Po 10 metų garsiosios verpsto formos grotelės, kurios jau tapo kiekvieno naujo „Lexus“ modelio išskirtinio stiliaus bruožu, transformavosi. Derinant su nauja elektrifikuotų transporto priemonių era, išskirtinė forma pavertė kėbulą viena visuma.
Verpsto formos grotelės buvo neabejotina „Lexus“ charakteristika nuo tada, kai ji pirmą kartą buvo įgyvendinta 2011 m. „LF-Gh“ koncepcijos modelyje, kuris buvo ketvirtosios kartos „GS“ sedano, pristatyto kitais metais, pagrindas. Nuo to laiko šios grotelės buvo nuolat pritaikytos taip, kad atitiktų kiekvieno „Lexus“ modelio charakterį, atsižvelgiant į skirtingus žibintų dizainus, matmenis ir apdailą.
Grotelių debiuto metu tuometinis „Lexus Kiyotake Ise“ vadovas komentavo: „Mes siekėme, kad „Lexus“ automobilis jį išvydus būtų iš karto identifikuotas. Verpstės formos grotelės leido pasiekti momentinį vizualinį atpažinimą. Iš pirmo žvilgsnio automobilis gali atrodyti agresyvus, bet taip pat perteikia ir savo drąsą rafinuotumu ir elegancija.“
Grotelių dizainas žengė į priekį ir tapo išskirtine „Lexus“ L-finesse dizaino išraiška, pritaikyta ne tik automobiliams, bet ir futuristiniam erdvėlaiviui „Skyjet“, sukurtam „Lexus“ remiamam filmui „Valerijanas ir tūkstančio planetų miestas“. Šie dizaino motyvai buvo pritaikyti ir „Loft“-
apdovanojimus pelniusiam „Lexus“ ir „Brussels Airlines“ poilsio kambariui Briuselio oro uoste.
Šiandien originali grotelių koncepcija yra atspirties taškas radikalesniam pritaikymui, kada verpsto formos grotelės tampa neatsiejama modelio bendros konstrukcijos dalimi. Čia grotelės iš naujo interpretuojamos kaip vienalytė kėbulo dalis, susiliejanti į visumą.
Ta pati koncepcija buvo taikoma ir „RZ 450e“ modelyje. Kadangi elektriniam modeliui reikia mažiau aušinimo nei automobiliui su įprastu varikliu, dėl šios priežasties grotelių buvo atsisakyta, suteikiant dizaineriams daugiau laisvės. Nepaisant to, verpsto forma išlieka ryški centriniame priekiniame skydelyje, apdailintame automobilio kėbulo spalva.
Verpsto forma generuoja linijas, automobilio priekyje pereinančias per variklio dangtį ir priekinius žibintus, taip sukuriant stiprią ir išskirtinę išvaizdą bei sustiprinant prekės ženklo pradinės koncepcijos ambicijas.
2022-09-29