„Toyota“ papildė „GR Supra“ asortimentą išskirtiniu „Jarama Racetrack Edition“ leidimu
„GR Supra“ išskirtinė naujoji „Jarama Racetrack Edition“ versija siūlo unikalius stiliaus elementus bei puikias specifikacijas, ir taip tik dar padidindama „GR Supra“, kaip gryniausio sportinio automobilio, patrauklumą. Europos klientams, vadovaujantis ankstesnių „GR Supra“ specialiųjų leidimų sukurtu precedentu, nurodant kupė A90 kodinį pavadinimą, buvo pagaminta vos 90 automobilių.
Europoje naujojo modelio pardavimai numatomi nuo 2021 m. kovo mėn., tačiau konkrečios datos skirsis, atsižvelgiant į atskiras rinkas.
Naujojo „GR Supra“ modelio pavadinimas kilęs iš garsiosios Ispanijos trąsos „Circuito del Jarama“, kur pirmą kartą sulaukė pasaulinio žiniasklaidos pripažinimo. „Jarama Racetrack Edition“ varomas originaliu kupė modelio 340 DIN AG 3,0 l varikliu su turbokompresoriumi. Specialus „Toyota GR“ žymėjimas reiškia tiesioginį „Toyota Gazoo Racing“ dalyvavimą, kuriant automobilį.
Šis modelis išsiskiria unikalia „Horizon Blue“ spalva, kontrastuojančia su matiniais juodais 19 colių kaltiniais ratlankiais ir raudonais stabdžių suportais. Salone automobiliui ypatingą statusą sukuria anglies pluošto prietaisų skydelis, kuriame yra nurodytas modelio gamybos numeris, pavaizduoti „Jarama“ trasa bei „Toyota GR Supra“ logotipas. Salone – juodi „Alcantara“ sėdynių apmušalai, dekoruoti mėlynomis siūlėmis, sėdynės – reguliuojamos elektra, turi atminties funkciją bei integruotą šildymą.
Sportinės charakteristikos ir valdymas – tokie patys, kaip ir originalaus „GR Supra“ modelio, kuris pagrįstas subalansuota važiuokle ir idealiu „auksiniu santykiu“ tarp plačios vėžės ir trumpos ratų bazės. Žemas svorio centras, lengvas ir labai tvirtas kėbulas bei aerodinamiškai efektyvus stilius padidina automobilio judrumą ir stabilumą. Šias ypatybes optimizuoja efektyvumą didinančios savybės – adaptyvi kintama pakaba su NORMAL ir SPORT
nustatymais, aktyvus diferencialas, sportinis vairas ir galingi „Brembo“ sportiniai stabdžiai su keturių stūmokliukų suportais priekyje ir 348 mm ventiliuojamais priekiniais diskais.
Turbo variklis suderintas su greito perjungimo aštuonių laipsnių sportine automatine pavarų dėže. Automobiliui 0–100 km / h greitį pasiekti užtrunka vos 4,3 sekundės. Vairavimo patirtį dar labiau sustiprina maksimalus 500 Nm sukimo momentas, užtikrinamas esant nuo 1.600 iki 4.500 aps./min.
„Jarama Racetrack Edition“ modelio įranga pasižymi palydovine navigacija su 3D žemėlapiais, išmaniųjų telefonų integracija (per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“), „Supra Connect“ prieiga prie prijungtų paslaugų ir 10 garsiakalbių garso sistema. Daugialypės terpės funkcijos valdomos naudojant 8,8 colių TFT jutiklinį ekraną arba (tam tikroms funkcijoms) balso atpažinimo funkcija.
„Supra Safety +“ paketas suteikia platų aktyvių saugos funkcijų spektrą, įskaitant Pre-Collision sistemą (PCS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija ir galimybe atpažinti dviratininkus važiuojant dieną, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo su vairo korekcija sistemą, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su „stop-and-go“ funkcija, automatinę tolimųjų šviesų sistemą, adaptyvią priekinių žibintų sistemą, reguliuojančią priekinių žibintų apšvietimą, atsižvelgiant į automobilio vairavimo kampą, ir kelio ženklų (leistinas greitis, įspėjamieji ženklai) atpažinimo sistemą.
2021-03-18