toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Naujasis „Toyota Yaris“ – sukurtas miesto gyvenimui

 

Naujasis „Toyota Yaris“ buvo sukurtas siekiant įveikti didėjančius kasdienio miesto gyvenimo iššūkius. Šiandien kompaktiškų automobilių klientai yra vieni iš reikliausių Europoje, dažniausiai gyvenantys bei savo veiklas planuojantys miesto aplinkoje, kuri jiems kelia vis didesnius iššūkius. Jie tikisi, kad jų automobilis bus stilingas ir praktiškas. Jie nori, kad jį būtų lengva parkuoti, jis būtų judrus mieste ir patogus ilgesnėms kelionėms. Jie tikisi aukščiausio lygio saugos ir kuo mažesnių einamųjų išlaidų. Be to, jie labiau nei kada nors anksčiau rūpinasi aplinkosauga ir ieško tinkamų sprendimų. Ir, žinoma, jie taip pat nori, kad šie atributai būtų pristatomi už prieinamą kainą.

Siekdamas atitikti visus šiuos vis didėjančius reikalavimus, naujasis „Yaris“ į kompaktiškų automobilių segmentą pirmą kartą ateina su „Toyota“ naujos globaliosios architektūros (TNGA) filosofija. Naujajam „Yaris“ pirmą kartą panaudota nauja GA-B platforma, naujoji TNGA 3 cilindrų bei 4-os kartos hibridinė sistema. Visą šį kompleksą papildo aktyvių ir pasyvių sistemų patobulinimai, kad būtų sukurtas saugiausias pasaulyje kompaktiškas automobilis.

GA-B platforma leidža sukurti stilingą dizainą ir išmaniai išnaudoti erdvę

Naujojo „Yaris“ eksterjero koncepcija apibūdinama kaip „kompaktiškas ir judrus“ – visada pasiruošęs judėti ir mėgautis.

Jo „sutrumpinti“ matmenys išskiria jį iš rinkos segmento dalyvių, kur nauji automobiliai paprastai didėja sulig kiekviena karta. „Toyota“ priešingai, sumažino „Yaris“ ilgį 5 mm, tačiau tuo pačiu padidino jo ratų bazę 50 mm, užtikrinant, kad automobilis būtų judrus ir manevringas važiuojant mieste ir stovint, išlaikant vidinę erdvę ir taip pat užtikrinantis patogų interjerą.

„GA-B“ platforma leido sumažinti bendrą automobilio aukštį 40 mm, tačiau nepadarė poveikio sėdintiems viduje. Sumažėjęs kėbulo aukštis leidžia vairuotojui geriau matyti vaizdą priekyje. Pridėjus 50 mm prie automobilio pločio, atsirado daugiau vietos priekyje ir gale.

Eksterjeras sustiprina emociją ir pabrėžia stiprų automobilio charakterį – linijos einančios žemyn per automobilio šoną sukuria judėjimo pirmyn jausmą. Galingi priekiniai ir užpakaliniai sparnai suteikia bendrą įtemptą, darnų vaizdą ir kartu su įbrėžtomis durų plokštėmis sukuria judrumo jausmą bei naujojo „Yaris“ charakterį – „pasiruošęs važiuoti“.

Priekinės konstrukcijos pagrindinis dėmesys skiriamas didelėms grotelėms ir „Toyota“ ženklui. Nauji žibintai pasižymi LED technologija ir juose yra posūkio rodikliai, kurie keičiasi su dienos žibintais.

Interjero dizainas, grindžiamas principu „mažiau yra daugiau“, sukuria atvirą ir erdvią erdvę vairuotojui ir priekiniam keleiviui. Novatoriška durų plokščių apdaila sukurta iš veltinio ir pirmą kartą panaudota „švelni“ „Yaris“ prietaisų skydelio apdaila užtikrina šiltesnę salono atmosferą.

Salono dizainas buvo sukurtas remiantis principu „rankas ant vairo, akis į kelią“. Informacija vairuotojui pateikiama aiškiai iš trijų tarpusavyje susijusių šaltinių: centrinio „Toyota Touch“ ekrano, TFT daugialypės informacijos ekrano prietaisų skydelyje ir 10 colių spalvoto ekrano. Didesnio dydžio ekranas, nukreiptas aukštyn, padeda vairuotojui sutelkti dėmesį į vairavimą kuo mažiau atitraukiant dėmesį nuo kelio. Jis priekiniame stikle vairuotojo matymo lauke rodo svarbiausius vairavimo duomenis ir įspėjimus, tokius kaip navigacijos raginimai ir greičio apribojimai.

Naujasis „Yaris“ gali būti aprūpintas kitomis aukštųjų technologijų patogumo funkcijomis, tokiomis kaip belaidis įkroviklis, kuris yra pakankamai didelis, kad tilptų naujausios kartos išmanieji telefonai, šildomas vairas ir specialus salono apšvietimas aplink vairuotojo vietą.

Dėl ergonomiškos konstrukcijos valdikliai randami intuityviai, o pats prietaisų skydelis padarytas plonesnis ir nuleistas žemiau. Vairuotojo prietaisų skydelyje yra du skaitmeniniai skaitikliai, apimantys TFT daugialypės informacijos ekraną. Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – vairo dydis buvo sumažintas siekiant geresnio matomumo, palaikant koncepciją „akys kelyje, rankos ant vairo“.

 „GA-B“ platforma paremta vairavimo malonumui

 „Toyota“ vystomos TNGA pagrindu sukurta platforma leido laipsniškai pakeisti naujų modelių valdymą ir stilių. Pirmoji, vidutinio dydžio automobilių platforma „GA-C“, yra pagrindas naujausios kartos „Prius“, C-HR ir naujai pasirodžiusiai „Corolla“ vairavimo charakteristikai ir patrauklumui didinti. Panašiai TNGA filosofija parodė savo pritaikomumą didesniems sedanams ir visureigiams, o GA-K platforma pagrindė naująjį „Camry“ ir naująjį „RAV4“.

Dabar, tobulindama naująjį „Yaris“, „Toyota“ naudoja TNGA, kad patobulintų savo kompaktiškų automobilių charakteristikas. Nauja „GA-B“ platforma yra pagrindinė naujojo „Yaris“ vairavimo malonumo dalis. Automobilio stabilumas įkvepia pasitikėti savimi, o jo reakcija į vairuotojo veiksmus yra natūrali ir tiksli, todėl padidėja judrumo jausmas.

Kompaktiškų, žemų ir plačių automobilio matmenų derinys, GA-B platformos dinaminės savybės ir ketvirtosios kartos hibridinės jėgos pavaros savybės sukuria patrauklų ir judrų charakterį, kuris yra pagrindinė naujojo „Yaris“ emocinio patrauklumo dalis. Automobilio valdymas sklandus ir atpalaiduojantis, patogus važiuojant ilgesnėse kelionėse greitkeliais.

Kaip ir kituose TNGA modeliuose, valdymo dinamiškumą ir ryšį su automobiliu sustiprina vairuotojo padėtis prie vairo. „GA-B“ platforma leidžia vairuotojo sėdynę nusireguliuoti žemiau ir toliau (+60 mm, palyginti su dabartiniu „Yaris“) link automobilio centro, taip sumažinant transporto priemonės sunkio centrą. Tai taip pat sukuria patrauklesnę vairavimo padėtį su patobulinta ergonomika ir didesniu reguliavimu. Vairas nustatomas arčiau vairuotojo, pakreipimo kampas padidėja šešiais laipsniais.

Kaip ir visų modelių, kurių pagrindą sudaro TNGA, naujojo „Yaris“ svorio centras yra žemas, faktiškai apie 15 mm žemesnis nei dabartinio modelio, ir tai suteikia automobiliui geresnes inercijos savybes. Važiuoklė taip pat turi geresnį svorio balansą tiek priekyje, tiek gale, tiek kairėje / dešinėje, dėl to sumažėja kėbulo pasisukimas ir pagerėja stabdžių stabilumas bei stabdymo atstumai. GA-B platforma leido žymiai padidinti kėbulo tvirtumą, kuris padidina transporto priemonės stabilumą ir važiavimo komfortą kartu su mažesniu triukšmo ir vibracijos lygiu.

Naujas 1,5 ketvirtos kartos hibridas

 „Toyota“ atpažįstama kaip hibridinės technologijos lyderė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį. Turėdami milijardus kilometrų vairavimo patirties visame pasaulyje, „Toyota“ hibridai taip pat įrodė savo išskirtinę kokybę, patvarumą ir patikimumą. Manoma, kad hibridinės „Toyota“ transporto priemonės kiekvieną dieną visame pasaulyje nuvažiuoja daugiau nei 500 milijonų kilometrų.

Naujas saugos sistemų lygis kompaktiškuose automobiliuose

Naująjį „Yaris“ siekta suprojektuoti taip, kad jis taptų saugiausiu pasaulyje kompaktišku automobiliui ir užtikrintų didžiausią segmente saugos efektyvumą, pasižymėdamas reikšminga pažanga tiek aktyviose, tiek pasyviose saugos sistemose.

Pažangiose vairuotojo pagalbos sistemose yra pažangi adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kelio juostos nustatymo pagalbinė sistema, kaip ir neseniai pristatytuose „Toyota“ modeliuose, tokiuose kaip „Corolla“. Ir visos šios savybės yra standartinės kiekviename naujame „Yaris“.

Nuo pirmojo „Prius“ pristatymo 1997 m., „Toyota Motor Corporation“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 14 milijonų hibridinių transporto priemonių, įskaitant 2,5 milijono Europoje, nuolat tobulindama technologiją ir pristatydama naujus modelius įvairiuose rinkos segmentuose. „Yaris Hybrid“, pirmasis pasaulyje visiškai hibridinis B segmento modelis, buvo pristatytas 2012 m..

4-osios kartos hibridinė sistema buvo išbandyta įvairiuose Europos miestuose, tokiuose kaip Roma, Paryžius ir Darmštatas. Rezultatai rodo, kad beveik 80% laiko, kai automobilis naudojamas mieste, jis važiuoja nulinės emisijos rėžimu.

Nauja „Toyota“ ketvirtos kartos hibridinė technologija debiutavo kartu su naujuoju „Yaris“. Ši 1,5 hibridinė dinaminės galios sistema yra paimta iš didesnių, 2,0 ir 2,5 litro sistemų, kurios buvo pristatytos naujuose „Corolla“, „RAV4“ ir „Camry“ modeliuose, ir turi geresnį kuro ir išmetamųjų teršalų efektyvumą.

Hibridinėje sistemoje yra naujas 1,5 „Dynamic Force“ trijų cilindrų „Atkinson“ ciklo benzininis variklis, optimizuojantis kuro degimo efektyvumą. Taip pat įmontuotas balansavimo modulis, padedantis sumažinti variklio triukšmą ir vibraciją.

Ši sistema pasiekia 40% šiluminį efektyvumą, didesnį nei įprasti dyzeliniai varikliai, ir tai padeda užtikrinti daugiau nei 20% geresnį „Yaris“ degalų taupymą ir išmetamą CO2 kiekį. Tuo pat metu sistemos galia padidėjo 15%, o energijos tiekimas buvo patobulintas, kad jaustumėtės užtikrintai ir natūraliai.

Sistemoje taip pat buvo įdiegta nauja ličio jonų hibridinė baterija, kurios našumas padidėja ir tai leidžia transporto priemonei greičiau įsibėgėti. Tai ne tik galingesnė, bet ir 27% lengvesnė nei nikelio-metalo hidrido baterija, kurią ji pakeičia.

Be patobulintų vairuotojo pagalbos sistemų, naujasis „Yaris“ buvo sukurtas taip, kad būtų užtikrinta geriausia keleivių apsauga pagal būsimus griežtesnius 2020 m. standartus. Pavyzdžiui, siekiant geriau apsaugoti keleivius šoninio smūgio atveju, naujasis „Yaris“ bus pirmasis automobilis kompaktiškų automobilių segmente, pristatysiantis centrinę oro pagalvę.
 

 „YARIS“ – Europos sėkmės Istorija, paremta inovacijomis

„Yaris“ yra „Toyota“ Europinės sėkmės istorija, modelis, kuris nuolatos populiarėja ir turi nepriekaištingą reputaciją dėl nuolat diegiamų naujovių.

Originalus „Yaris“ padarė įspūdį – pelnė 2000 metų „Europos metų automobilio“ apdovanojimą, „Metų variklio“ apdovanojimą už pažangiausias savo 1,0 litro benzininio variklio charakteristikas. Tai pirmoji „Toyota“, sukurta specialiai Europai, taip pat gaminama Europoje, Prancūzijoje.

Antrosios kartos „Yaris“ išsiskyrė tuo, kad buvo pirmasis automobilis B segmente, pasiekęs aukščiausią penkių žvaigždučių saugumo įvertinimą nepriklausomoje „Euro NCAP“ bandymų programoje 2005 m., ir buvo pirmasis automobilis savo klasėje, kuriame buvo sumontuotas vairuotojo kelių oro pagalvė.

2012 m. trečiosios kartos „Yaris“ tapo pirmuoju savo segmento modeliu, kuriame buvo įmontuota savaime įsikraunanti hibridinė sistema, nustatanti naujus degalų taupymo ir išmetamųjų teršalų rodiklius.

2017 m. „Toyota“ vėl pateko į pasaulio ralio čempionatą kartu su „Yaris WRC“, įkvėpdama tobulinti į rezultatus orientuotą Yaris GRMN kelių automobilį. Remiantis „TOYOTA GAZOO Racing“ sėkme, šis riboto leidimo „Yaris“ – pirmasis pasaulinis GRMN modelis – buvo akimirksniu išparduotas.

Ši inovacijų seka padėjo „Yaris“ augti iš kartos į kartą – Europoje parduota daugiau nei 4 mln., įskaitant daugiau nei 500 000 hibridų.

Naujasis ketvirtosios kartos „Yaris“ sukurtas panaudojant „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) GA-B platformą, kuri bus naudojama naujos kartos mažosioms „Toyota“ transporto priemonėms. Tai yra pagrindas patobulintoms dinaminėms savybėms, patobulintam važiavimui, valdymui ir saugai bei akį traukiančiam dizainui.

Naujasis „Yaris“ ir toliau bus gaminamas Europoje, daugiau nei 300 milijonų eurų buvo investuota į „Toyota Motor Manufacturing France“ operacijas, kad būtų galima gaminti GA-B pagrindu pagamintas transporto priemones.

2019-10-16