toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Toyota kokybė

Kokybė visur ir visame kame

Mūsų misija – kuo labiau sumažinti nepatogumus klientams. Todėl mūsų klientai lemia mūsų kokybę, o mūsų misija niekada nesibaigia.

Kokybė yra visur ir visame kame

Kokybė yra mūsų veiklos pagrindas. Laikydamiesi Kaizen principo, visada ieškome būdų, kaip galėtume tobulėti. Taip galime būti tikri, kad savo klientams siūlysime geriausios kokybės gaminius ir paslaugas. Transformuodamiesi į mobilumo bendrovę, išliekame ištikimi savo kokybės paveldui ir visoje savo veikloje siekiame tokio paties kokybės lygio: nuo bendravimo su klientais šiame nuolat besikeičiančiame skaitmeniniame pasaulyje iki anglies dioksido poveikio neutralumo.

Mūsų kokybės filosofija

Mūsų požiūris į kokybę grindžiamas Jikotei Kanketsu filosofija: užtikrinti, kad defektai niekada nebūtų perduodami kitam procesui. Tai reiškia, kad kiekvienas darbuotojas prisiima atsakomybę už savo darbo kokybę. Bet kuris asmuo, įskaitant mūsų gamyklos darbuotojus, pastebėjęs problemą, susijusią su dalimi arba procesu, gali pateikti perspėjimą ir potencialiai sustabdyti gamybą, kad būtų galima rasti sprendimą. Taip užtikrinama nuosekli kokybė kiekviename proceso etape.

Penkis kartus paklauskite „Kodėl?“

Visuose gamybos procesuose siekiame nulio skaičiaus defektų. Problemos suteikia mums galimybių tobulėti ir užtikrinti gerą kokybę. Todėl kai kas nors nepavyksta, svarbu išsiaiškinti pagrindinę priežastį, kad būtų galima išspręsti problemą ir užkirsti kelią jos pasikartojimui. Todėl kaskart penkis kartus klausiame „Kodėl?“.