Nepriekaištingas važiavimo komfortas buvo lemiamas „Lexus“ flagmano „LS“ sedano, prieš 30 metų padėjusio susikurti prekės ženklui, kokybės įrodymas. „LS“ modelio nustatytas etalonas įkvėpė kiekvieną naują „LS“ kartą kuriančias komandas visada siekti geresnio rezultato ir rasti patobulinimų bet kokioms detalėms, kurios galėtų suteikti dar aukštesnį komforto lygį.
Įsipareigojimas sukurti reikšmingą pažangą naujojo 2021 m. „LS“ modelio važiavimo kokybei pasiektas ne tik inovatyvios naujovės dėka, bet ir išsamiai peržiūrint dalis ir valdiklius, susijusius su važiavimo rezultatais, važiavimo komfortu ir tyla. Atlikti pakeitimai, susiję su padangomis bei medžiagomis ir metodais, naudojamais sėdynėms struktūrizuoti ir apmušti, o pakabos pakeitimai – viršijo lūkesčius.
Rezultatas – beprecedentis važiavimo komfortas, svarbiausia, neaukojant automobilio dinamiško charakterio.
Penktosios kartos „LS“ modelis, pristatytas 2018 m., pažymėjo šuolį į priekį, panaudojant jam pirmajam „Lexus“ GA-L platformą. Pagrindiniai privalumai – puikus važiuoklės balansas, žemas svorio centras ir gerokai padidėjęs kėbulo tvirtumas. Buvo pritaikyta nauja daugiasluoksnė pakabos geometrija, o adaptyviosios kintamosios pakabos charakteristikos buvo iš pagrindų pakeistos.
Šie elementai prisideda prie „Lexus“ vairavimo parašo – tobulumo, komforto ir važiavimo kokybės derinio, būdingo tik „Lexus“.
„LS“ vyriausiasis inžinierius Toshio Asahi teigia: „Metais iš metų vykdėme patobulinimus, kad užtikrintume nuolatinę „LS“ modelio, atstovaujančio „Lexus“ flagmano vardą, evoliuciją. Kalbant apie vairavimo rezultatus, naujajam „LS“ nusprendžiau sutelkti dėmesį į patobulintas vairavimo charakteristikas, kurios formuoja modelio DNR, ir iš tikrųjų yra mūsų prekės ženklo atspirties taškas. Todėl atnaujinome bazines charakteristikas iš pagrindų.“
Amortizacija – pagrindinis kriterijus geresniam komfortui, kuri užtikrina kelio dangos trūkumų absorbavimą. Taip pat buvo patobulinta AVS sistema. Charakteristikų pagerinimas ne tik padeda pasiekti geresnę važiavimo kokybę, bet ir turi įtakos stabilumui bei vairo jautrumui.
Be to, siekiant sumažinti smūgius ir vibraciją, naujajame „LS“ buvo sumontuotos hidraulinės variklio pagalvės ir galinės pakabos įvorės. Dėl geresnio transporto priemonės valdymo posūkiuose, buvo padidinti priekinių ir galinių stabilizatorių diametrai.
Padangos turi vienintelį tiesioginį kontaktą su keliu, todėl labai prisideda prie važiavimo komforto. „LS“ modelyje standartiškai montuojamos „run-flat“ padangos, kurios yra standesnės nei įprastos padangos. „Lexus“ sumažino vertikalias vibracijas, kad būtų pagerintas valdymas, o padangų medžiagų sudėtis ir vidinė struktūra įtakojo aukšto dažnio vibracijų poveikio sumažinimą.
Važiuojant automobilio sėdynės taip pat turi lemiamą vaidmenį keleivio komfortui. „LS“ pasižymi moderniausiu kada nors matytu „Lexus“ automobilyje beprecedenčiu, daugialypiu sėdynių reguliavimu, su integruotu šildymu, ventiliacija bei skirtingomis, tiksliai valdomomis masažo funkcijomis. Siekiant pagerinti komfortą, naujojo modelio prioritetas – lytėjimo pojūtis atsisėdus, su geresne amortizacija, kad būtų geriau išsklaidytas kūno slėgis. Kūrėjų komanda ėmėsi pakartotinių bandymų, norėdama atrinkti idealią naują mažiau tamprią uretano medžiagą, skirtą sėdynių pagalvėlėms, kuri tvirtai ir patogiai priglustų prie kūno ir užtikrintų vienodą funkcionalumą esant bet kokiai temperatūrai.
Sėdynių pagalvėlių apmušalų siūlės gilesnės nei anksčiau – tai detalė, padėjusi sugerti vibracijas ir sukurti švelnesnį pojūtį.
Didžiausią dėmesį skiriant takumi meistriškumui, naujos siūlės leido išvengti raukšlelių susidarymo.
2021-02-01