagalbos vairuotojui ir saugumą gerinančios sistemos – išmanioji adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema „ Intelligent Adaptive Cruise Control“ (ACC) visuose diapazonuose, kartu su kelio ženklų asistentu „Road Sign Assist” (RSA) ir adaptyviąja pastovaus greičio palaikymo sistema „Adaptive Cruise Control“, leidžiančiomis pritaikyti važiavimo greitį, atitinkantį eismo ženklams.

Naujojo 2021 m. „C-HR GR SPORT“ modelio pardavimai prasidės nuo 2021 m. sausio mėn., o „C-HIC“ modeliai salonuose pasirodys jau nuo 2020 m. lapkričio mėn., priklausomai nuo rinkos.

Pastaba: „C-HR“ įranga gali skirtis priklausomai nuo rinkos.

2020-11-10