toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Toyota sportinių automobilių istorija – daugiau nei 50 metų senumo tradicijos

Nuo septintojo dešimtmečio Toyota nepaliaujamai stebino ir džiugino savo interpretacijomis apie tai, kas lemia sportinio automobilio patrauklumą, įkvepiančias jo važiavimo savybes ir vairavimo malonumą. Daugelis šių modelių pelnė legendos statusą. Pristatome šių garsių Toyota sportinių automobilių kolekciją.

Niekas negalėjo numanyti, kad Sports 800 mažylis – pirmasis serijinis Toyota sportinis automobilis – turės tokios didelės įtakos Toyota ateičiai. Sports 800, dar vadinamo Yota-Hachi (sutrumpinta japoniška pavadinimo Toyota 8 forma), premjera įvyko 1962 m. Tokijo automobilių parodoje, kur jis buvo pristatytas kaip koncepcinės sportinės Toyota Publica versijos prototipas.

Sports 800 koncepcijos pagrindą sudarė lengva konstrukcija ir energingas 790 cm3 variklis su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais, varantis galinius ratus. Šis modelis pateisino kūrėjų, siekusių sukurti manevringą automobilį, suvartojantį ypač mažai degalų – tik 3,8 l/100 km, viziją.

Aštuntojo dešimtmečio pabaigoje Tokijo automobilių parodoje pasirodė novatoriškas Sports 800 GT Hybrid, kuriame buvo įrengtas variklis su dujų turbina, varantis elektrinį variklį. Šis modelis parodė, kaip toli yra pažengusi Toyota, taikydama inovacijas hibridinių automobilių srityje.

Dėl savo patikimumo ir degalų ekonomijos Sports 800 buvo populiarus vietos automobilių sporto varžybose.1967 m. vykusiose 24 val. trukmės lenktynėse Fuji trasoje jis užėmė trečiąją vietą (finišuodamas paskui du Toyota 2000GT). Sports 800 atmintyje išliks ne tik kaip pirmasis Toyota serijinis, bet ir kaip tikriems vairavimo entuziastams skirtas sportinis automobilis.