fbpx
slider

„Lexus“ pristato vandeniliu varomą bagio konceptą, sukurtą įsimintiniems ir ekologiškiems nuotykiams

„Lexus“ pristatė naują bagio (ROV – pramoginio visureigio) koncepciją – unikalią vandeniliu varomą transporto priemonę, kuri siūlo beveik nulinės emisijos važiavimą ir išskirtines galimybes bekelėje. Tai atspindi „Lexus“ įsipareigojimą atsakingam mobilumui, kuris siekia užtikrinti jaudinantį vairavimą visuomenėje be anglies dioksido.

Nuotykių kupina išvaizda, įkvėpta drąsaus „Lexus“ dizaino

„Lexus ROV Concept“ dizaino komanda sukūrė transporto priemonę, kuri puikiai atrodytų įvairioje aplinkoje. Automobilis turi visus tikro visureigio bruožus – su atvira pakaba, apsauginiu narvu ir stambiomis visureigių padangomis, skirtomis važiuoti klampiais keliais. Automobilio matmenys: 3120 mm (ilgis), 1725 mm (plotis), 1800 mm (aukštis).

Atsižvelgdama į „Lexus“ filosofiją, orientuotą į žmogų, projektavimo komanda norėjo sukurti tokią transporto priemonę, kurios žmonės tikėtųsi iš prabangių automobilių gamintojo, tačiau neprarandant tvirto ROV veikimo. Jie suprojektavo kėbulą, kuris galėtų apsaugoti keleivius, įmontavo ikonines „Lexus“ groteles ir išsaugo pakankamai eigos priekinei pakabai. Be to, priekiniai sparnai buvo sukurti taip, kad apsaugotų nuo bet kokių uolų ir purvo.

Pakabos gaubtas, prijungtas prie galinio vandenilio degalų bako, apsaugo funkcines dalis, taip pat perteikia iš „Lexus“ visureigių paveldėtą patvarumo pojūtį. Tamsiai bronzinė eksterjero apdaila yra kruopščiai sukurta, tinkanti komfortiškam ir smagiam vairavimui bekele. „Lexus“ „L“ motyvo priekiniai ir galiniai žibintai bei galinis „LEXUS“ užrašas išreiškia naujausią „Lexus“ dizaino kalbą.

Salone, remiantis Tazuna koncepcija, yra paprastas matuoklis, kuris akimirksniu nuskaito vairuotojui reikalingą informaciją ir taip šis gali susikoncentruoti į vairavimą.

Pajuskite „Lexus“ kokybę ir meistriškumą

Naujoji koncepcija demonstruoja išskirtinę surinkimo kokybę ir prabangų „Lexus“ meistriškumo jausmą tiek viduje, tiek išorėje, ko dar niekada nebuvo matę ROV. Prabangios detalės – tai odinis vairas, raižytas pavarų perjungimo svirties viršus ir sėdynės su elementais, kurie sugeria važiavimo nelygumus. Sėdynės aptrauktos patvaria sintetine oda. Tam, kad atitiktų vairavimo bekelėje reikalavimus, pirmasis „Lexus“ vandeniliu varomas

automobilis turės atitikti visus griežtus automobilių gamintojo QDR (tylos, patvarumo, patikimumo) reikalavimus.

Švari, bet jaudinanti vandenilio energija

Siekdamas neurtralios CO2 emisijos tikslų, „Lexus“ aistringai siekia užtikrinti automobilio vairavimo malonumą. Ši ROV koncepcija įkūnija jaudinantį vandeniliu varomą garsą ir jautrų sukimo momento padidėjimą, atsirandantį dėl greito vandenilio degimo greičio, kuris, „Lexus“ nuomone, puikiai suderinamas su ROV.

Ši vandeniliu varoma ROV koncepcija yra „Lexus“ noro išlaikyti tikrąjį bekelės malonumą rytojaus, mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančioje, visuomenėje. Šioms bekelės pramogoms skirtas 1,0 litro vandenilio variklis veikia kaip benzininis variklis, tačiau su aukšto slėgio baku suslėgtam vandeniliui, kuris tiekiamas būtent per tiesioginį vandenilio purkštuką. Svarbu tai, kad naujasis „Lexus“ vandenilinis variklis išmeta beveik nulinį išmetamųjų teršalų kiekį, o važiuojant sudeginama nežymi variklio alyvos dalis.

Sukurtas su savo „Lexus Driving Signature“

Dėl lengvo kėbulo, sudaryto iš tvirto vamzdžio rėmo, ir pakabos, kuri gali atlaikyti didelį skaičių įsimintinų kelionių, vairuotojas mėgausis išskirtiniu „Lexus Driving Signature“ važiavimu bei galimybe vykti bet kur, kur tik nori. Sukurtas dinamiškam ir patogiam vairavimui, judrus dizainas ir vandenilinio variklio jautrumas daro „Lexus“ ROV smagia vairavimo transporto priemone, pasižyminčia išskirtinėmis bekelės galimybėmis.

Spiros Fotinos, „Lexus Europe“ vadovas, komentuoja: „ „Lexus“ ROV yra mūsų atsakas į augančią prabangos vartotojų aistrą lauke ir nuotykių troškimą. Iš esmės tai sujungia mūsų norą kurti į gyvenimo būdą orientuotus produktus su nuolatiniais naujų technologijų, padedančių neutralizuoti anglies dioksidą, atradimais. Dėl vandeniliu varomo variklio jis siūlo ne tik jaudinantį vairavimą, bet ir beveik nulinę emisiją.“

2021-12-07


Atgal