Toyota C-HR Ženevos automobilių parodoje
Naujas Toyota požiūris į visureigius
2016 m. Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pasauliui pristatomas Toyota C-HR iškelia Toyota į naują aukštą poziciją visureigių automobilių rinkoje. Iš visų Toyota automobilių ir savo klasės atstovų išsiskiriantis Toyota C-HR modelis – dizaineriams ir inžinieriams suteiktos didesnės kūrybinės laisvės išraiška. Jis atspindi Akio Toyoda pasiryžimą sukurti dėmesį kaustantį ir savo važiavimo savybėmis dar labiau džiuginantį automobilį.
UNIKALŲ TOYOTA C-HR charakterį lemia modulinė TNGA (Toyota New Global Architecture) platforma, kuri atveria automobilių kūrėjams lankstesnes galimybes trijose pagrindinėse srityse – dizaino, galios agregatų ir dinamikos. Šis inžinerinis sprendimas leido pateikti naują požiūrį į vis labiau vienodėjantį visureigių segmentą.
Toyota C-HR automobilyje pavyko pritaikyti iš esmės visas pagrindines koncepcinių versijų, užkariavusių publikos dėmesį 2014 m. Paryžiuje ir 2015 m. Frankfurte, ypatybes. Jo kupė primenančios linijos byloja apie dizainerių sumanymą sukurti unikalaus stiliaus automobilį, kokio dar nėra Toyota asortimente, nubrėžiant naują kryptį vidutinio dydžio visureigių modelių rinkoje. Kartu su Toyota C-HR modeliu šiame segmente pasirodo ir nauja technologija – hibridinis galios agregatas. Su pačia naujausia Toyota 1,8 l hibridine sistema komplektuojamo Toyota C-HR važiavimo savybės idealiai dera prie modernaus miesto gyvenimo, o jo efektyvumui neprilygsta nė vienas iki šiol pasirodęs visureigis.
Kuriant Toyota C-HR buvo orientuojamasi į vyriausiojo inžinieriaus Hiroyuki Koba viziją, sutelktą į automobilio reakciją, linijinį judėjimą bei darną, ir sąmoningai siekiama užtikrinti šiuolaikiniam C klasės hečbekui būdingas Toyota C-HR dinamines savybes, pasitelkiant tokį pat tikslaus valdymo standartą. Įgyvendinti šį sumanymą leido skrupulingai ištobulinta naujausia Toyota platforma ir žemas svorio centras. Buvo siekiama užtikrinti Toyota C-HR dinamiškumą atliekant posūkius ir nepriekaištingą jo kontrolę bei lengvą valdymą, kad jį būtų malonu vairuoti ne tik važinėjant sausakimšomis miesto gatvėmis, bet ir užmiesčio keliais, nepriklausomai nuo dangos sąlygų. Kitaip tariant, buvo užsimota pakeisti visureigių rinkoje įsigalėjusius standartus, pasiūlant naują patirtį.
Kupė primenantis dizainas
Atsižvelgiant į tikslinių pirkėjų skonį ir pageidavimus, Toyota C-HR modeliui pritaikyta originali dizaino koncepcija, kuri papildo visureigių segmentą nauju dinamišku ir jausmus žadinančiu stiliumi. Serijinis C-HR automobilis liko ištikimas pirmapradei koncepcijai, kuri pirmą kartą pasirodė 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje.
Priekinę jo dalį išryškina patobulinti Toyota Under Priority bei Keen Look dizaino elementai. Siauros viršutinės grotelės nuo Toyota ženklelio nuvinguriuoja tolyn ir įsilieja į priekinių žibintų kraštus, suformuodamos dailius išraiškingus sparnus ir apjuosdamos priekinius automobilio kampus.
Unikalų Toyota C-HR braižą lemia įrengti LED žibintai su šviesolaidine technologija ir sekvenciniai posūkių signalai.
Žibintų apačioje – patobulintas trimatės konstrukcijos buferis, sujungtas su ratų arkomis ir trapecijos formos apatinėmis grotelėmis. Šie dizaino elementai išryškina plačią ir tvirtą Toyota C-HR stovėseną.
Gale smailėjantys kėbulo kampai susilieja su galinėmis durelėmis, tačiau bagažinės talpa nuo to nenukenčia. Šis kontrastas su ryškiomis platėjančiomis ratų arkomis pabrėžia plačią ir ypač tvirtą naujojo visureigio stovėseną.
Greitos reakcijos ir ekonomiški varikliai
Toyota C-HR bus komplektuojamas su varikliais, kurių techninės charakteristikos tobulai pritaikytos mėgautis sklandžiu važiavimu, kokio klientai ir pageidauja. Tai ypač pasakytina apie hibridinę versiją, užtikrinančią tolygų galios perdavimą be jokių trikdžių. Toyota C-HR modelis su naujausios kartos hibridine sistema išskiria mažiau nei 90 g/km CO2. Tai geriausias rezultatas šiame segmente.
122 DIN AG galios naujoji hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Iki smulkmenų apgalvoti benzininio variklio konstrukcijos pakeitimai sąlygojo 40 proc. didesnį jo terminį efektyvumą. Tai geriausias rodiklis tarp visų benzininių variklių pasaulinėje rinkoje. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą.
Toyota C-HR modeliams taip pat siūlomas naujasis 115 DIN AG (85 kW) 1,2 l variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje. Jis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti su mechaninių ir automatinių transmisijų veikimu susipažinusių Europos vartotojų lūkesčius, siejamus su greitu pavarų perjungimu ir tiesioginio valdymo potyriais. CVT transmisija gali būti montuojama dviem arba keturiais ratais varomuose modeliuose.
Į standartinę komplektaciją įtraukta pažangi saugos įranga
Laikantis Toyota pažangios saugos įrangos demokratizacijos strategijos, Toyota C-HR bus komplektuojamas su paprastai aukštesnės klasės automobiliams būdingomis technologijomis. Toyota C-HR modeliuose kaip standartinė įranga bus montuojamas Toyota Safety Sense įrangos paketas, kurį sudaro Pre-Collision, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo, pagalbinė kelio ženklų atpažinimo ir automatinė tolimųjų šviesų sistemos, taip pat pėsčiųjų fiksavimo ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo įranga.