Šis pasiekimas sutampa su „Lexus“ 30-mečiu ir su naujos „Lexus“ eros pradžia, kai pasirinktose Europos rinkose buvo pristatytas pirmasis „UX 300e“ elektromobilis.
1990 m., po pasaulinio debiuto JAV, „Lexus“ startavo ir Europoje, bet tik su vienu „LS 400“ modeliu ir pardavė net 1158 automobilius. Nors tai galėjo būti tik kukli pradžia, bet pardavimų skaičiai parodė ką kitą. „LS“ iš naujo apibrėžė prabangių automobilių sąvoką, akcentuodamas našumą, efektyvumą ir pažangią įrangą.
Prekės ženklas taip pat pristatė ir naują požiūrį į klientų aptarnavimo kokybę, kuris yra ypač svarbus tarptautinėje automobilių rinkoje. Išlaikydamas tradicinį japonų omotenashi principą, „Lexus“ su klientu elgėsi taip, tarsi jie būtų svečiai jūsų namuose ir taip užtikrino aukštą paslaugų kokybės išlaikymą.
Prekės ženklas nuo pat pradžių nustatė savo kryptį, o ne laikėsi nusistovėjusių rinkos normų, taip užimdamas lyderiaujančią poziciją, kuriant savaime įsikraunančius hibridinius automobilius. 2005 m. „Lexus“ pristatė pirmąjį pasaulyje prabangų hibridinį „RX 400h “ automobilį ir nuo to laiko nuolat tobulino technologijas, kad pasiektų aukštą našumą, degalų ir išmetamųjų teršalų efektyvumą. Iš parduotų 1 milijono „Lexus“ automobilių Europoje, net 45 % buvo hibridai. Šiandien hibridai yra visoje „Lexus“ modelių gamoje, o pardavimai nuolat auga ir sudaro net 96 % visos Vakarų Europos rinkos. Kurdamas naujus modelius, „Lexus“ atidžiai stebėjo besikeičiančius klientų poreikius ir pageidavimus, kad atitiktų rinkos tendencijas. Visas dėmesys buvo sutelktas į visureigius, kurių Europoje „Lexus“ pardavė net 550 tūkstančių.
„RX“ – tai modelis, nuo kurio pasidėjo prabangių visureigių rinka. Šiai visureigių rinkai specialiai buvo sukurtas septynių vietų „RX L“, vidutinio dydžio visureigis „NX“ ir 2019 m. debiutavęs kompaktiškasis miesto visureigis „UX“, kuris greitai patapo perkamiausiu Europoje. Rusijoje ir kitose Rytų rinkose „Lexus“ parduoda „LX“ ir „GX“ modelius, kurie šiai dienai sudaro daugiau nei 80 % „Lexus“ pardavimų visoje vakarų Europos rinkoje.
Nepamiršta ir apie dėmesį vairuotojams. Tai liudija daugybė į našumą orientuotų modelių, pažymėtų „Lexus“ „F“ ženklu, įskaitant rankomis pagamintą, išskirtinį „LFA V10“ superautomobilį ir „RC F“ kupė, kuris šiandien konkuruoja tarptautinėse GT lenktynėse. Šių super modelių dvasia tiesiogiai perteikiama ir į standartinius automobilius su sportinio stiliaus „F SPORT“ versija.
„Lexus“ taip pat evoliucionavo kaip prabangus prekės ženklas, skatindamas meistriškumo tobulumą, remdamas ir palaikydamas inovatyvius dizaino talentus tarptautiniame „Lexus Design Award“ konkure bei padėdamas savo klientams atrasti ir mėgautis nuostabia patirtimi.
* „Lexus“ Europos pardavimai apima Vakarų Europą (JK, Norvegija, Islandija ir Šveicarija), taip pat ir šias Rytų rinkas: Rusiją, Ukrainą, Kazachstaną, Kaukazo regioną, Turkiją ir Izraelį.
Modelis | Leidimo metai | Parduoti vienetai* |
LS |
1990 |
39,059 |
GS |
1993 |
74,998 |
IS |
1999 |
202,210 |
RX |
2000 |
289,284 |
SC |
2001 |
6,202 |
LX |
2002 |
58,234 |
GX |
2010 |
14,862 |
ES |
2010 |
26,949 |
CT |
2011 |
97,637 |
LFA |
2011 |
38 |
NX |
2014 |
155,366 |
RC |
2015 |
7,083 |
LC |
2017 |
1,816 |
UX |
2019 |
32,972 |
VISO: |
1,006,710 |
*Pardavimų skaičius iki 2020 m. rugsėjo 30 d.
2020-10-29