Naujasis Toyota Yaris 2017
Kurdama naująjį Toyota Yaris modelį Europos rinkai, Toyota įdėjo daug pastangų formuojant stipresnį ir kokybiškesnį B segmento įvaizdį, . Tai pirmas kartas, kai skirto Europai modelio pakeitimai bus atlikti pagal Vitz modelį, skirtą Japonijos rinkai. Trečiosios kartos modelyje pakeista net 900 detalių, kurios dar labiau pagerins automobilio dizainą, dinamiką ir saugumą. Tai įrodo, jog buvo siekta kur kas daugiau nei tik atnaujinti modelio išvaizdą.
Platesnis modelio asortimentas
Naujojo Toyota Yaris dizainas palieka kur kas stipresnį energingo ir dinamiško automobilio įspūdį. Išvaizda labiau rafinuota, su platesniu interjero ir eksterjero spalvų pasirinkimu tam, kad būtų dar labiau sustiprintas suvokimas apie šio modelio kokybę.
Klientų patogumui Yaris siūlo naują 1.5 l, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris pakeis ankstesnįjį 1.33 l variklį. Naujasis variklis, lyginant su senuoju, siūlo 10 % didesnę galią bei sukimo momentą, o kuro ekonomija pagerėjo 12 %. Naujasis variklis sukurtas atitikti griežtesnius Euro 6c išmetamųjų teršalų kiekio standartus ir ateities homologacijos reikalavimus, variklis bus gaminamas Lenkijoje, „Toyota Motor Industries” gamykloje – tai Toyota Motor Europe 150 milijonų eurų reikalavusios investicinės programos dalis.
Kalbant apie hibridinį modelį, pagrindinis inžinierių siekis buvo sukurti šį automobilį dar tylesnį, ypatingai, kai yra didinamas greitis, o patobulinti tam tikri techniniai elementai leidžia patirti dar didesnį komfortą ir pasiekti vairavimo tikslumą.
Kuriant naująjį Toyota Yaris, pagrindinis tikslas buvo sukurti ne tik moderniai atrodantį automobilį, bet ir sustiprinti modelio asortimentą ir taip patenkinti išrankių klientų poreikius ir pageidavimus. Naujasis modelis remiasi naujo lygio strategija, kuri apima tiek automobilio vertę, tiek šiuolaikinį stilių bei eleganciją.
Eksterjeras
B segmento automobilių klientai skiria ypatingą dėmesį automobilio dizainui, todėl Toyota komanda Europos dizaino centre naujajam Toyota Yaris modeliui suteikė dar energingesnę ir dinamišką, tačiau kartu rafinuotą, išvaizdą.
Norint tai pasiekti, tiek priekyje ir gale automobiliui buvo suteikta nauja architektūra, kuri perteikia stipresnį trimatį vaizdą, skirta daugiau dėmesio horizontalioms linijoms, taip išreiškiant plačią poziciją ir žemą svorio centrą.
Naujieji priekiniai žibintai leidžia pajusti dar daugiau pasitikėjimo, teikia automobiliui individualumo ir žymi naują apšvietimo suvokimą. Jie pasižymi tokiomis techninėmis savybėmis, kuriomis pasižymi tik aukštesnės klasės automobiliai.
Naujojo Toyota Yaris profilio vaizdas, žvelgiant nuo priekio, galo link, generuoja pridėtinį dinamiškumą, kuris dar daugiau pabrėžia kėbulo ašies liniją. Naujo dizaino bagažinės durelės ir galinės šviesos modeliui suteikė papildomo ilgio, o žemiau esantys nauji moldingai suteikia sportiškesnę išvaizdą. Toliau žvilgsnį palydi galiniai žibintai, „piano black“ arba chromuota apdaila, priklausomai nuo modelio komplektacijos.
Iš galo naujasis modelis sukuria tvirtesnio, turinčio stipresnę centrinę masę, automobilio įvaizdį, o naujas bagažinės dizainas kartu su galiniais kombinuotais LED žibintais, tik dar labiau pabrėžia horizontalią liniją.
Atsirado dvi naujos spalvos, Hydro Blue ir Tokyo Red, iš viso naująjį modelį bus galima rinktis iš 10 skirtingų atspalvių.
Interjeras
Naujasis modelio interjeras sukuria gaivaus bei modernaus salono atmosferą. Galimi nauji apmušalų, spalvų bei apdailos detalių pasirinkimai. Atnaujintas prietaisų valdymas tam, kad būtų užtikrinta puiki ergonomika bei pagerintas žmogaus ir išmaniųjų technologijų santykis.
Vairuotojo patogumui įvairi informacija ar automobilio duomenys gali būti valdomi valdikliais, esančiais ant naujo dizaino trijų stipinų vairo, kur visi duomenys pateikiami spalvotame TFT 4,2 colio daugiafunkciniame ekrane, o chromuotos apdailos salone suteikia tik dar daugiau rafinuotumo.
Naujajame Toyota Yaris salone integruotos naujo dizaino orlaidės, mėlynas prietaisų skydelio apšvietimas, o centrinėje konsolėje atsiradę nauji valdikliai multimedijos valdymą padarė dar paprastesnį ir vientisesnį.
Naujasis modelis suteiks daugiau laisvės renkantis interjerą – naujos apmušalų bei apdailos spalvų kombinacijos leis labiau suderinti salono išvaizdą.
Naujojo Yaris „Bi-tone“ versijose, priklausomai nuo eksterjero spalvos, vidaus interjeras bus kombinuotas iš dviejų spalvų: eksterjeras – mėlyna, atitinkamai interjeras mėlyna / juoda, eksterjeras – bordo su raudona / juoda, šilta pilka su bronza / juoda, juoda su balta / juoda.
Patobulintas hibridinės pavaros veikimas
Hibridinis Yaris modelis B-segmento klientams išlieka unikalus ir neprilygstamas, nes leidžia patirti sklandų, ramų ir intuityvų važiavimą dėka pasaulyje pirmaujančios hibridinės technologijos, pasižyminčios mažomis degalų sąnaudomis ir mažiausiomis savo klasėje išmetamųjų dujų emisijomis (nuo 75g / km CO2). Kuriant naująjį modelį, Toyota inžinieriai atsižvelgė į kientų atsiliepimus ir siekė sumažinti vibracijos lygį bei sumažinti variklio triukšmą, kai automobilis didina greitį – visa tai tam, kad važiavimas taptų dar tylesnis, patogesnis, o valdymas taptų tikslesnis.
Toyota Europoje atstovybėms suteikė išmaniuosius įrenginius hibridiniams automobiliams tam, kad atstovybės išmaniojo įrenginio pagalba savo klientams parodytų, kaip dirba hibridinė technologija ir kokia reali nauda gali būti pasiekta dėka jos.
Bandomojo važiavimo metu sistema automatiškai renka duomenis – laiką, vidutinį greitį, santykį, kiek automobilis visos kelionės metu važiavo elektriniu EV režimu, su nulinėmis kuro sąnaudomis bei nulinėmis CO2 emisijomis. Gauta informacija gali būti peržiūrima ir palyginama su ankstesniais duomenimis išmaniajame telefone arba planšetėje.
Išmanusis įrenginys jau spėjo surinkti informaciją iš 900 hibridinių Toyota Yaris.
Gauti rezultatai parodė, jog daugiau nei pusę kelionės laiko, t.y. 54 %, buvo važiuota elektriniu EV režimu, o vidutinės kuro sąnaudos, važiuojant tiek miesto gatvėmis, tiek kalnų keliais, pasiektos vos 5.0 l/100 km.
Važiavimo komfortas ir valdymas
Naujas variklio dizainas hibridiniam Toyota Yaris padėjo sukurti daugiau komforto turintį važiavimą, su ženkliai mažesne vibracija, sukelta variklio, važiuojant nelygiais paviršiais. Taip pat buvo pakeista amortizatorių slopinimo jėga, patobulintas vožtuvo dizainas.
Elektrinio vairo stiprintuvo patobulinimų dėka bus jaučiama mažesnė trintis, sklandžiau sureaguojama į vairuotojo pastangas. Pagerėjęs vairuotojo veiksmų ir automobilio reakcijos į šiuos veiksmus ryšys lėmė geresnį posūkio įveikimą.
Saugumas
Toyota siekia kurti vis geresnius automobilius ir yra įsitikinusi, jog pažangios technologijos turi būti prieinamos visiems vienodai, ne tik apsiriboti aukšta klase, gerų specifikacijų modeliais. Dėl šio požiūrio, siekiama saugumo paketą “Toyota Safety Sense” integruoti kiekviename naujajame Toyota Yaris modelyje. Tai užtikrintų, jog saugumo paketo sistemos padėtų išvengti avarijos arba sumažintų pasekmes, jei įvyktų įvykis.
Pre-Collision sistema (PCS) naudoja priekyje įmontuotą lazerį, kuris skanuoja kelią, įspėja dėl galimos rizikos apie neišvengiamą susidūrimą ir ruošia stabdžius avariniam stabdymui, kai stabdžių pedalas nuspaustas. Jei vairuotojas nereaguoja į įspėjimą, sistema reaguos ir suveiks autonominis avarinis stabdymas tam, kad sumažintų susidūrimo riziką.
Automatinė artimų / tolimų šviesų sistema (AHB), aptikus priešais atvažiuojančių automobilių žibintus ar priekyje važiuojančios transporto priemonės galinius žibintus, automatiškai perjungia artimąsias ar tolimąsias šviesas, išlaikant geriausią apšvietimą tamsiu paros metu tam, kad nebūtų akinami vairuotojai.
Nukrypimo nuo važiuojamosios dalies perspėjimo sistema (LDA) seka kelio juostų žymėjimą ir padeda išvengti avarijų, kurios įvyksta transporto priemonėms judant iš savo eismo juostos, t.y. jeigu judant keliu neparodžius posūkio pajudama iš savo kelio juostos, sistema garsiniu ir vaizdiniu įspėjimu įspėja vairuotoją.
Siekiant pagerinti saugą gale sėdintiems keleiviams, dabar galiniai saugos diržai su jėgos ribotuvais ir įtempimo funkcijomis. Galvos atramos buvo patobulintos tam, kad būtų suteikta geresnė apsaugą nuo kaklo sužalojimų, buvo peržiūrėta SRS užuolaidinės oro saugos pagalvės forma. Vaikiškos kėdutės instaliacija buvo lengviau pritaikyta ISOFIX tvirtinimo sistemai.