toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ pradeda naują LCV rinkos plėtrą

 

„Toyota“ paskelbė ambicingą augimo planą lengvųjų komercinių transporto priemonių (LCV) segmente. Šį tikslą palaikys sustiprinta LCV modelių gama ir naujas „Toyota Professional“ prekės ženklas.

Išplėstas produktų asortimentas

„Toyota PROACE CITY“ pardavimai startuos 2020 m. pradžioje. Naujas modelis prisijungs prie „Toyota“ lengvųjų komercinių automobilių gamos – vidutinio sunkumo krovininio automobilio „PROACE“ ir nesugriaunamojo „Hilux“. „PROACE CITY“ bus konkurencingas ir patrauklus „Compact Duty Van“ (CDV) segmente, praplečiantis „Toyota“ LCV rinką daugiau nei dviem trečdaliais. Šis modelis – tai praktiškumo ir puikios apkrovos bei pakrovimo ilgio pavyzdys – vienas iš nedaugelio modelių, kuriuose tilps du EURO padėklai.

 

 

PROACE ir PROACE CITY elektrifikavimas

Didėjant susirūpinimui dėl klimato kaitos ir oro kokybės daugelyje Europos miestų atsiranda naujų, mažiau teršalų išmetimo reguliavimų. Šie veiksniai keičia LCV klientų poreikius ir prioritetus, ypač miestuose.

Bendradarbiaudama su „Groupe PSA“, „Toyota“ pridės BEV („Battery Electric Vehicle“) versijas „PROACE“ ir „PROACE CITY“ modeliuose. Jie bus pristatyti atitinkamai 2020m. Ir 2021 m., kad „Toyota“ galėtų patenkinti naujus LCV klientų poreikius.

LCV prekės ženklo strategija „Toyota Professional“

Naujasis „Toyota“ produktas suteikia tinkamą galimybę pradėti naudoti LCV prekės ženklo strategiją: „Toyota Professional“. Ši iniciatyva atkreips dėmes į LCV segmentą. Be to, „Toyota“ įdiegs naują LCV tinklo strategiją, leidžiančią LCV klientams suteikti specializuotą patirtį, kai kurie esami Toyota centrai taps LCV centrais, turinčiais specializuotų darbuotojų.

„Toyota Motor Europe LCV produktų asortimento plėtra ir elektrifikacija bus paremta nauju „Toyota Professional“ ženklu. Jame pabrėžiama „Toyota“ pasiryžimas auginti LCV klientus, įskaitant specialų tinklą, kad būtų užtikrinta tinkama klientų patirtis. “ – Matt Harrison, TME vykdantysis viceprezidentas.

2019-07-08