„Lexus“ dizaineriai mėgaujasi procesu ir galimybe kurti naujas spalvas savo automobiliams, kas kartais gali užtrukti net iki dvejų metų. 2021 m. „LC Coupe“ pasirodymas yra ideali proga pademonstruoti naują spalvą, šiuo atveju „Blazing Carnelian“ (liet.- „spindintis karneolis“).
„Blazing Carnelian“ buvo sukurta kaip spalva, išryškinanti emociją, kuri atspindi judraus vairavimo savybes naujausiame flagmano kupė. „Lexus“ dar niekada neturėjo tokios ypač sodrios ir blizgios spalvos. Vizualinė kokybė yra sukurta dėka kelių sluoksnių dengimo, iš kurių kiekvienas prisideda prie maksimalaus efekto, įskaitant du skirtingus sodrumo pagrindinius sluoksnius ir papildomą žėručio pagrindą.
Šios spalvos įspūdis dar labiau sustiprinamas, kai interjeras yra tokios pat įspūdingos spalvos. „Manhattan Orange“ yra naujas prabangus „LC“ salono tonas, įkvėptas garsiojo „Manhattanhenge“ – nuostabaus natūralaus apšvietimo efekto, atsirandančio du kartus per metus, kai besileidžianti saulė puikiai dera su garsiu Niujorko rajono gatvių tinklo modeliu. Šie akcentai kupė viduje sukuria išskirtinį, avangardinį jausmą.
Ši spalva prisijungia prie jau esančių 30 skirtingų „Lexus“ atspalvių paletės. Kolekcijoje jau yra ryškus „Flare Yellow“, pagamintas prabangiam „LC 500h“, taip pat sudėtingesnės „metallic“ apdailos spalvos, tokios kaip „Sonic Silver“ ir „Sonic Titanium“.
Kuriant naują „Lexus“ spalvą nėra jokių nuorodų: dizaineris priima sprendimą tik įvertinęs šimtus skirtingų pavyzdžių. „Kurdama naują spalvą, matau tiek daug dažų atspalvių, kad kartais dienos pabaigoje viskas susilieja“, – sakė Megumi Suzuki, viena iš „Lexus“ labiausiai patyrusių spalvų dizainerių, atnešanti esminį chromogenikos suvokimą ir žvilgsnį į jos darbą.
„Kiekvieną kartą, kai susitinku su kažkuo, einu į parduotuvę ar einu į kažkieno namus, patikrinu spalvas ir medžiagas. Mūsų padalinyje yra daug žmonių, tokių kaip aš “, – teigė ji.
Pasirinkus spalvą, dar yra daug ką nuveikti. Suzuki išvardino sąrašą ekspertų armijos, kuriuos ji pasitelkia į pagalbą įvairiuose proceso etapuose: laboratorijų technikai, kurie maišo dažus; molio skulptoriai; inžinieriai; ir surinkimo linijos dažų cecho įgula, suteikianti kiekvienam „LC“ nepriekaištingą apdailą. „Kansai Paint“, vienas iš „Lexus“ dažų tiekėjų, kas kelias savaites gamina naują partiją, o „Lexus“ dizaineriai tikrina pavyzdžius, lenkdami bandymo skydelius, kad imituotų automobilio kėbulo kontūrus. Visi pavyzdžiai tiriami skirtingoje apšvietimo aplinkoje, tiek lauke, tiek viduje, skirtingu dienos metu ir skirtingais metų laikais.
Galutinis spalvų pasirinkimas taip pat nėra lengva užduotis. Spalva, kuri apakina vasaros rytą, gali atrodyti blogai šešėlyje arba prie salono apšvietimo.
Dizaineriai taip pat turi susidoroti su savo spalvų pasirinkimo užgaidomis. „Keistas dalykas dėl spalvos yra tas, kad jūsų suvokimas apie spalvą gali keistis priklausomai nuo sezono arba to, kaip jaučiatės tą dieną ir tendencijų, kurias matote“, – sakė Suzuki.
2020-08-02