toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujasis HILUX

hilux zenevoje

Naujos pikapų eros skelbėjas – nesikeičiančio charakterio Hilux
Naujasis Toyota Hilux – dar tvirtesnis, stipresnis ir pajėgesnis įveikti bekelės iššūkius, tačiau kiekvienu savo centimetru išsaugojęs pirmtakų privalumus. Jis skelbia naują stilingų, komfortiškų, saugos sistemomis ir pažangiomis technologijomis apsiginklavusių pikapų, skirtų patenkinti net pačių išrankiausių keliautojų poreikius, erą.
Savo kokybe, patvarumu ir patikimumu išgarsėjęs nesustabdomas Hilux nepaliauja žavėjęs savo žygiais. Tai automobilis, kuris nepabūgo Šiaurės ašigalio, atsilaikė prieš Islandijos ugnikalnius, kuris užkariavo Antarktidą ir skina pergales Dakaro ralio trasoje.
Siūlomos dviejų tipų aštuntosios kartos Hilux kėbulo versijos – keturvietis Extra Cab ir penkiavietis Double Cab. Naujojo modelio stiprybė slypi naujoje tvirtesnėje kopėčių tipo važiuoklėje ir sutvirtintoje platformos konstrukcijoje. Jis taip pat išsiskiria geresnėmis visureigio savybėmis ir didesne velkamąja galia.

Išorė: nauja tvirtumo formulė
Naujasis Hilux yra 75 mm ilgesnis, 20 mm platesnis ir 45 mm žemesnis už savo pirmtaką (5335 mm ilgio, 1855 mm pločio ir 1815 mm aukščio). Dėl augančios laisvalaikio rinkos iškilo būtinybė atnaujinti Hilux asortimentą, sukuriant unikalų, naujos kartos pikapo įvaizdį. Todėl tvirto ir patvaraus „darbinio arkliuko“ formulė, pagal kurią buvo kuriama kiekviena Hilux karta, dabar įvilkta į naują rafinuotą apvalkalą.

Šis unikalus tvirtumo ir rafinuotumo derinys ryškiausias atnaujintoje pikapo priekinėje dalyje. Moliusko geldelę primenantis variklio gaubtas, kurio apačioje puikuojasi Toyota ženklelis, apjuosia priekinių ratų arkas, sustiprindamas tvirto ir galingo naujojo Toyota modelio įvaizdį. Antrasis horizontalus viršutinių grotelių skersinis, einantis per visą Hilux plotį, įsilieja į naujuosius priekinius žibintus, išryškindamas unikalų dieninių žibintų (DRL) su 12 baltų šviesos diodų stilių.

Automobilio sparnus juosiantys nauji priekinių žibintų blokai su integruotu Hilux logotipu pabrėžia platų naujojo pikapo siluetą. Pažangios konstrukcijos priekiniuose žibintuose taip pat įrengti galingi LED artimųjų šviesų prožektoriai. Hilux šonuose atsisakyta aiškiai matomų sparnų arkų paplatinimų: priekinis buferis sklandžiai įsilieja į tvirtas priekinių ratų arkas, skurdamas estetiškai patrauklesnį automobilio portretą. Tamsintas B statramstis ir siūlomi nauji 17 arba 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia stilingą automobilio išvaizdą.

Naujojo Hilux galinė dalis išsiskiria žemiau įrengtu nauju plieniniu buferiu, kuris leido pritaikyti platesnį laiptelį, kad būtų lengviau prieiti prie krovinių skyriaus esant uždarytam galiniam bortui. Estetiniais sumetimais ir geresniam matomumui užtikrinti galinio vaizdo kamera dabar montuojama borto rankenoje. Naujajam Hilux būdingas platesnis, tvirtesnis ir praktiškesnis krovinių skyrius. Maksimalus krovinių skyriaus plotis padidėjo nuo 1544 iki 1645 mm. Šiuo požiūriu Hilux pranoksta savo klasės atstovus.

hilux zenevoje1

2016ToyotaGMS_HILUx

2016ToyotaGMS_HILUX_07__mid

Vidus: patvarus, rafinuotas, su naujoviškomis technologijomis
Naujojo Hilux vidus, į kurį patenkama naudojantis Smart Entry & Start sistema, išsiskiria darbiniam automobiliui būtinomis savybėmis – patvarumu ir funkcionalumu, taip pat visureigiui būdingu rafinuotumu ir pažangia įranga.

Centrinėje konsolėje integruota multimedijos sistema su tvirtu planšetės tipo 7 colių jutikliniu ekranu. Ji lengvai ir intuityviai valdoma kokybišku talpiniu jungikliu ir mygtukais.

Naujame vairuotojo prietaisų skydelyje įrengtos plačios analoginio spidometro ir tachometro skalės su aiškiai matomais rodmenimis, o tarp jų puikuojasi spalvotas 4,2 colio TFT daugiafunkcis ekranas.

Naujas 2,4 l D-4D variklis

Naujajame Toyota Hilux pikape montuojamas naujas 2,4 l D-4D Global Diesel (GD) serijos dyzelinis variklis. Šis su Stop/Start sistema komplektuojamas variklis lemia gerokai didesnį sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazone bei mažiausias klasėje degalų sąnaudas. Naujojo variklio darbinis tūris – 2393 cm3, galia – 110 kW (150 DIN AG) esant 3400 aps./min., o maksimalus sukimo momentas siekia 400 Nm esant 1600-2000 aps./min.

Dviem ratais varomi Hilux modeliai komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis transmisijomis, o visais ratais varomoms versijoms siūlomos šešių pavarų mechaninė ir automatinė transmisijos. Visų Hilux modelių išvystomas maksimalus greitis – 170 km/h, o iki 100 km/h jie gali pagreitėti per 12,8 s (su 6 A/T) ir per 13,2 s (su 6 M/T).

Naujasis galios agregatas suvartoja beveik 9 proc. mažiau degalų nei ankstesnis variklis. 2,4 l D-4D variklio vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,1 l/100 km*, o vidutinis CO2 kiekis – 187 g/km*

2016ToyotaGMS_HILUX_12__mid

hilux zenevoje5

Dinaminės važiavimo savybės ir pravažumas bekelėje
Naujajame Hilux montuojama nauja važiuoklė su kopėčių tipo rėmu, kuri lemia 20 proc. didesnį torsioninį standumą. Tokios konstrukcijos važiuoklė, pritaikyta sudėtingiausioms važiavimo sąlygoms, leido pagerinti valdymą, važiavimo komfortą, triukšmo ir vibracijos rodiklius bei užtikrinti didesnę apsaugą įvykus susidūrimui.
Su nauju 2,4 l D-4D varikliu ir tvirtesne nauja važiuokle naujosios kartos Hilux velkamoji galia padidėjo iki 3,2 tonos.

Aukštesnio lygio aktyviosios ir pasyviosios saugos įranga
Naujasis Hilux komplektuojamas su Toyota Safety Sense paketu, kuris aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangą pakylėja į naują lygmenį.

Toyota Safety Sense komplektą sudaro Pre-Collision (PCS), nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA), automatinė tolimųjų šviesų (AHB) ir pagalbinė kelio ženklų atpažinimo (RSA) sistemos, kurios naudojasi priekinio stiklo viršuje kompaktiškai įrengtu lazeriniu radaru ir kamera.

* Informacija pateikta remiantis preliminariais ir nepatvirtintais duomenimis.