toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Paryžiaus automobilių parodoje bus pristatytas naujas įdomus Corolla etapas

   
Naujos kartos C segmento Toyota hečbekai, sedanai ir universalai visame pasaulyje bus vadinami Corolla vardu, siejamu su pasaulinę reputaciją pelniusiu perkamiausiu modeliu per visą automobilių istoriją. 2019 m. pradžioje pasirodžius naujai Corolla kartai, nebeliks Auris pavadinimo.

Ši pavadinimų kaita sutampa su bendros modulinės TNGA (angl. Toyota New Global Architecture) platformos, pakeisiančios tris skirtingas dabartines platformas, pritaikymu Corolla modeliuose.

„TNGA projektavimo bei dizaino koncepcija brėžia visiškai naują kryptį kuriant mūsų naujos kartos C segmento modelius. Papildydama gerai žinomus Corolla privalumus, tokius kaip kokybė, patvarumas ir patikimumas, ji leidžia sukurti didesnę emocinę vertę, kurios pageidauja mūsų klientai, pavyzdžiui, pasiūlant išskirtinį dizainą, rafinuotą saloną, įkvepiančią dinamiką ir galingus bei efektyvius hibridinius galios agregatus“, – teigė Toyota Motor Europe prezidentas ir vykdomasis direktorius dr. Johanas van Zylas.

„Geresnio momento nei naujos kartos modelių pristatymas nerasi, siekiant dar kartą panaudoti Corolla pavadinimą mūsų C segmento hečbekams ir universalams.“

Šalia hečbeko Paryžiaus automobilių parodoje įvyks naujojo Corolla Touring Sports pasaulinė premjera. Bus pristatytos abiejų modelių hibridinės versijos.

NAUJASIS COROLLA TOURING SPORTS

Šiais metais Ženevoje įvyko Toyota Corolla hečbeko premjera, o 2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje debiutuoja naujasis Toyota Corolla Touring Sports. Visiškai naujas stilingas, rafinuotas ir universalus Corolla Touring Sports nuo sportinio, kompaktiško bei manevringo hečbeko skiriasi savo dinamišku dizainu.

Europoje suprojektuotas ir sukonstruotas Touring Sports kėbulas puikiai tiks tiems, kurie ieško praktiškumo ir stiliaus be jokių išlygų.

Su naujais 2019 m. Corolla modeliais, kurių variklių asortimentą papildė naujasis 2,0 l visiškai hibridinis galios agregatas, debiutuoja Toyota dviejų hibridinių galios agregatų strategija.

Toyota siekį toliau tobulinti hibridines technologijas atspindintis naujasis Corolla Touring Sports siūlomas tik su vienu tradiciniu varikliu (1,2 l 116 AG turbininiu benzininiu varikliu) ir su vienu iš dviejų hibridinių galios agregatų (1,8 l 122 AG arba 2,0 l 180 AG). Tai unikalus pasiūlymas šiame segmente, nes hibridinių galios agregatų užtikrinamai dinaminių charakteristikų ir mažos taršos kombinacijai negali prilygti nė vienas tradicinis variklis.

Patobulintas 1,8 l hibridinis galios agregatas išsiskiria tyliai veikiančia, intuityviai valdoma ir greitai reaguojančia savaime įsikraunančia EV technologija bei mažomis eksploatacinėmis išlaidomis.

2,0 l sistema pasižymi visais minėtais privalumais, leisdama mėgautis dar didesniu važiavimo komfortu, stabilumu, tikslesniu valdymu ir maloniais vairavimo potyriais – visos šios ypatybės neatsiejamos nuo naujos modulinės GA-C platformos (TNGA).

Naujajame Corolla modelyje įrengta savo efektyvumą įrodžiusi priekinė pakabos sistema su MacPherson tipo statramsčiais, nauja daugiasvirtė galinė pakaba ir naujas amortizatoriaus vožtuvas.

Dėl žemiau įrengto variklio, pažemintų sėdynių ir po galinėmis sėdynėmis montuojamo hibridinio akumuliatoriaus automobilis yra lengvai valdomas ir manevringas. Šie konstrukciniai sprendimai leido pasiekti žemą Corolla Touring Sports svorio centrą.

Siūlomas platus premium klasės komforto įrangos asortimentas (pavyzdžiui, pirmą kartą pasirodantis trimatis vairuotojo prietaisų skydelis, prabangus projekcinis ekranas, garso sistema JBL GreenEdge Premium, belaidis mobiliojo telefono kroviklis ar multimedijos sistema Toyota Touch). Daugelyje aukštesnio lygio modelių ji įtraukta į standartinę komplektaciją, o likusiuose naujuose Corolla modeliuose ji montuojama papildomai užsisakius. Naudodamiesi šia įranga, vairuotojas ir keleiviai galės mėgautis malonesnėmis kelionėmis.

Išorės dizainas

Naujojo Touring Sports dizainas sukurtas Europoje, neseniai atidarytame Zaventemo dizaino centre. Pritaikius TNGA platformą, naujasis universalas nebėra tik hečbeko versija – jis tapo savo braižą turinčiu atskiru modeliu.

Naujojo Corolla Touring Sports važiuoklės bazė siekia 2700 mm, todėl automobilyje atsiveria daug vietos galinių keleivių kojoms – šiuo požiūriu jis pranoksta savo klasės atstovus.

Universalas išsiskiria rafinuota patrauklia išvaizda ir aptakia elegantiško ir įkvepiančio universalo stogo linija. Šį sportinį profilį pabrėžia didelės, platėjančios ratų arkos. Jų nupjauti kraštai leido patraukti ratus labiau į išorę, taip išryškinant platesnę naujojo Corolla stovėseną ir žemesnį svorio centrą.

Galinės Touring Sports dalies dizaino akcentai – tvirti „pečiai“, didesniu atstumu vienas nuo kito išdėstyti LED žibintų blokai ir nuožulnus galinis langas.

Reljefiškesnių formų galinis buferis plėtoja priekinės dalies Under Priority Catamaran dizaino temą.

Interjeras

Naujasis Corolla Touring Sports išsiskiria nauju salono dizainu: erdvioje, modernioje ir vientisoje aplinkoje darniai susilieja naujos tekstūros, spalvos ir apdailos elementai, užtikrinantys išskirtinę vizualinę ir taktilinę kokybę.

Šiai specialiai Europos rinkai pritaikytai versijai skirtas ypatingas dėmesys, kad klientai galėtų mėgautis aukščiausia sensorine kokybe.

Pagrindinis GA-C platformos privalumas – galimybė pažeminti priekines sėdynes, užtikrinant žemesnį automobilio svorio centrą ir smagesnę važiavimo patirtį.

Naujasis Corolla Touring Sports turi ir daugiau pranašumų. Atstumas tarp priekinių ir galinių sėdynių siekia 928 mm, todėl gale sėdintiems keleiviams lieka daug laisvos vietos. Be to, didelėje 598 l talpos pagal VDA standartą bagažinėje įrengta daug praktiškų ir patogių priedų.

Naujasis Corolla hečbekas prekyboje pasirodys 2019 m. vasario mėn., Corolla TS  – 2019 m. kovo mėn.

2018-10-02