„Toyota“ į Baltijos šalis atvežė hibridinį visureigį „Highlander“: pradedama išankstinė prekyba
Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“ skelbia pradedanti išankstinę didžiausio gamos visureigio – „Highlander“ – prekybą Baltijos šalyse. Pirmasis septynvietis „Toyota“ visureigis, siūlomas tik su hibridine pavara, prekybos salonus pasieks kitų metų vasario pradžioje.
„Highlander“ papildys „Toyota“ visureigių gamą, kurioje jau yra tokie modeliai kaip RAV4, C-HR, „Land Cruiser“, o netrukus atsiras ir „Yaris Cross“.
Marekas Maide, „Toyota Baltic“ marketingo vadovas, pabrėžė, kad naujasis „Highlander“ pasižymi visomis savybėmis, kaip ir rinkai jau gerai žinomi „Toyota“ visureigiai, o išmaniosios technologijos ir modernios funkcijos jam suteikia visiškai naujų pojūčių.
„Pavyzdžiui, „Highlander“ turi galingiausią „Toyota“ hibridinę jėgainę ir visus varančiuosius ratus. Į modelį sumontuota ketvirtos kartos hibridinė sistema, išmanioji visų varančiųjų ratų pavara, be to, jis gali tempti dviejų tonų svorio krovinį. O tuo pat metu vairuotojas gali tikėtis komforto, saugumo ir vairavimo malonumo“, – pasakojo M. Maide.
Skelbiama, kad pradinė standartinės įrangos visureigio kaina Baltijos šalyse prasidės nuo 44 900 eurų.
Didžiausias „Toyota“ visureigis
Hibridinis visus varančiuosius ratus turintis „Toyota Highlander“ yra 4,97 m ilgio. Antros eilės sėdynės keleivių patogumui gali būti stumdomos pirmyn ir atgal net 180 mm intervalu, o tai garantuoja užtektinai vietos sėdėsiantiems trečioje eilėje, kurioje patogiai gali įsitaisyti du suaugę žmonės.
Pagal pasirinktą visureigio įrangą bagažinės dangtis gali būti atidaromas mygtuko paspaudimu arba mostelėjus koja po užpakaliniu buferiu. Jeigu reikia, ir trečios, ir antros eilės sėdynės gali būti nulenkiamos žemyn, šitaip išplečiama bagažo erdvė.
Hibridinė jėgainė su visų varančiųjų ratų sistema
Į „Toyota Highlander“ visureigį įdiegta Japonijos automobilių gamintojo sukurta ketvirtos kartos hibridinė sistema, kurią sudaro 2,5 l darbinio tūrio Atkinsono ciklu veikiantis vidaus degimo variklis ir du elektros motorai (priekyje ir gale). Be to, „Highlander“ aprūpintas ir atnaujinta visų varančiųjų ratų sistema, kuri užtikrina stabilumą ir puikų valdymą. O tai atspindi „Toyota“ siekį užtikrinti vairavimo malonumą važiuojant bet kokiu paviršiumi ar keliu.
Bendra sistemos galia siekia 244 AG, o erdvus visureigis pasižymi geriausiu galios ir CO2 emisijų balansu visame segmente. Vidutiniškai automobilis sunaudoja 6,6 l degalų 100 km nuvažiuoti ir į aplinką išmeta tik 149 g/km CO2 (WLTP matavimo duomenimis). NEDC matavimo duomenimis, rezultatai dar geresni – 100 km visureigis nuvažiuoja vidutiniškai sunaudodamas 5,1 l benzino ir į aplinką išmesdamas 116 g/km CO2.
Iki 100 km/val. hibridinis visureigis pagreitėja per 8,3 sek. Vairuotojo
patogumui leidžiama rinktis iš skirtingų „Eco“, „Normal“, „Sport“ ir „Trail“ režimų. Pastarąjį galima naudoti ir įjungus vien tik elektros režimą.
Prabangi standartinė įranga
„Highlander“ aprūpintas naujausiu „Toyota Safety Sense“ aktyviųjų saugos sistemų rinkiniu, kuris yra standartinės automobilio įrangos dalis. „Toyota Safety Sense“ atpažįsta įvairias eismo situacijas ir leidžia išvengti avarijų arba padeda sumažinti jų pasekmes.
„Highlander“ saugumo įrangos sistemų sąraše yra susidūrimų išvengimo sistema (angl. „Pre-Collision Accident Prevention System“, PCS) ir pėsčiųjų atpažinimo dieną ir naktį bei dviratininkų atpažinimo dieną įrangos. Be to, ji siejama su aktyviai veikiančia pagalbine vairavimo sistema, leidžiančia išvengti susidūrimo su pėsčiaisiais ir kitais kelio objektais.
Be šių, saugos sistemų sąraše yra adaptyvi pastovaus greičio palaikymo (angl. „Adaptive Cruise Control“, ACC), kelio ženklų atpažinimo (angl. „Road Sign Assist“, RSA), pagalbinė važiavimo eismo juostoje (angl. „Lane Tracing Assist“, LTA) bei perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos (angl. „Lane Departure Alert“, LDA) sistemos, automatinė tolimųjų šviesų įranga (angl. „Automatic High Beam“, AHB).
Klientams bus siūlomos trys skirtingos „Highlander“ įrangos: „Luxury“, „Executive“ ir „Premium“. Pradinis „Luxury“ įrangos paketas siūlo „Premium“ segmento įrangą: oda apmuštas sėdynes, prieblandos ir lietaus daviklius, belaidę išmaniojo telefono krovimo įrangą, trijų zonų automatinę oro kondicionavimo sistemą, elektra valdomą vairuotojo sėdynę, galimybę susieti automobilio multimediją su išmaniuoju telefonu per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ sąsajas, aklųjų zonų stebėjimo (angl. „Blind Spot Monitor“, BSM), perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema (angl. „Rear Cross Traffic Alert“ RCTA) sistemas ir daugybę kitų.
Geriausiai įrengtas „Premium“ „Highlander“ papildomai turės 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius, šildomas antros eilės bei ventiliuojamas priekines sėdynes, be to, automobilis galės įsiminti vairuotojo sėdynės ir veidrodėlių poziciją.
Taip pat įrangos pakete bus „Toyota Touch 2“ multimedijos ir navigacijos sistemos su 12,3 colių skersmens ekranu centriniame prietaisų skydelyje, JBL garso sistema, kojos mostu po užpakaliniu buferiu atidaromas bagažinės dangtis, elektra valdomas panoraminis stogas, panoraminio aplinkos vaizdo sistema, o svarbiausia informacija vairuotojui bus pateikiama projekcija ant priekinio stiklo.
2020-11-17