Koncepcinis modelis TOYOTA C-HR Hy-Power
Toyota Europos dizaino studijos (ED2) dizainerių komanda sukūrė ir pristatė koncepcinį Toyota C-HR Hy-Power modelį. Tai nauja visureigio interpretacija, išsiskirianti efektinga išvaizda ir nauju galingesniu hibridiniu galios agregatu.
Įspūdingas dizainas
Nuo pat pasirodymo pradžios 2016 m. pabaigoje Toyota C-HR lydėjo didžiulė sėkmė. Toyota įsiveržimas į vidutinio dydžio visureigių rinką su įspūdingo dizaino modeliu, sukonstruotu ant naujos modulinės Toyota platformos (TNGA), lemiančios puikias važiavimo charakteristikas, iškart susilaukė atgarsio. Naujausios kartos Toyota hibridinė technologija taip pat labai išpopuliarėjo: hibridiniai modeliai sudarė didžiąją dalį Europoje parduotų automobilių (daugiau nei 75 proc.).
Serijinis modelis įkvėpė Toyota dizainerius ištirti galingesnės hibridinės versijos, įvilktos į dar patrauklesnį ir labiau jaudinantį rūbą, galimybes. Taip gimė nauja Toyota C-HR Hy-Power koncepcija, debiutuojanti 2017 m. Frankfurto automobilių parodoje.
Koncepcija
Toyota išsikėlė uždavinį patobulinti Toyota C-HR stilių, sukuriant ypač patrauklų automobilį, kuris savo stiliumi ir įkvepiančiomis važiavimo charakteristikomis sužadintų dar didesnį individualiu skoniu ir gyvenimo būdu išsiskiriančių pirkėjų susidomėjimą. Toliau serijinio modelio deimanto struktūros temą plėtojanti naujoji koncepcija sutelkta į kokybiškus apdailos sprendimus ir gerai apgalvotas detales. Dizainas taip pat priderintas prie galingesnio hibridinio galios agregato, pristatančio tolesnės Toyota hibridinių technologijų programos plėtros tendencijas.
Išorė
Nuo pat koncepcinio Toyota C-HR Hy-Power modelio projekto pradžios dizainerių komanda nebuvo nusiteikusi imtis sudėtingų keitimo ar tobulinimo darbų, kad sukurtų estetiškai patrauklesnę išvaizdą. Savo dėmesį dizaineriai sukoncentravo į tolesnį serijiniam automobiliui būdingo dizaino plėtojimą, naujoviškais būdais pritaikydami spalvas, apdailos variantus ir detales. Iš tiesų koncepciniam modeliui panaudotas toks pat lakštinis metalas, iš kurio pagamintas ir ekspozicinis automobilis.
Plačiau patyrinėję deimanto temą, kuria pagrįstas Toyota C-HR dizainas, ED2 dizaineriai susidomėjo gamtos jėgomis, paverčiančiomis anglį deimantais, ir procesais, kaip kietoje uolienoje gali glūdėti karštas išsilydęs branduolys.
Remiantis šiais pamąstymais, buvo pritaikyti nauji sidabriniai matiniai Dark Carbon dažai, išryškinantys aštrių automobilio formų ir reljefiškų paviršių sąveiką.
Šį efektą sustiprina panaudoti blizgūs juodi elementai, įskaitant žemą priekinį aptaką, zoną virš Toyota ženklelio automobilio priekyje ir ratų arkų apdailą. Tokią pat funkciją atlieka ir tamsaus chromo elementai. Ši apdaila būdinga priekiniams žibintams, langų rėmams ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiams.
Ryškų kontrastą sudaro efektinga anodizuota Burning Orange priekinių statramsčių bei durelių veidrodėlių korpuso apdaila ir dekoratyvinė priekinių žibintų juosta. Spalvos akcentas taip pat panaudotas siekiant išryškinti juodas apatines groteles su deimanto rašto tinkleliu.
Spalvos, tekstūros ir formos derinys sukuria išraiškingesnio koncepcinio automobilio stogo įspūdį. Visą paviršių dengia unikali „deimantinio pjovimo“ plėvelė su daugiabriaunio kristalo raštu, pereinančiu nuo tamsiausios juodos spalvos gale iki žvilgančios anodizuotos oranžinės priekyje ir sujungiančiu kontrastingas matines ir blizgias briaunas.
Vidus
Siekiant sustiprinti efektingo koncepcinio modelio dizaino įvaizdį, automobilio viduje toliau plėtojamos išorės temos: salone kontrastingai derinami juodi apmušalai bei apdaila su Burning Orange detalėmis.
Automobilyje įrengtos patogios juodos odos sėdynės su oranžiniais galvos atlošais bei šoninėmis atramomis. Sėdynių atlošai ir sėdimosios dalys išsiskiria unikaliu asimetrišku dygsniavimo raštu, sudarytu iš daugybės deimanto formos elementų. Jis sukurtas naudojant oranžinius (Burning Orange) siūlus. Toks pat raštas būdingas ir vidinių durelių panelėms su oranžiniais porankiais. Oranžinė apdaila taip pat puošia prietaisų skydelį ir apgaubia Toyota Touch® 2 multimedijos sistemos jutiklinį ekraną.
Nauja galinga hibridinė sistema
Koncepciniame modelyje panaudota nauja hibridinė sistema, kuri užtikrina didesnę galią ir geresnes eksploatacines charakteristikas, lyginant su dabartiniame Toyota C-HR montuojama 122 DIN AG sistema. Ji pristato strategiškai reikšmingos tolesnės pasaulyje lyderiaujančios Toyota technologijos, kuri bus diegiama visuose pagrindiniuose modeliuose, plėtros kryptis. Daugiau informacijos apie šią hibridinės technologijos plėtrą bus pateikta 2018 m. pradžioje.
2017 09 12