toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Toyota sportinių automobilių istorija – GT86

GT86 pasirodymas 2011 m. sportinių automobilių fanams ir automobilių puristams buvo ilgai laukta atgaiva širdžiai. Iš asortimento dingus MR2, Celica ir Supra, paskutiniuosius kelerius metus nebuvo jokio automobilio, kuris patenkintų jų troškimus. GT86 buvo būtent tas automobilis, kurio jie taip nekantriai laukė.

Atsigręžimas į tikrą džiaugsmą teikiantį vairavimą

Sportinių Toyota legendų, tokių kaip 2000GT ir AE86, įkvėpta entuziastingai nusiteikusių dizainerių ir inžinierių komanda išsikėlė vieną aiškų tikslą – sukurti tikrą vairavimo malonumą teikiantį automobilį. Taip gimė naujosios kartos GT86, kuris pakylėjo klasikinio sportinio automobilio važiavimo charakteristikas į naują lygį. 2,0 l variklio su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais varomas grakščių linijų GT86 atsigręžė į sportinių automobilių sėkmę lėmusias ypatybes, t. y. į priekyje montuojamo variklio ir galinių varomųjų ratų konfigūraciją. Naujasis modelis perėmė visus geriausius ankstesnių į vairuotoją orientuotų Toyota automobilių elementus, kurie buvo atitinkamai modernizuoti.

Galiniais ratais varomas GT86, išsiskiriantis su gale montuojamu didelį sukimo momentą užtikrinančiu benzininiu varikliu, žemu svorio centru ir lengvu kėbulu, džiugino vairuotojus puikiu valdymu ir žaibiška reakcija – inžinieriai išpildė savo pažadą.

GT86 vairas buvo papuoštas kultiniu logotipu 86, o jo išmetamųjų dujų vamzdžio antgalis buvo lygiai 86 mm skersmens – tai sąsaja su variklio techninėmis charakteristikomis (86 mm cilindro skersmeniu ir stūmoklio eiga) ir modelio žyma 86.

Kaip ir daugelis ankstesnių legendinių Toyota modelių, GT86 susilaukė gausybės pagyrų visame pasaulyje: tokį palankų vertinimą lėmė jo teikiamas begalinis vairavimo malonumas ir visiems prieinamo emocionalaus automobilio įvaizdis. Dėl pripažintų dinaminių savybių GT86 sėkmingai pasirodė daugelyje automobilių sporto sričių visame pasaulyje. Be to, 2015 m. buvo pristatytas lenktyninis GT86 CS-R3 modelis. Jis tapo ekonomišku sprendimu tiems, kurie troško patirti sportinės kovos jaudulį, pavyzdžiui, startuodami Pasaulio ralio čempionato lenktynėse.

Sportinių Toyota automobilių ateitis

Beveik tuo pat metu, kai pasirodė GT86, Toyota prezidentas Akio Toyoda išdėstė savo viziją apie bendrovės veiklos kryptis artimiausioje ateityje: „Mes toliau sieksime gaminti geresnius automobilius“. Jis pabrėžė, kad „jei automobilis neteikia vairavimo malonumo, tai ne automobilis“.

Taigi bendrovė atnaujino savo tikslus ir sutelkė dėmesį į malonią vairavimo patirtį, kaip akivaizdžiai rodo GT86 modelis. Kokios ateities perspektyvos atsiveria automobiliams, kuriuose slypi turtingos Toyota praeities klodai?