Naujasis Auris – daugiau hibridinės galios dinamiškesniame modelio dizaine
Ženevos automobilių parodoje debiutavo trečios kartos Auris, turintis dinamiškesnį išorinį dizainą ir visiškai naująja 2,0 l hibridinę sistemą su kuria debiutuoja Toyota „dvigubo hibrido“ strategija.
Toyota visada stengėsi klausytis savo klientų ir įgyvendinti jų lūkesčius. Visų pirma, po 20 metų hibridinės lyderystės ir daugiau nei 11 milijonų pasaulinių hibridų pardavimų, įskaitant daugiau kaip 1,5 milijono vienetų Europoje, bendrovė yra suinteresuota sužinoti, kaip ji gali toliau tobulinti savo hibridus ir padaryti juos patrauklesnius naujiems klientams.
Dėl šios priežasties “Toyota” nusprendė savo pagrindinius modelius pagaminti su dviem hibridiniais varikliais: vienas iš jų taupo degalus ir leidžia atsipalaiduoti vairuojant, o antrasis turi didesnę galią ir teikia dinamiškesnes važiavimo charakteristikas.
2010 m. pirmosios kartos “Auris” buvo pirmasis didžiausias hibridinis “Toyota” modelis Europoje ir dabar jis bus pirmasis modelis, kuris pasiūlys naują hibridinės sistemos pasirinkimą.
Dabartinė “Auris” gama turi penkis tradicinius variklius ir vieną hibridinį. Tačiau, atsižvelgiant į prekės ženklo susitelkimą į hibridines technologijas, naujasis “Auris” pasiūlys vartotojams tik vieną įprastą variklį – 1,2 litro turbo benzininį variantą ir 122 AG, 1,8 l arba 180 AG, 2,0 l hibridinius variklius.
1,8 l sistema atitinka visus lūkesčius, kurių klientai galėjo tikėtis iš “Toyota” hibrido – tylios, intuityvios, reaguojančios ir savarankiškos EV technologijos, kurių savikaina yra maža, nereikia papildomo įkrovimo, efektyvus degalų taupymas ir mažas CO2 rodiklis, net iki 50% dienos važiavimo vien elektros režimu.
Neskaitant aukščiau minėtų privalumų, 2,0 l sistema suteikia papildomą važiavimo komfortą, stabilumą, ir vairavimo malonumą, būdingą naujai modulinei Toyota TNGA platformai (Toyota New Global Architecture). Didesnė galia padovanos vairuotojams daug kraują kaitinančių akimirkų, o valdymas ant vairo įrengtomis pavarų svirtelėmis leis patirti tikrą vairavimo džiaugsmą.
TOYOTA NEW GLOBAL ARCHITECTURE (TNGA)
Toyota New Global Architecture (TNGA) yra visų Toyota ateities galios agregatų ir automobilių konstrukcinis pagrindas. Ji iš pagrindų keičia Toyota automobilių projektavimo, konstravimo ir gamybos būdus ir yra neatsiejama bendrovės misijos nuolat tobulinti automobilius, kad jie būtų stilingesni, smagesni vairuoti ir saugesni, dalis.
Dėl žemesnio svorio centro, daugiasvirtės galinės pakabos ir tvirtesnės kėbulo konstrukcijos pagrindinėse vietose panaudojant tampraus tvirto plieno elementus naujojo Auris TNGA platforma užtikrina malonesnio vairavimo patirtį. Visi šie sprendimai leido pagerinti automobilių valdymą ir padidinti jų stabilumą be jokių išlygų važiavimo kokybei ir komfortui.
Visi nauji modeliai, paremti TNGA, pirmenybę teikia aukščiausiems aktyviems ir pasyviems saugos standartams. Naujasis „Auris“ sukurtas, siekiant atitikti griežtus nepriklausomų avarinių bandymų programų standartus ir užtikrinti aukštesnį saugos lygį, o tai pasiekti leidžia paskutinės “Toyota Safety Sense” versijos funkcijos ir sistemos.
Dizainas
“Mūsų pagrindinis tikslas, projektuojant naują Auris, buvo sukurti drąsiausią ir dinamiškiausią hečbeką rinkoje, nepakenkiant interjero funkcionalumui,” – sakė “Toyota Global Design” vykdomasis generalinis direktorius Simon Humphries.
“Dėka TNGA suprojektuoto mažo svorio centro, transporto priemonė žiūrint iš šono yra lengva ir judri. Tačiau pažvelgus į automobilio galą, dizainas sukurtas taip, kad automobilis atrodytų tvirtas, platus ir žemas, kas yra absoliučiai svarbu Europos rinkoje. “
Ilgesnis ir žemesnis nei jo pirmtakas, naujasis “Auris” pasižymi žymiai dinamiškesniu dizainu ir ryškesniu priekio stiliumi.
Bendras automobilio ilgis padidėjo 40 mm – visas jis panaudotas ilgesnei važiuoklės bazei. Ne mažiau svarbūs ir kiti pokyčiai: bendras naujojo hečbeko aukštis sumažėjo beveik 25 mm, o automobilio variklio dangtis yra net 47 mm žemesnis nei dabartinio modelio. Todėl automobilis išsiskiria aptakesnių ir dailesnių formų žemesniu variklio dangčiu, kuris pagerina matomumą priekyje, užtikrindamas didesnį saugumą.
Nauja priekinės dalies stilistika atspindi atnaujintą Toyota Under Priority Catamaran ir Keen Look dizaino koncepcijas. Po išlenktu priekiniu plokštesnio geldelės formos variklio dangčio kraštu įrengtos siauros viršutinės grotelės su Toyota logotipu centre, o tolimiausiuose kampuose integruoti LED priekinių žibintų blokai su dienos šviesomis (DRL).
Plačių trapecijos formos apatinių grotelių rėmas gerokai nutolęs į priekį nuo variklio dangčio priekinio krašto ir viršutinių grotelių ir sukuria išraiškingą pakopą. Be to, jis yra bukesnis ir statesnis nei anksčiau, todėl automobilio priekinė iškyša sutrumpėjo beveik 20 mm.
Grotelių rėmo šonai naujojo Auris priekiniuose kampuose sukuria Toyota charakteringą katamarano korpuso formą, išryškinančią 30 mm padidėjusį automobilio plotį ir jo platų bei sportišką siluetą.
Grotelių apačioje rėmas atsišakoja, aiškiai atskirdamas priekinį aptaką, kurio į viršų nukreipti kraštai tarp aptako ir katamarano korpuso formos sukuria zoną, skirtą LED rūko žibintams. Grotelėms būdingas naujo dizaino tinklelis, kuris yra išraiškingesnis ir rafinuotesnis už klasikinį akytąjį tinklelį.
Galinė dalis įgijo apvalesnes formas nei buvo planuota anksčiau. Tai sustiprina vizualią sąsają tarp automobilio priekinės ir galinės dalių. Apie 14 laipsnių padidėjęs galinio lango posvyrio kampas ir tvirti aptakai virš galinių ratų arkų sukuria kompaktiškesnės galinės dalies įspūdį, nors galinė iškyša ir padidėjo 20 mm. Visuose modeliuose kaip standartinė įranga montuojamas stogo aptakas.
Galiniai LED žibintų blokai su šviesolaidžiais išryškina plačią ir tvirtą naujojo Auris stovėseną. Galiniame buferyje atkartojama priekinės dalies Under Priority Catamaran dizaino tema. Ploną apatinį buferio kraštą puošia dvi chromuotos detalės.
Naujojo Auris dinamišką dizainą išryškina papildomai siūloma dviejų atspalvių paletė, kurią sudaro kėbulo spalva su juoda stogo apdaila bei visi blizgūs statramsčiai.
2018-03-06