toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ yra sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas

Per pirmuosius šešis mėnesius „Toyota“ buvo geriausiai parduodamas automobilių prekės ženklas, pralenkęs kitus prekių ženklus – Baltijos šalyse parduoti 5 735 automobiliai. Palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, „Toyota“ pardavimo apimtys išaugo 33 % – parduota 1 422 vienetais daugiau. Be to, „Toyota“ rinkos dalis išaugo 14,2 % ir šis automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse tapo populiariausiu.

Šiais metais „Toyota“ pasiekė itin gerų rezultatų visose trijose Baltijos šalyse, o daugiausia automobilių parduota Lietuvoje. Per pirmuosius šešis mėnesius užregistruota 47 % daugiau „Toyota“ automobilių – iš viso 2 019 automobilių, todėl „Toyota“ tapo sparčiausiai augančiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje. Per visą šešių mėnesių laikotarpį birželį „Toyota“ pardavimas itin išaugo; užregistruotų automobilių skaičius padidėjo net 82 %, o iš viso parduota 412 automobilų. Be to, „Toyota“ rinkos dalis Lietuvoje padidėjo ir pasiekė 13,9 %, o tai reiškia, kad palyginti su praėjusių metų šešių mėnesių laikotarpiu, rinkos dalis padidėjo 2,7 procento.

„Toyota“ hibridinių modelių sėkmė žymiai prisidėjo prie itin gerų prekės ženklo rezultatų, o hibridinių galios pavarų paklausa vis didėja. Hibridinių modelių poreikį geriausiai atspindi nepaprasta 2016 m. pristatyto „Toyota RAV4 Hybrid“ sėkmė. Klientai labai palankiai įvertino hibridinį visureigį; beveik 70 % rinkosi hibridinius automobilius iš visų parduotų „Toyota RAV4“. Klientai ypač vertina šio visureigio charakteristikas, nepaprastą pojūtį vairuojant hibridinį automobilį ir puikią degalų ekonomiją.

Ryškaus dizaino „Toyota C-HR“ visureigis – tai dar vienas „Toyota“ modelis, kuris tarp klientų buvo itin populiarus. Prasidėjus šių metų pardavimui, į šių automobilių segmentą įnešta inovacija – pristatyta hibridinė galios pavara. Automobilyje yra naujausios kartos hibridinė sistema, todėl užtikrinamas sklandus ir malonumo teikiantis vairavimas, kurį pasirinko beveik 60 % klientų.

Atnaujinto dizaino „Yaris“, į rinką atkeliavęs šį pavasarį, buvo itin paklausus tarp klientų, o jo hibridinio modelio pardavimas išaugo – 50 % pageidaujamų modelių buvo hibridiniai. Hibridinis automobilis sukurtas taip, kad važiuotų dar tyliau ir geriau, o jį valdyti būtų dar lengviau. Be to, dabar klientai gali mėgautis „Toyota Safety Sense“ – daugybe aktyvių saugos sistemų, kurios įeina į standartinę visų „Yaris“ modelių komplektaciją.

„Toyota“ su didžiausiu pramonėje 8 hibridinių modelių* asortimentu ir toliau siekia gaminti dar geresnius automobilius bei sumažinti jų poveikį aplinkai. Šiandien keliuose važinėja daugiau nei 10 mln. „Toyota“ hibridinių automobilių: apskaičiuota, kad „Toyota“ hibridiniai modeliai prisidėjo prie 77 mln. tonų CO2 smažėjimo visame pasaulyje.

* Hibridiniai „Toyota“ modeliai: „Yaris Hybrid“, „Auris Hybrid“, „Auris Touring Sports Hybrid“, „Toyota C-HR Hybrid“, „Prius“, „Prius+“, „Prius Plug-In Hybrid“, „RAV4 Hybrid“.