toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„ Best Toyota repair support” apdovanojimas ir vėl „AUTOTOJA” rankose

 

2004 – aisiais, siekiant sėkmingai vystyti produkto tobulinimo programą, įsteigtas „Best Toyota repair support” apdovanojimas. Jis skirtas apdovanoti geriausiąjį Baltijos šalių techninės srities žinovą, kuris surado ir pateikė reikšmingus automobilio patobulinimus, turinčius įtaką gamintojui bei visoms “Toyota” atstovybėms.

„Best Toyota repair support” apdovanojimas įsteigtas vadovaujantis „Toyota Motor Corporation” puoselėjamomis vertybėmis: lojalumu, kantrybe, dėmesiu detalėms, ir, svarbiausia, nuolatiniu tobulėjimu.

Palaikant nenutrūkstamo tobulėjimo idėjas ir siekiant pagerinti kuriamą produktą, „ Best Toyota repair support” apdovanojimas įteikiamas kas pusmetį. Sudaryta komisija sprendžia, kurio atstovo išsakyti pastebėjimai turi didžiausią įtaką. Konkurencinga kova vyksta tarp Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje esančių oficialių “Toyota” atstovybių, o apdovanojimą gauna žmogus, pateikęs ir kokybiškai užpildęs daugiausiai reikšmingų pastebėjimų, pasiūlymų ar idėjų.

Džiaugiamės, jog šį pusmetį jau šeštą kartą už puikius darbo rezultatus, žinias, profesionalumą ir įgytą patirtį apdovanotas Saulius Jakas – „AUTOTOJA” popardavimų departamento direktoriaus pavaduotojas techniniams klausimams.

“Labai džiaugiuosi galėdamas prisidėti prie produkto tobulinimo ir taip padėti kitiems kolegoms siekti geresnių rezultatų. Tobulumui ribų nėra. Puoselėjame Toyota vertybes, todėl tobulėjimas yra neatsiejama kasdienio darbo dalis.“ – teigia S. Jakas.

Šių vertybių ištakos siekia dar tuos laikus, kuomet „Toyota Motor Corporation” įkūrėjo Kiičiro Tojoda tėvas, Sakichi Toyoda, vadovaudamas staklių gamyklai skatino sūnų užsiimti mėgiama veikla, puoselėti šeimos vertybes tiek namuose, tiek versle, uoliai dirbti dėl tikslo ir niekada nenustoti tobulėti.  Perduotos patirties ir žinių dėka „Toyota“ ir šiandien yra viena stipriausių automobilių kompanijų pasaulyje.

Siekdamas tobulumo, nuolatiniam procesų gerinimui Sakichi Toyoda pirmasis pasaulyje sukūrė metodą, pavadintą „5 klausimų“ metodu. Jo esmė – išsiaiškinti tikrąsias problemos priežastis kartojant klausimą „kodėl?“ ir jas pašalinti. Kartojant klausimą „kodėl?” penkis kartus iš eilės, sistemingai prieinama prie pagrindinės priežasties, tarsi „nulupant sluoksnį po sluoksnio“.

Šis, iš pažiūros paprastas metodas puikiai pasiteisino tobulinant produktą, jo kūrimo ar darbuotojų laiko valdymo procesus. Tai buvo pirmasis žingsnis į „Toyota“ kompanijos iki dabar naudojamą ir visame pasaulyje žinomą Kaizen filosofiją.

Kaizen, pažodžiui išvertus iš japonų kalbos reiškia „keistis į gera”. Tai ilgalaikė filosofija, paremta nuolatiniu tobulėjimu. Pagrindinis jos tikslas – įtraukti kompanijos darbuotojus į nuolatinį siekį tobulėti ir gerinti organizacijos procesus nuo idėjos iki popardaviminės priežiūros. „Toyota“ sukuria galimybę kiekvienam darbuotojui teikti idėjas, pasiūlymus, nukreiptus į procesų gerinimą, darbo produktyvumo didinimą, nuolatinį saugos ir kokybės užtikrinimą .

„Toyota Motor Corporation” – viena sėkmingiausių kompanijų pasaulyje. Gamyklos technologijos vertinamos, kaip vienos pažangiausių,  o per valandą pagaminama per 50 naujų automobilių. Didžiausia įmonės augimo ir stabilumo paslaptis – vertybės. Įmonėje vis dar puoselėjamos tos pačios vertybės kaip ir prieš 83 metus.: nuolatinis tobulėjimas, drąsa ir kuklumas. Kuklumas pripažinti ir drąsa pakeisti.

2019-03-29