fbpx
slider

„Lexus LC” kabrioletas: gaudynės su vėju visapusiško komforto siekiui

Tai yra vienas iš didžiausių malonumų vairuojant kabrioletą. Tai jausmas, kai vėjas plaukuose leidžia jaustis arčiau aplink supančio pasaulio, kai keliauji atviru keliu. Tai skamba kaip paprasta koncepcija, tačiau su naujuoju „LC“ kabrioletu „Lexus“ pasiekė išskirtinį ilgį tam, kad įsitikintumėte, jog nuleidus stogą neprarandate komforto. Ir nesvarbu, ar jūs važiuodami mėgaujatės saulės nušviestu vandenynu, ar apsnigtomis Alpėmis.

Tikslas buvo neleisti šaltam orui atšaldyti apatinės kūno dalies, tuo pačiu metu valdant temperatūrą ir oro srautą galvos ir pečių zonoje, kad galėtumėte mėgautis gaiviu vėju, nejaučiant šalčio ar vėjo gūsių.

Idealus komfortas, nesvarbu, ar šalta, ar karšta

Salonas tampa visiškai kitokia aplinka, kai stogas yra sulankstytas, todėl oro kondicionavimo sistema pakoreguojama taip, kad būtų palaikoma tinkama temperatūra.

„LC“ kabrioletas turi atviro stogo valdymą, kuris, naudodamas jutiklį, esantį stoge, automatiškai nustato oro temperatūrą, kai stogas yra nuleistas ar pakeltas, ir atitinkamai sureguliuoja oro kondicionavimo sistemos veikimą. Kai viršutinė dalis yra nuleista, oro kondicionavimo temperatūrai ir oro srautui apskaičiuoti naudojami tokie faktoriai, kaip saulės šviesos kiekis, lauko temperatūra ir automobilio greitis.

Reguliuojami šildytuvai, įmontuoti į galvos atramas, nukreipia orą ant jūsų kaklo, todėl iškart jaučiama šiluma. Jie sumontuoti, kad tiktų skirtingo ūgio žmonėms, ir veikia automatiškai arba galite naudoti rankinį valdymą, naudodamiesi trimis šilumos lygiais.

„Lexus“ klimato kontrolė

„Lexus“ išmanioji klimato kontrolė buvo pritaikyta kabrioletui, kuri koordinuoja automatinio oro kondicionavimo sistemos, sėdynės ir kaklo šildytuvų bei šildomo vairo valdymą. Ši net atpažįsta, kai sėdynė yra be keleivio, ir išjungia šildytuvus energijos taupymui.

Tiesa, atsižvelgiant į garsųjį „Lexus“ dėmesį detalėms ir „omotenashi“ komforto bei svetingumo principus, oro kondicionieriaus oro srautas buvo šiek tiek padidintas, kad šiluma padidėtų pagrindinėse vietose, pvz., kai vairuotojo rankos yra ant vairo.

Aerodinaminės detalės

„Lexus“, dar kartą laikydamasis į žmogų orientuoto „omotenashi“ požiūrio, taip pat nagrinėjo, kaip automobilio aerodinamika galėtų atlikti savo vaidmenį, užtikrinant, kad salone būtų ramu ir jauku.

Ištyrę, kaip juda oras virš automobilio, kai stogas yra nuleistas, inžinieriai diržo liniją sukūrė išilgai automobilio šono, kuri atsitrenkia į galinį durų kraštą tam, kad atitiktų bagažinės dangčio paviršių, kurio aukštis taip pat buvo nustatytas idealiai. Ši detalė sukuria sklandesnį oro srautą, kuris nesukuria diskomforto keleiviams.

Už galinių sėdynių taip pat yra skaidrus vėjo deflektorius – kaip standartinė įranga – kuris slopina nepageidaujamą oro srautą ir daiktai salone lieka pakankamai ramūs, kad būtų galima palaikyti pokalbį važiuojant maždaug iki 60 km / h greičiu. Tai gal ir maža savybė, tačiau ji sumažina oro srautą aplink keleivių veidus apie 20%.

Papildoma opcija – vėjo tinklelis

Patogesniam važiavimui, kai važiuojama didesniu greičiu, galima papildomai pasirinkti vėjo tinklelį. Jis sumažina oro srautą aplink galvos zoną (maždaug 67% važiuojant 100 km / h greičiu). Tinklelis tvarkingai įmontuotas už galinių sėdynių ir lieka vietoje, kai stogas yra pakeltas.

Prieš išrenkant geriausią dizainą, buvo išbandyta daugybė skirtingų modelių. Ypatingas dėmesys taip pat buvo atkreiptas į tinklelio išvaizdą, kad šis puikiai derėtų su prabangaus kabrioleto interjeru.

2020-05-13


Atgal