fbpx
slider

Vairuojant šalčio sukaustytą „Lexus LC“ kabrioletą

Įgyvendinti ledinio „Lexus LC“ kabrioleto iššūkį buvo nemenka užduotis. Kad procesas pavyktų, reikėjo automobilį užšaldyti iki -18 0 C profesionalioje kameroje, po to laukė svarbi užduotis komandai, kuri turėjo šią patirtį užfiksuoti. Ypač svarbūs ir lemtingi momentai buvo tada, kai prabangus kabrioletas pasirodė dienos šviesoje ir sugrįžo į trasą.

Šį unikalų iššūkį priimti buvo pakviestas profesionalus vairuotojas Paul‘as Swift‘as. Pirma, Paul‘ui teko saugiai išvaryti užšalusį „Lexus LC“ iš ledinio klimato kameros, nes buvo menkas matomumas. Ir, vis dar krintant ledui iš „LC“ kabrioleto, jis trasoje atliko bandomąjį važiavimą.

Atraskite Paul‘o įspūdžius – tiek nuostabią „LC V8“ kabrioleto galią, tiek prabangią klimato sistemą – trumpame filme.

Tai buvo šalta dienos pradžia, sėdint lediniame automobilyje. „Šį rytą ėjau į šaldymo kamerą ir atsisėdau į gana traškų automobilį.“, – aiškino Paul‘as. „Vairas sustingęs, o aplinkui supo visiška tamsa.“

Profesionalus vairuotojas Paul‘as Swift‘as lediniame „Lexus LC“ kabriolete

Tamsa nebuvo vienintelis iššūkis kameros viduje. Užšalusio „Lexus LC“ priekinis stiklas buvo padengtas ledu, kaip ir įprastu automobilio atitirpinimo bandymu. Pridėkite dar akimirksniu kondensuojantį šalto oro debesį aplink automobilį ir, atsidarius kamerai, Paul‘as turėjo važiuoti aklai. „Labai nejauku, kai nieko nematai.“, – tęsė jis. „Skydelis buvo visiškai užšalęs, todėl komanda vadovavo radijo ryšiu. Sukdamas ratą trasoje, girdėjau, kaip nuo šalčio traškėjo padangos. Nieko panašaus anksčiau nebuvau patyręs.“

Važiuojant automobiliui, padėtis sėdint vairuotojo sėdynėje greitai pradėjo gerėti dėl priekinių sėdynių mikroklimato valdymo sistemos LEXUS CONSJERGE, apimančios vairo, sėdynių bei kaklo šildymą. Šios savybės būtų malonios bet kurią vėsią dieną, ypač jei mėgstate važiuoti atviru stogu, nesvarbu, kokia temperatūra. Tokiomis sąlygomis Paul‘ui tai buvo palaima: „Vos

užvedus variklį, iškart pajutau, kaip vairas įšyla ir šiluma eina nuo šildomų sėdynių. Kad šiluma būtų palaikoma, už kaklo yra keletas šildančių angų. Atsižvelgdamas į tai, kad buvo – 18 0 C, iškart pasijutau gana patogiai automobilyje.“

Paul‘as Swift‘as apie „Lexus Consjerge“ priekinių sėdynių mikroklimato valdymo sistemą

Priekinis stiklas per kelias minutes visiškai atitirpo ir Paul‘as su komanda galėjo išvažiuoti į garsiąją Milbruko bandymų trasą. Paul‘as pabrėžia iššūkius iš vairuotojo ir automobilio perspektyvos: „Alpių maršrutas yra gana sudėtingas, nes jis turi labai daug posūkių. Jame yra gana staigių susiaurėjimų, o  įvažiuojant į šiuos posūkius, galima labai gerai pajusti automobilio važiuoklę.“

Kaip prabangus automobilis išlaikė šį testą? „Automobilis išpildė viską – nuo našumo iki komforto.“,- sako Paul‘as. „Nebuvo jokių trukdžių dėl prasto matomumo, o pavarų perjungimas nereikalavo jokių papildomų pastangų. „Lexus LC“ kabrioletas ne tik atrodė stulbinamai bet kokiu kampu, bet svarbiausias momentas – tai 5,0 l darbinio tūrio V8 variklis. Šis dirbo visu pajėgumu ir buvo galima išgirsti nuostabų gaudesį bei pajusti visą V8 galią.“

Taigi, koks Paul‘o nuosprendis išbandžius užšalusį „Lexus“? „Dar niekada nepatyriau kažko tokio dramatiško, kai reikia nuo kaustančio šalčio grįžti prie normalios temperatūros gegužės mėnesį Jungtinėje Karalystėje.“, – atskleidžia jis. „Įprasta gegužės mėnesio temperatūra Jungtinėje  Karalystėje nėra tokia pat, kaip Sen Tropeze, bet automobilyje jaučiausi patogiai dėl reikiamos temperatūros palaikymo. Šis automobilis išpildo viską. Norėčiau jį pasilikti…”

2021-06-16


Atgal