toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Toyota pristato KINTO – vienintelį mobilumo paslaugų prekės ženklą Europoje

Toyota pristato naują prekės ženklą KINTO, skirtą mobilumo paslaugų siūlymui vartotojams visoje Europoje. Tai yra bendrosios Toyota vizijos dalis – tapti mobilumo įmone teikiant visų rūšių paslaugas, susijusias su žmonių transportavimu visame pasaulyje.

Be tradicinių pardavimų fiziniams asmenims ir automobilių parkų pardavimų, Toyota siekia išplėsti savo mobilumo paslaugų pasiūlą, įgyvendindama strategiją, susidedančią iš keturių punktų:

  • Naudoti aiškų ir atsidavusį prekės ženklą, kad patraukti naujas judėjimo vartotojų kategorijas – nuo asmenų iki verslo klientų, taip pat miestų;
  • Padidinti savo visos paslaugų nuomos rinkos dalį, kurią sudaro kelių prekės ženklų „viskas viename“ teikimas ir paslaugų pasiūlymų teikimas verslo ir individualiems klientams;
  • Naudoti duomenų ir automobilio jungties galią, kuriant ir pristatant kur įmanoma tokias paslaugas, kaip automobilių dalijimasis, kelionių automobiliais paslaugos arba abonementai;
  • Pasiruošti integruoti ateities automatinio vairavimo pažangos privalumus į rinkos patikrinimo automatizuotą mobilumą kaip paslaugą, pavyzdžiui, naudojant automatizuotą automobilio e-Pallete koncepciją, kuri šiuo metu kuriama pasauliniu lygiu.

 

„KINTO yra dalis mūsų strategijos plėsti bendrą Europos verslą. Rinkose, kuriose tai gali būti perspektyvu ir tvaru, mobilumo paslaugų įtraukimas į mūsų tradicinį verslo modelį leis mums reaguoti į naujus klientų poreikius ir palaikyti kylančius miestų ir regionų mobilumo reikalavimus.“,- teigė Dr Johanas van Zylas, „Toyota Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius.

Toyota 2018 m. pradėjo kurti pamatus Europos organizacijos pasiruošimui integruoti naujas mobilumo paslaugas į esamą automobilių gamybos ir pardavimo verslą. Toyota įsteigė du subjektus, atitinkamai automobilių parko valdymo įmonę („Toyota Fleet Mobility“, įsikūrusią Kelne, Vokietijoje) ir skaitmeninių platformų bendrovę („Toyota Connected Europe“, įsikūrusią Londone, Jungtinėje Karalystėje).

 „Toyota Fleet Mobility“ (TFM) pagrindinis dėmesys skiriamas pilno aptarnavimo nuomos plėtrai Europos rinkoje. TFM augimas organiškas (su dabartinėmis dukterinėmis įmonėmis yra Ispanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje) ir didėja įsigyjant įmones. Neseniai įsigijo „Inchcape Fleet Solutions“ (IFS), kad galėtų plėsti savo verslą Jungtinės Karalystės rinkoje. TFM yra bendra „Toyota Financial Services Corporation“ ir „Toyota Motor Europe“ įmonė.

„Toyota Connected Europe“ yra Europos Toyota technologinių galimybių ir duomenų teikimo įmonės dukterinė įmonė. Ji kuria ir diegia įvairius produktus ir paslaugas, susijusias su susietomis automobilių sistemomis, tokiomis kaip „Toyota Big Data Center“, bei paslaugas, priklausančias Toyota patentuotai „Mobilumo paslaugų platformai“ (MSPF).

KINTO prekės ženklas bus naudojamas aiškiai išdėstyti pasiūlymą, skirtą naujiems mobilumo vartojimo būdams, ir bus „visą apimantis ir patikimas“, „paprastas ir nereikalaujantis pastangų“ bei „tvarus“.

„Mūsų naujas mobilumo prekės ženklas KINTO įrodo, kad įmonė kaip niekad ryžtasi patenkinti besikeičiančius kliento mobilumo poreikius. Toyota ir Lexus yra gerai žinomi automobilių prekės ženklai, sukurti remiantis patikimos kokybės automobiliais. Naudodamiesi KINTO, mes siekiame sukurti tokį pat stiprų mobilumo paslaugų prekės ženklą – prekės ženklą, kuris nuolatos teiktų išskirtinę klientų patirtį tiek keliaujant netoli namų, tiek į kitas rinkas. KINTO įkūnija Toyota siekį, suteikti vis geresnį mobilumą visiems.“,- teigė Matthew Harrison‘as, „Toyota Motor Europe“ vykdomasis viceprezidentas.

Naujojo prekės ženklo pavadinimas kildinamas iš japonų kalbos žodžio Kintoun, kas reiškia skraidantį debesį, kuris pagal poreikį gabena garsųjį animacinį personažą Japonijoje. Kaip ir Kintoun, KINTO nori būti prieinamas kiekvieną kartą, kai klientas ieško lengvų ir protingų būdų judėti bet kur ir bet kada.

KINTO prekės ženklo paslaugos bus diegiamos kiekvienoje rinkoje pagal verslo perspektyvumą ir tvarumą. Pirminės paslaugos, kurios bus pristatytos kai kuriose Europos rinkose:

  • „KINTO One“: Pilno aptarnavimo nuomos pasiūlymas, palengvinantis nuosavybės teises, derinant transporto priemonę, aptarnavimą ir draudimą, už kurį mokama kas mėnesį.
  • „KINTO Share“: dalijimosi automobiliais paslauga, pagrįsta dideliu hibridinių transporto priemonių pasirinkimu, teikiama naudojant savitarnos koncepciją be einamųjų išlaidų. Dabartinė Toyota dalijimosi automobiliais paslauga „Yuko“, kuri jau veikia keliuose Europos miestuose (Dubline, Venecijoje, Kopenhagoje ir Madride), bus pervadinta į KINTO prekės ženklą.
  • „KINTO Join“: Automobilių nuoma, apjungianti darbuotojus, kasdien važiuojančius į darbą ir atgal, teikiant naudą abiems pusėms, darbuotojams ir įmonėms, kurios taip gali sumažinti savo CO2 pėdsaką.
  • „KINTO Flex“: Automobilių nuoma, teikiama pagal prenumeratą, siūlanti didesnį lankstumą ir teikianti aukščiausios kokybės patirtį.

 

Vertinamos ir kitos paslaugos, tokios kaip taksi tarpininkavimo paslaugos per išmaniųjų telefonų programėlę ar daugiamodalės programėlės. Paslaugos bus lengvai prieinamos per mobiliąsias programėles ir integruotus mokėjimus.

2020-01-16