Naujos pikapų eros skelbėjas – nesikeičiančio charakterio Hilux
HILUX. NEPRALENKIAMAS NUO 1968 M.
TVIRTESNIS, STIPRESNIS IR DAR LABIAU PRITAIKYTAS BEKELEI
Naujasis Toyota modelis ir toliau išsaugo tas ypatybes, dėl kurių klientai jį pamėgo. Jis taip pat pranašauja naują erą pikapui, nes yra stilingas, patogus, saugus ir su pažangiausiomis technologijomis – kad patenkintų net ir išrankiausio poilsiauti mėgstančio kliento skonį.
Garsus savo kokybe, ilgaamžiškumu ir patikimumu, nesustabdomas Hilux nepaliauja stebinti, nes jis užkariauja Šiaurės ašigalį, Islandijos vulkanus ir Antarktidą bei laimi prizines vietas Dakaro ralyje.
Aštuntos kartos Hilux, kurį galima pasirinkti iš dviejų kėbulo tipų – keturių vietų Extra Cab ir penkių vietų Double Cab – dar kartą pabrėžia tvirtumą, nes turi naują ir tvirtesnę kopėčių tipo važiuoklę, sustiprintą denio konstrukciją, ištobulintas 4×4 funkcijas ir didesnę vilkimo galią.
IŠORĖJE
IŠTOBULINTAS TVIRTUMAS
Būdamas 5 330 mm ilgio, 1 855 mm pločio ir 1 815 mm aukščio, naujasis Hilux yra 75 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 45 mm žemesnis nei jo pirmtakas.
Tvirtumas ir patikimas ilgaamžiškumas, kurį paveldi kiekviena Hilux karta, dabar derinamas su naujo lygio rafinuotumu, taip padedant pamatus naujai pikapo kartai, kuri prasideda su atnaujintu Hilux modelio asortimentu.
Niekur kitur šis išskirtinis tvirtumo ir tobulumo derinys nėra taip aiškiai išreikštas kaip naujojo modelio priekyje. Po prekės ženklo moliusko kiauto formos variklio skyriaus dangčiu, kuris „apsivynioja” aplink priekinių ratų arkas ir taip sustiprina naujojo Toyota modelio tvirtą ir vientisą išvaizdą, antrasis horizontalus viršutinių grotelių strypelis tęsiasi per visą naujojo Hilux plotį ir pereina į naujuosius priekinius žibintus, taip suformuodamas išskirtinius dieninius žibintus su 12 baltų šviesos diodų.
Naujojo Hilux gale yra naujo dizaino plieninis pažemintas buferis, dėl gilesnio pakojo leidžiantis lengviau patekti į automobilį, kai uždaryta bagažinė. Dabar galinio vaizdo kamera yra integruota į rankenėlės bloką, todėl atrodo dailiau ir geriau fiksuoja vaizdą.
Naujojo Hilux krovinių skyrius yra didesnis, tvirtesnis ir praktiškesnis. Maksimalus krovinio skyriaus plotis buvo padidintas nuo 1 544 mm iki pirmaujančio klasėje 1 645 mm.
VIDUJE
PATVARUS, RAFINUOTAS IR SU NOVATORIŠKOMIS TECHNOLOGIJOMIS
Patekus į automobilį naudojant Smart Entry and Start sistemą, naujojo Hilux vidus stebina ilgaamžiškumo ir funkcionalumo deriniu, kuris būtinas, jei norite naudotis visureigio tobulumu, rafinuotumu ir įranga.
Centrinėje konsolėje dominuoja multimedijos sistema su tvirtu, į planšetinį kompiuterį panašiu 7 colių jutikliniu ekranu. Jis paprastai ir intuityviai valdomas aukščiausios kokybės talpine perjungimo svirtimi ir piršto galiuko brūkštelėjimais.
VARIKLIS
NAUJASIS 2,4 L D-4D EURO 6 VARIKLIS
Naujasis Toyota Hilux komplektuojamas su visiškai nauju 2,4 l D-4D Global Diesel (GD) varikliu. Jame suderintas pagerintas sukimo momentas esant mažoms ir vidutinėms apsukoms bei pirmaujanti klasėje degalų ekonomija. Galima rinktis 6 greičių mechaninę arba 6 greičių automatinę pavarų dėžę.
Naujasis 2,4 l Euro 6 dyzelinis variklis sukuria 110 kW / 150 DIN AG esant 3 400 aps./min., o maksimalus 400 Nm sukimo momentas pasiekiamas tarp 1 600 ir 2 000 aps./min.
*Vidutiniai rodikliai.
AUKŠTAS AKTYVIOSIOS IR PASYVIOSIOS SAUGOS LYGIS
Turėdamas integruotą Toyota Safety Sense saugos paketą, naujasis Hilux pakelia saugumo ir pagalbos vairuotojui funkcijas į naują lygį.
Toyota Safety Sense siūlo klientams Pre-Collision (PCS), nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA) ir pagalbinę kelio ženklų atpažinimo (RSA) sistemas, kurių informacija apdorojama pasitelkiant kompaktišką, priekinio stiklo galvos lygyje montuojamą prietaisą su integruotu lazeriu ir kamera.