toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

AUTOTOJA darbuotojas prizininkų gretose „Toyota“ Baltijos šalių serviso konsultantų profesinio meistriškumo varžybose

Talino Dainų slėnyje „Toyota“ surengė 14-ąsias Baltijos šalių profesinio meistriškumo varžybas, kurių dėmesio centre šį kartą buvo serviso konsultantų aptarnavimo gebėjimai. „Toyota Baltic Service Advisor Skills Grand Prix 2017“ vardą turinčiose varžybose dalyvavo dešimt „Toyota“ priežiūros konsultantų iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos, kurių keturias varžybų užduotis vertino 10 teisėjų.

 

Pasak „Toyota Baltic“ AS aptarnavimo po pardavimo departamento vadovo Marek Maide, Baltijos šalių profesinio meistriškumo varžybos rengiamos siekiant nuolat įvertinti klientų aptarnavimo kokybę ir sukurti tokias situacijas, kai savo gebėjimus reikia perkelti į kitą lygį.

„Šiuolaikiniai automobiliai vis patogesni, tačiau ir techniškai sudėtingesni. Serviso konsultantas daugiau nei bet kada anksčiau yra jungiamoji grandis tarp žmogaus ir technikos, kuris turi suprasti žmogaus poreikius bei sugebėti paprasta kalba išaiškinti visus su automobiliu susijusius priežiūros veiksmus,“ – sakė M. Maide. „Esminis klientų pasitenkinimo elementas be tvarkingo automobilio yra vis labiau įsisąmoninti ir suprasti, kas ir kodėl buvo daryta, ir tai perduoti laikantis aukštų klientų aptarnavimo standartų.“

Tradicinėmis tapusiose varžybose kiekvienais metais dėmesys sutelkiamas į skirtingus aptarnavimo po pardavimo darbus. Prieš du metus varžybų sūkuryje buvo „Toyota“ dažymo ir kėbulų remonto technikai, o šiemet – bendrojo aptarnavimo technikai.

Į finalines varžybas patenka tik geriausi „Toyota“ Baltijos šalių tinklui priklausantys sertifikuoti konsultantai. Šiemet buvo po keturis dalyvius iš Estijos ir Lietuvos bei du iš Latvijos. Kiekvienos užduoties atlikimui skirta 40 minučių ir visi dalyviai turi atlikti lygiai tokias pačias užduotis.

Šiuometinės serviso konsultantų užduotys buvo automobilio priėmimas periodinei priežiūrai, automobilio perdavimas klientui po priežiūros, atsakymas į klientų klausimus dėl automobilio priežiūros ir „Toyota“ gaminių bei paslaugų išmanymas.

Baltijos šalių profesinio meistriškumo varžybų nugalėtojas gauna Baltijos meistro titulą. Regioniniai nugalėtojai kviečiami į „Toyota Motor Corporation“ būstinę Japonijoje, kur rudenį vyks tarptautinė meistrų asamblėja. Tai yra savaitės trukmės renginys, kuriame geriausi „Toyota“ šeimos nariai gali susitikti ir pasidalinti patirtimi. Geriausiu Baltijos šalyse tapo Latvijos atstovybės „Amserv Motors“ serviso konsultantas Kristaps Narubins. „AUTOTOJA“ serviso konsultantas Andrius Stankevičius užėmė trečiąją vietą.