Naujas „Hilux“ – ryškesnio dizaino ir su galingesniu varikliu
Naujasis 2020m. „Hilux“ – tai ryškus naujas priekinis dizainas, galingas 2,8 litro variklis, patobulinta eksploatacija keliuose ir bekelėje, užtikrinant didesnį komfortą.
„Pick-up“ segmentas Europoje nuolat auga. Nuo 2015 m. pardavus 154 000 transporto priemonių, numatomas segmento augimas apie 35%, metiniai pikapų pardavimai išaugs iki 208 000 vienetų iki 2023 m. Didžiąją šio augimo dalį gali lemti padidėjęs susidomėjimas pikapu kaip dvigubos naudos transporto priemone – profesionalios ir laisvalaikio transporto priemonės naudojimu.
Naujas modelis „Invincible“ siūlo klientams individualų stilių ir aukščiausios kokybės įrangą, atitinkančią laisvalaikio poreikiams naudojamą transporto priemonę, neprarandant tvirtumo, legendinės kokybės, patvarumo ir patikimumo. „Hilux“ yra mėgstamiausias pasaulyje pikapas.
Nuo pat pradžių, kai jis buvo paleistas 1968 m., nesustabdomas „Hilux“ ne kartą įrodė savo nenugalimumą, užkariaudamas Šiaurės ašigalį, Islandijos ugnikalnius ir Antarkties žemyną, taip pat gavęs Dakaro ralio apdovanojimus 2019 m.
5325 mm ilgio, 1900 mm pločio, 1815 mm aukščio, naujasis „Hilux Double Cab Invincible“ yra 5 mm trumpesnis ir 45 mm platesnis už pirmtaką. Kadangi krovinio dalies ilgis yra nuo 1525 iki 2315 mm, atsižvelgiant į kabinos formatą, naujojo „Hilux“ 1 tonos naudingoji apkrova ir 3,5 tonos vilkimo galia dabar buvo išplėsti visiems keturių ratų pavaros kėbulų tipams – „Single Cab“, „Extra Cab“ ir „Double Cab“.
Nauja, galingesnė 204 DIN AG 500 Nm 2,8 litro jėgos pavara
Naująjį „Hilux“ jėgos agregatų asortimentą sustiprino naujas, galingesnis 2,8 litro, 204 DIN AG 500 Nm dyzelinis variklis, aprūpindamas „Toyota“ pikapą savo segmente itin konkurencingomis savybėmis.
Naujus 2,8 litro jėgos automobilius, skirtus tiek profesionalams, tiek ir laisvalaikio su „Hilux“ mėgejams, galima rinktis iš „Extra Cab“ ir „Double Cab“ kėbulų, su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže, sujungta su keturiais varančiaisiais ratais, o „Stop & Start“ sumontuota kaip standartas.
Prie 6 laipsnių mechaninės pavarų dėžės pridedamą 2,4 litro variklį galima pasirinkti su „Single“, „Extra“ arba „Double Cab“ kėbulais, galima pasirinkti 2 arba 4 varančius ratus. Su 6 laipsnių automatine greičių dėže galimos „Extra“ ir „Double“ tipo kabinos su keturiais varančiais ratais.
Taip pat buvo atnaujinta 6 laipsnių transmisija. Dabar jam naudingas fiksavimo diapazonas, kuris buvo išplėstas 4, 5 ir 6 pavarų padėtyse. Ankstesnis užraktas, pagerinantis transporto priemonės reakciją į droselio įvestį, kad būtų pagerintas greičio pajūtis.
2,4 litro dyzelinis variklis
Patvirtintas „Toyota“ DOHC, 16 vožtuvų, 2393 cm3 dyzelinis variklis generuoja 110 kW / 150 DIN AG esant 3400 aps./min. Ir 400 Nm sukimo momentą 1600–2000 aps./min. Šis agregatas kartu su automatine pavarų dėže pagreitins „Hilux“ startą nuo 0-100 km/h per 12,8 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos bus 9,3 l/100 * km, CO2 emisija bus 245 g/km *.
Variklis atitinka „Euro 6d“ reikalavimus, jame yra „Common Rail“ kuro įpurškimo sistema, kintamos tūtos turbokompresorius ir vandeniu aušinamas tarpinis aušintuvas. Išmetamųjų teršalų kontrolės priemonės apima dyzelino oksidacijos katalizatorių (DOC), dyzelino kietųjų dalelių filtrą (DPF), atrankinį katalizinį redukavimą (SCR) ir papildomą karbamido įpurškimą.
Be to, buvo optimizuota degimo kameros forma, stūmokliai ir stūmoklių žiedai. Norint sumažinti trintį, ant stūmoklio žiedų išorinio paviršiaus buvo pridėta deimantinė anglies (DLC) danga, o degimo dujų srautas sulėtėjo, kad sumažėtų aušinimo nuostoliai.
Galiausiai buvo patvirtintas dviejų pakopų tepalo siurblys, kuris gali optimaliai pakeisti alyvos slėgį, sumažindamas alyvos siurblio varomąją jėgą, kai variklis yra šaltas arba esant mažai apkrovai, ir trintį, kurią sukelia ankstyvas stūmoklio įšilimas.
2,8 litro dyzelinis variklis
Naujas, „Euro 6d“ reikalavimus atitinkantis DOHC, 16 vožtuvų, 2755 cm3 dyzelinis variklis generuoja 150 kW / 204 DIN AG esant 3400 aps./min., O su automatine pavarų dėže – 500 Nm sukimo momentą nuo 1600 iki 2800 aps./min. Maksimalus mechaninės pavarų dėžės versijų sukimo momentas yra 420 Nm tarp 1400 ir 3400 aps./min.
Šis naujas agregatas su automatine pavarų dėže pagreitins „Hilux“ nuo 0-100 km / h tik per 10,7 sekundės (2,1 sekundės greičiau nei esamas 2,4 litro agregatas), tuo tarpu vidutinės degalų sąnaudos bus 9,5 l / 100 km * ir išmetamas CO2 kiekis. 250 g / km *.
Jame įrengta „Common Rail“ kuro įpurškimo sistema, kintamos tūtos turbokompresorius ir vandeniu aušinamas tarpinis aušintuvas. Išmetamųjų teršalų kontrolės priemonės apima dyzelino oksidacijos katalizatorių (DOC), dyzelino kietųjų dalelių filtrą (DPF), atrankinį katalizinį redukavimą (SCR) ir papildomą karbamido įpurškimą.
Daugybė funkcijų sujungiamos, kad maksimaliai padidintų galingumą ir degalų efektyvumą:
- Optimizuota cilindro bloko ir vandens apvalkalo forma, paviršiaus padengto cilindro galvutės tarpiklio struktūra, išmetimo kolektoriaus ir tarpiklių medžiagos bei aušinimo ventiliatoriaus ir ventiliatoriaus mova. Dėl to patobulintas standumas, aušinimo ir sandarinimo savybės prisideda prie didesnės galios.
- Buvo naujai sukurtas turbokompresorius. Padidintas darbaračio ir turbinos ratų menčių dydis – nuo 48 iki 58 mm, o nuo 41,5 iki 52 mm – padidėjęs pripūsto oro tūris.
- Rutulinio guolio pritaikymas sumažina trintį ir palengvina didesnio greičio turbo sukimąsi. Naujai sukurtas kintamo purkštuko mechanizmas leidžia aukštesnės temperatūros išmetamąsias dujas, tuo pačiu slopindamas šilumos deformaciją, pablogėjimą ir oksidaciją, ir padidina patikimumą.
Šios priemonės kartu leidžia naujam turbokompresoriui pasiekti didelę galią ir padidinti degalų sąnaudas.
Naujajame variklyje įdiegta elektroniniu būdu valdoma „Common Rail“ įpurškimo sistema, kurios maksimalus degalų slėgis yra 250 MPa, derinant didelę galią su mažomis degalų sąnaudomis.
Laikantis naujų „Euro 6d“ išmetamųjų dujų taisyklių, priėmus vandenį aušinamą tarpinį aušintuvą, pagerėja aušinimo efektyvumas ir prisidedama prie didesnio galingumo ir degalų vartojimo efektyvumo.
Siekiant pagerinti naujojo 2,8 litro dyzelinio kuro sąnaudas, buvo priimtos kelios papildomos priemonės:
- Degimo kameros forma, stūmokliai ir stūmoklių žiedai buvo optimizuoti. Siekiant sumažinti trintį, ant stūmoklinių žiedų išorinio paviršiaus buvo pridėta deimanto tipo anglies (DLC) danga, o degimo dujų srautas sulėtėjo, kad sumažėtų aušinimo nuostoliai.
- Buvo parinktas dviejų pakopų tepalo siurblys, kuris gali optimaliai pakeisti alyvos slėgį, sumažindamas alyvos siurblio varomąją jėgą, kai variklis yra šaltas arba esant mažai apkrovai, ir trintį, kurią sukelia ankstyvas stūmoklio įšilimas.
- Buvo optimizuota įsiurbimo kolektoriaus EGR sekcijos forma, slopinanti EGR dujų kitimą, o sūkurio valdymo vožtuvas buvo nutrauktas, padidinant įsiurbimo efektyvumą.
- Be to, kontroliuojamas dujų srautas iš turbokompresoriaus į katalizatorių, padidinta karbamido selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) sistemos katalizatoriaus talpa, pridėtas PM jutiklis ir patvirtintas vandeniu aušinamas tarpinis aušintuvas – visos priemonės, reikalingos atitikti „Euro“ 6d išmetamųjų teršalų reglamentus.
- Galiausiai, gerinant triukšmo ir vibracijos (NV) veikimą, tiek įsiurbimo kolektoriaus EGR sekcijos forma, tiek katalizatoriaus izoliatoriaus forma buvo optimizuota, pagerinant variklio tylumą.
Vairavimo dinamika
Naujojo „Hilux“ inžinierių tikslas buvo išlaikyti legendines bekelės galimybes, tuo pačiu pagerinant komfortą kelyje. Saugodamas savo galimybes net ir ekstremaliausiomis bekelės sąlygomis, „Hilux“ yra viena iš nedaugelio savo klasės transporto priemonių, išlaikiusi savo kėbulo rėmo konstrukciją.
Kelyje
Naujojo „Hilux“ patogumas ir dinamika pagerėjo patobulinus pakabą ir vairo stiprintuvo sistemą. Pakaba, kuriai pritaikytas priekinio ir galinio amortizatorių derinimas, pasižymi didesniu važiavimo komfortu ir puikiu vairavimo atsaku.
Tvirta, patvari spyruoklė ir dvigubo amortizatoriaus galinės pakabos sistema buvo patobulinta, kad būtų galima derinti visureigio galimybes, kurių tikimasi iš tvirto keturių ratų darbinio arklio, su važiavimo komfortu ir valdymo stabilumu.
Šoninis tvirtumas padidėjo pridėjus horizontalų flanšą, kuris pagerina vairo reakciją posūkiuose ar persirikiuojant.
Kintamo srauto valdymo vairo stiprintuvas pagerina vairavimo pojūtį ir degalų ekonomiją. Jis siūlo lengvesnį vairavimą važiuojant nedideliu greičiu, kad būtų lengviau valdyti transporto priemonę, ir didesnį svorį važiuojant didesniu greičiu, kad būtų užtikrintas didesnis pasitikėjimas ir kontrolė.
Sistema persijungia į budėjimo režimą, kai transporto priemonė nevairuojama, pavyzdžiui, važiuojant tiesiai į priekį. Dėl to sumažėja vairo stiprintuvo siurblio suvartojimo sukimo momentas ir taip padidinamas kuro efektyvumas.
Bekelėje
Neprilygstamas bekelėje „4×4 Hilux“ buvo dar labiau patobulinas pridėjus naują elektroninę funkciją (kurią galima įjungti 2WD režimu), atkartojančią mechaninio riboto slydimo diferencialo efektą, kad pagerėtų sukibimas su žemo sukibimo paviršiumi ratų pavaros režimas (galimas tik 4WD modeliuose); variklio sūkių skaičiaus sumažėjimas tuščiąja eiga nuo 850 iki 680 aps./min. ir sureguliuotas akseleratoriaus atsakas, kad vairuotojas galėtų geriau valdyti; atnaujinta VSC sistema; specialus kintamo srauto valdymo (VFC) žemėlapis, ir naujas padangos kampo monitorius.
Dar labiau sustiprindamas savo duomenis, „Hilux“ gali pasigirti aukščiausios klasės prošvaisa 310 mm dvigubose kabinose, visų svarbių artėjimo ir išvažiavimo kampų atitinkamai 29 ir 26 laipsnių kampu bei galimybe bristi iki 700 gylio mm.
Dizainas ir technologijos
Naujo 2020 m. „Hilux“ priekis buvo visiškai pertvarkytas drąsiomis, galingomis trimatėmis naujomis grotelėmis ir priekinio buferio apdaila..
Šį įspūdingą naują išorinį stilių dar labiau sustiprina naujai suprojektuoti priekiniai ir galiniai LED žibintai, nauja mašinos apdaila ir juodas 18″ lengvojo lydinio ratlankių dizainas bei papildoma viena nauja spalva – bronzinė.
Patobulintame interjere yra naujas vairuotojo skydelio dizainas ir naujas 8 colių į centrinę konsolę įmontuotas informacijos ir pramogų ekranas,
kuriame yra mechaniniai mygtukai ir ratukai, kad būtų patogiau valdyti bet kokiomis važiavimo sąlygomis. Patobulinta daugialypės terpės sistema pasižymi greitesne programine įranga ir ekrano atsaku bei įtraukia abu elementus. „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto™“, skirtos išmaniesiems telefonams integruoti.
Platus įrangos sąrašas apima palydovinę navigaciją, automatinį oro kondicionierių, priekinius ir galinius parkavimo daviklius ir 9 garsiakalbių „JBL Premium“ garso sistemą su 800 W 8 kanalų stiprintuvu ir „CLARi-Fi“ technologija.
Invincible išskirtinumas ir aksesuarai
Invincible išskirtinumas
Naujo 2020 m. „Hilux“ asortimento „Extra Cab“ bei „Double Cab“ variantuose „Invincible“ modelis pritaikytas laisvalaikį su Hilux leidžiantiems vairuotojams, norintiems turėti visus patogumus, rafinuotesnį stilių bei aukščiausio lygio įrangą.
„Invincible“ modelių išorės dizainas pasižymi tvirtesniu ir rafinuotesniu stiliumi, kuris aiškiai skiriasi nuo standartinių modelių. Priekyje drąsus, trimatis trapecijos formos grotelių dizainas išlaiko tvirtą „Toyota“ DNR, tačiau čia stilistiškai integruoti elementai išgauna galingą ir rafinuotą išvaizdą.
Stiprioje „C“ fiksavimo kampo architektūroje yra išskirtiniai rūko žibintų rėmeliai, maksimaliai padidinantys vaizdo plotį. Kitos išskirtinės eksterjero detalės sustiprina tvirtą, azartišką transporto priemonės įvaizdį. Tai priekiniai ir galiniai sparnai, durų veidrodžiai ir rankenos, juodas lengvojo lydinio ratlankių atspalvis ir specialus bagažinės dangtis.
Salone „Invincible“ remiasi aukštos kokybės specifikacijomis – išskirtiniu vairuotojo skydeliu, juodos metalinės ir juodos spalvos chromo apdailos akcentais, „skaidriai mėlynu“ priekinių ir galinių durų apdailos apšvietimu (dviguboje kabinoje), perforuotomis odinėmis sėdynėmis ir net išskirtiniu išmaniojo užvedimo raktu.
Aksesuarai
Stiprinant naujojo „Hilux“ asortimento išskirtinumą, pateikiame maždaug 300 aksesuarų sąrašą ir 10 dangčių variantų. Tai klientams leidžia pritaikyti savo transporto priemones tiek darbo, tiek laisvalaikio poreikiams.
Šis išsamus aksesuarų pasirinkimas apima priekinę slydimo plokštę arba pilną priekinę apsaugą, įbrėžimų plokštes, sparno apsaugas, lengvojo lydinio ratlankius, vamzdinius arba plokščius šoninius laiptelius.
Krovininio dalies aksesuarai apima krovininės dalies įklojimą, stacionarių viršutinių dalių pasirinkimą arba rankinius ir elektrinius aliuminio ritininius dangčius, bagažinės durų fiksavimą ir 12v salone sumontuotą maitinimo šaltinį.
Naujojo „Hilux“ pardavimas prasideda Rytų Europoje nuo rugpjūčio, o Vakarų Europoje – spalį. Norėdami sužinoti tikslią informaciją, kreipkitės į vietinę atstovybę.
2020 10 29