Prasidėjo paties populiariausio miesto visureigio – „RAV4 Plug-in Hybrid“ – išankstinė prekyba
Paties populiariausio Baltijos šalyse hibridinio miesto visureigio „Toyota RAV4“ gama papildyta iš tinklo įkraunamu modeliu ir jau pradėta išankstinė prekyba šia versija. Naujausias iš tinklo įkraunamas hibridinis visureigis yra 38 proc. našesnis, palyginti su įprasta RAV4 versija, tad tai jam leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 6 sek.
Paveldėjo geriausias savybes
„Toyota RAV4 Plug-in Hybrid“ pagrindas – „Toyota“ patirtis kuriant hibridines technologijas, tad modelis pasižymi savybėmis, būdingomis tiek našiems elektra varomiems automobiliams, tiek visiškai hibridinėms „Toyota“ technologijoms. Tai reiškia, kad naujasis „RAV4 Plug-in Hybrid“ gali nuvažiuoti apie 75 km naudodamas vien tik elektros energiją (WLTP bandymų duomenimis), o miesto aplinkoje šis rodiklis gali išaugti net iki 98 km (WLTP duomenimis, miesto režimu). Kai automobilio energijos valdymo sistema aptinka, kad reikia įjungti benzininį variklį, miesto visureigis veikia kaip jau visam pasauliui gerai žinomas „Toyota“ hibridinis modelis ir kelionė gali tęstis be jokių trikdžių.
Į naujausią ir galingiausią „Toyota RAV4 Plug-in Hybrid“ sudėta gamintojo patirtis, sukaupta kuriant dvi „Prius Plug-in Hybrid“ modelių kartas. Šie modeliai dabar karūnuojami kaip našiausi savo segmente pagal elektra nuvažiuojamą atstumą, CO₂ emisiją (22 g/km) ir degalų sąnaudas (1 l/100 km (WTLP duomenimis, esant mišriam ciklui)).
„RAV4 Plug-in Hybrid“ modelyje įdiegta galinga ir pažangi ketvirtos kartos hibridinė technologija – jos komponentai lengvesni ir kompaktiškesni. Papildomai įdėta naujausia ličio jonų baterija. Hibridinė sistema su 2,5 l „Dynamic Force“ benzininiu varikliu iš viso sukuria 306 AG/225 kW.
Efektyvus ir varomas visais ratais
Dinamišką iš tinklo įkraunamo miesto visureigio charakterį lemia pagrindinės GA-K platformos savybės ir išnaudoti žemo svorio centro privalumai – tuo ši platforma garsėja. Ir nors GA-K platformos svorio centras jau yra žemai, dėl jėgainės vietos ir montavimo ypatumų, taip pat dėl to, kad aukštos įtampos baterija sumontuota po grindimis, iš tinklo įkraunamo RAV4 svorio centras suprojektuotas dar žemiau. Tai sustiprina gerąsias automobilio valdymo savybes, padidina stabilumą ir vairavimo malonumą.
Visos „RAV4 Plug-in Hybrid“ versijos turi AWD-i – išmaniąją „Toyota“ sukurtą elektrinę visų varančiųjų ratų sistemą. Dėl kompaktiškos ir lengvos sistemos automobilis elgiasi kaip našus visus varančiuosius ratus turintis modelis ir leidžia pasiekti optimalias degalų sąnaudas.
Įkrovimo lengvumas yra esminė bet kurio elektra varomo automobilio ypatybė. „Toyota RAV4 Plug-in Hybrid“ bateriją galima saugiai visiškai įkrauti per 2,5 valandos. Automobilyje gali būti įtaisytas greitasis įkroviklis, kuris palaiko iki 6,6 kW įkrovimo galią, o kartu neaukojamas baterijos patvarumas. Standartinėje įrangoje taip pat yra 7,5 m ilgio „Type 2 Mode 2“ laidas, skirtas prisijungti prie 10A elektros šaltinio namuose. Naudojant šį laidą automobilio bateriją galima įkrauti per 7,5 valandos.
Valdomas per „MyT“ programėlę
„RAV4 Plug-in Hybrid“ yra pirmasis „Toyota“ modelis, kuris suteikia vairuotojui galimybę dalį jo funkcijų valdyti per atstumą. Pavyzdžiui, naudojant „MyT“ programėlę, galima reguliuoti automobilio oro kondicionavimo sistemą. Mobilioji programėlė „MyT“ taip pat suteikia galimybę patikrinti iš tinklo įkraunamo hibridinio miesto visureigio baterijos būseną, pamatyti galimą nuvažiuoti atstumą, taip pat – kiek laiko liko, kol baterija bus visiškai įkrauta. Ši informacija ypač naudinga tada, kai automobilis įkraunamas viešojoje įkrovimo stotelėje.
Standartinės įrangos dalimi naujajame „RAV4 Plug-in Hybrid“ yra naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ saugos sistemų ir vairavimo asistentų paketas. Automobilis gali aptikti priešais esančias transporto priemones, o susidūrimo išvengimo sistema (angl. „Pre-Collision System“ (PSC)) atpažįsta pėsčiuosius ir dieną, ir naktį, o dviratininkus – dieną. Pastovaus greičio ir saugaus atstumo palaikymo sistema (angl. „Dynamic Radar Cruise Control“ (DRCC)), sujungta su kelio ženklus atpažįstančia „Road Sign Assist“ (RSA) sistema, gali automatiškai sumažinti automobilio greitį, kai tai nurodo kelio ženklai.