„TOYOTA GAZOO Racing“ tampa „eSports WRC“ rėmėju
Po susitarimo tarp „Toyota Motor Europe“ ir „NACON“, oficialių Pasaulio ralio čempionato (toliau – „WRC“) vaizdo žaidimo leidėjų, jo plėtros studijos „KT Racing“ leidėjų ir bendradarbiaujant su „WRC Promoter“, „Toyota GAZOO Racing“ tapo „eSports WRC“ rėmėju.
„TOYOTA GAZOO Racing“ ir „NACON“ susitarimas plėtosis į kitas viešinimo kampanijas, apimančias dabartinį „WRC 8“ žaidimą, taip pat „WRC 9“, kurį planuojama išleisti 2020 m. rugsėjo 3 d.
Bendradarbiaujant „TOYOTA GAZOO Racing“ ir „NACON“, „eSport WRC“ nugalėtojui bus pasiūlytas visiškai naujas „Toyota GR Yaris“ – tikro efektyvumo automobilis, kuris gimė iš titulo pelniusios „Toyota“ patirties Pasaulio ralio čempionate. Būnant kaltininku dėl sėkmės karštoje konkurencijoje, jis automobilių sporto technologijas ir dizainą pristato tiesiai į kasdienių kelių pasaulį, tiesa, vadovaujantis „TOYOTA GAZOO Racing“ stiliumi kurti vis geresnius automobilius, kurie iš esmės yra verti apdovanojimų ir smagūs vairuoti.
Sukurtas „TOYOTA GAZOO Racing“, bendradarbiaujant su lenktynininku Tommi‘u Mäkinen‘u, „GR Yaris“ yra naujojo „Yaris“ modelio pavyzdinis flagmanas. Varomas 261 DIN AG 1,6 litro trijų cilindrų varikliu su turbokompresoriumi, tikimasi, kad jis pasieks 0–100 km / h greitį per mažiau nei 5,5 sekundės. Šis modelis – lengvos konstrukcijos, dinamiško balanso ir turi naująją „Toyota“ GR-FOUR intelektualią visų varomųjų ratų pavarą.
„eSports WRC“ penktasis sezonas ir toliau pritraukia daugybę dalyvių, kurie išbando savo sugebėjimus prieš viso pasaulio žaidėjus. Sezonas baigsis spalio mėn. jaudinančiu „Grande Finale“, kur išskirtinio sezono pagrindiniam nugalėtojui bus įteiktas visiškai naujas „Toyota GR Yaris“.
Andrea Carlucci, „Toyota Motor Europe“ produktų ir rinkodaros vadybos direktorius, sakė: „Mums malonu bendradarbiauti su „eSports WRC “ ir tokiu būdu suteikti jaudulio daugybei ralio gerbėjų visame pasaulyje. Kaip vienas iš „TOYOTA GAZOO Racing“ ramsčių, elektroninis automobilių sportas yra labai svarbus tam, kad automobilių sportas ir sportiniai automobiliai būtų labiau prieinami didesniam žmonių skaičiui ir būtų galima pritraukti naujos kartos automobilių mėgėjų. Didėjant susidomėjimui el. sportu ir didėjant sportinių automobilių pasiūlai, tikimės glaudžiai bendradarbiauti su savo partneriais, kad mūsų prekės ženklo vertė ir įdomūs produktai būtų arčiau vartotojų ir gerbėjų.“
Galiojančias taisykles ir sąlygas rasite https://www.wrc.com/lt/more/gaming/rules/, atsižvelgiant į modelio prieinamumą, laimėtojui gali būti pasiūlytas prizų fondas.
Apie „NACON”
„NACON“ yra 2019 m. įkurta „BIGBEN“ grupės įmonė, kurios pagrindinis tikslas – optimizuoti savo žinias panaudojant stiprią sinergiją vaizdo žaidimų rinkoje. Subūrusi 8 studijas, plėtoja AA vaizdo žaidimų leidybą, aukščiausios kokybės žaidimų įrenginių projektavimą ir platinimą – „NACON“ sutelkia 20 metų patirtį žaidėjų aptarnavimo srityje. Šis naujas vieningas verslo vienetas sustiprina „NACON“ pozicijas rinkoje ir įgalina inovacijas, sukurdamas naujus unikalius konkurencinius pranašumus. https://corporate.nacongaming.com/
Apie „Kylotonn”
„Kylotonn“, įsteigta 2006 m., yra viena svarbiausių prancūzų vaizdo žaidimų kūrimo studijų, dar žinoma kaip „KT Racing“. Ši specializuojasi automobilių sporte ir yra oficiali „WRC FIA Pasaulio ralio čempionato“ serijos ir „Isle of Man Tourist Trophy” kūrėja – įmonė yra pripažinta tarptautiniu mastu dėl savo patirties ir savo komandų aistros. Šiuo metu Paryžiuje ir Lione „Kylotonn“ turi daugiau nei 110 darbuotojų, sukūrė daugiau nei 25 žaidimus, kuriuos platina pagrindiniai leidėjai. „Kylotonn“ sukūrė stiprią technologinę kompetenciją dėka įmonei priklausančio realaus laiko 3D variklio „KT Engine“. Vaizdo žaidimų pramonės priešakyje ši technologija taip pat naudojama mokslinių tyrimų ir plėtros partnerystėse, susijusiose su autonominiais transporto priemonių projektais automobilių pramonėje. Nuo 2018 m. „NACON“, kaip viena iš pirmaujančių Europos vaizdo žaidimų leidėjų, valdo 100 proc. bendrovės akcijų. „Kylotonn“ yra Prancūzijos nacionalinės kūrėjų federacijos („Syndicat National du Jeu Vidéo“) ir „Capital Games“ narė. Kompaniją palaiko BPI, IFCIC ir Aukštojo mokslo, mokslinių tyrimų ir inovacijų ministerija.
www.kylotonn.com
Apie „WRC Promoter GmbH“
„WRC Promoter GmbH“ yra atsakinga už visus FIA Pasaulio ralio čempionato komercinius aspektus, įskaitant televizijos programų kūrimą ir pasaulinės žiniasklaidos bei rėmimo teisių rinkodarą. Organizatorius taip pat atsakingas už dalyvių skaičiaus padidinimą ir FIA WRC kalendoriuje planuoja rungtynių vietas.
Pasaulio ralio čempionatas yra aukščiausios klasės FIA ralio serija. Pasaulio ralio čempionatas demonstruoja autentišką automobilių sportą, didelio našumo automobilius ir geriausius pasaulio vairuotojus, konkuruojančius dramatiškoje aplinkoje – nuo Skandinavijos ledo ir sniego iki alinančio Meksikos karščio. Pasaulio ralio čempionate, kurio dabartinio formato pradžia skelbiama 1973 m., dalyviai kovoja dėl vairuotojų ir gamintojų pasaulinių titulų 13 ralių serijų, apimančių 15 šalių ir 6 žemynus.
www.wrc.com
Apie „TOYOTA GAZOO Racing“
„Toyota GAZOO Racing“ įkūnija „Toyota“ įsipareigojimą įveikti visas ribas, gaminant „vis geresnius“ automobilius, kurti naujas technologijas ir sprendimus, esant ekstremalioms automobilių sporto sąlygoms ir niekada nenustoti diegti naujovių. „Toyota GAZOO Racing“ lenktyniauja savo automobiliais, kad pasiektų geresnes ribas ir mokytųsi iš sunkiausių iššūkių. Konkuravimas bet kokio tipo kelyje, nesvarbu, koks tai būtų iššūkis, įkvepia „TOYOTA GAZOO Racing“ gaminti „vis geresnius“ automobilius ir kurti „Toyota“ automobiliams ateities DNR, kad visiems būtų suteikta laisvė, nuotykiai ir vairavimo džiaugsmas.
www.toyotagazooracing.com
2020-06-10