fbpx
slider

Naujos kartos „Lexus RX“ jau Lietuvoje

„Lexus“ atstovybėse Lietuvoje jau galima apžiūrėti ir išbandyti naująjį penktosios kartos RX miesto visureigį. Semdamiesi įkvėpimo iš ilgos didžiausio gamoje SUV modelio istorijos, „Lexus“ inžinieriai iš pagrindų modernizavo automobilio konstrukciją. Tai aiškiai pastebima tiek žvelgiant į originalią RX visureigio išvaizdą, tiek ir iš arčiau susipažinus su pažangiausiomis naujajame modelyje diegiamomis technologijomis.

Trys skirtingos hibridinės jėgainės

Naujos kartos RX modelis gali būti komplektuojamas su viena iš trijų skirtingų elektrifikuotų jėgainių. RX 450h+ versijoje pirmą kartą per visą modelio istoriją bus montuojama įkraunamoji hibridinė „Lexus“ sistema.

Aštresnių vairavimo pojūčių ieškantys klientai taip pat galės rinktis RX 500h modelį, kuriame montuojama dinamiškumo suteikianti hibridinė sistema su turbininiu vidaus degimo varikliu ir „Direct4“ traukos paskirstymo sistema.  RX 350h versijos hibridinė jėgainė laikoma idealia alternatyva mažesnio darbinio tūrio dyzeliniams ir benzininiams vidaus degimo varikliams.

RX 500h versijos hibridinė jėgainė išsiskiria aukštesnio lygio parametrais, dėl kurių šį modelį sunku būtų palyginti su bet kuriuo kitu hibridiniu visureigiu. Automobilyje naudojama lygiagretaus traukos perdavimo hibridinė sistema. Ją sudaro 2,4 litro benzininis variklis su turbina ir šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Pačioje transmisijoje taip pat integruotas priekinius ratus sukantis elektros motoras. Gale įrengtas dar vienas kompaktiškas 76 kW galios elektros motoras, o visą jėgainės darbą koordinuoja atskiras valdymo blokas. Bendra tokios hibridinės sistemos galia siekia 371 AG (273 kW), o didžiausias sukimo momentas – 550 Nm. Tai leidžia šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,2 sekundės.

Įtraukiantis valdymas, komfortas ir ekonomiškumas

Automobilyje diegiamos pažangiausios saugumo sistemos, be to, visose versijose bus galima naudoti 100 proc. elektros režimą. Persijungimas iš vidaus degimo variklio į elektros motorus vyksta itin sklandžiai: net ir išsikrovus baterijai, efektyviai veikianti hibridinė sistema leidžia taupiai važiuoti ir skleisti gana nedaug išlakų.

RX 450h+ įkraunamasis hibridas suteikia netrikdomą judėjimo laisvę susiruošus į tolimesnes keliones. Tuo pat metu ši versija išsiskiria mažiausiomis degalų sąnaudomis savo segmente ir nedidele išmetamųjų dujų emisija. Vien elektros režimu šis modelis gali įveikti iki 69 km atstumą, o degalų sąnaudos siekia 1,1 l/100 km.

Bendra jėgainės galia siekia 309 AG (227 kW), o tokios traukos užtenka tam, kad šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėtų per 6,5 sekundės.

Tačiau šie skaičiai dar neatskleidžia viso vaizdo. RX 450+ pranašumai prieš kitų gamintojų modelius labiausiai atsiskleidžia išsikrovus baterijai. Tokiais atvejais daugelio įkraunamųjų hibridų jėgainės persijungia į numatytąjį benzininio variklio režimą, todėl, jei nėra galimybės greitai prisijungti prie elektros šaltinio ir įkrauti baterijos, degalų sąnaudos ir išmetamųjų dujų emisija smarkiai išauga. „Lexus“ sistema sklandžiai pereina prie tradicinio hibridinio režimo, kuris leidžia ir važiuojant įkrauti bateriją bei tuo pat metu sunaudoti mažai degalų.

 

Naujos kartos multimedija ir jungiamumas

Naujos kartos RX modelis išsiskiria pažangiomis jungiamumo galimybėmis – užtikrinamas itin spartus duomenų perdavimas ir nepertraukiamas ryšys. Tai leidžia pasiūlyti ypač sklandžiai veikiančią pažangią multimedijos sistemą, nuolatinio interneto ryšio reikalaujančias paslaugas ir patogiai, t. y. nuotoliniu būdu, atliekamus programinės įrangos atnaujinimus.

Įskaičiuojant išmanųjį telefoną, navigacijos sistemą, automobilio įrangos valdymą ir multimedijos funkcijas, vairuotojas gali rasti maždaug 100 skirtingų patogios sąveikos su automobiliu būdų.

Į standartinę RX komplektaciją įeinantis 14 colių įstrižainės jutiklinis ekranas – vienas didžiausių šiame segmente. Net ir esant tiesioginei saulės šviesai, dėl specialaus apsauginio sluoksnio ekrane matomas aiškus vaizdas. Papildomą patogumą garantuoja dažniausiai pasirenkamų funkcijų valdymui skirti mygtukai.

Nepriklausomai nuo įrangos lygio, kiekviename modelyje taip pat diegiama patogi išmaniojo telefono sąsaja – „Apple CarPlay“ sistema veikia belaidžiu būdu, o su „Android Auto“ programine įranga suderinami įrenginiai kol kas prijungiami laidu. Papildomai siūloma ir belaidžio nešiojamų įrenginių įkrovimo platforma, kurios sparta dabar yra 50 proc. didesnė.

Penkių žvaigždučių saugumas                 

Į visų RX modelių standartinę komplektaciją įeina naujos kartos „Lexus Safety System+“ saugumo paketas. Dėl šių technologiškai pažangių sistemų naujos kartos RX miesto visureigis pelnė aukščiausią penkių žvaigždučių saugos įvertinimą per nepriklausomos „Euro NCAP“ organizacijos atliekamus bandymus.

Didžiausias balų skaičius skiriamas ypač tvirtos konstrukcijos naujiems automobiliams, išsiskiriantiems visapusiškai apgalvota vairuotojo bei keleivių apsauga įvykus eismo įvykiui.

RX miesto visureigių savininkai galės išnaudoti visus trečiosios kartos „Lexus Safety System+“ saugumo technologijų privalumus. Automobiliuose diegiama patobulinta eismo įvykio numatymo sistema, nauja aktyvioji vairavimo pagalba ir išsamus praplėsto funkcionalumo saugumo sistemų paketas.

Modeliuose taip pat veikia ir „Lexus“ saugaus išlipimo pagalba. Su elektriniais užraktais susieta sistema, nustačiusi iš galo artėjančią transporto priemonę ar dviratininką, neleidžia atidaryti durų ir taip padeda išvengti galimo pavojaus.

Bazinės komplektacijos naujojo RX miesto visureigio kaina Lietuvoje prasideda nuo 74 400 eurų.

2023-02-28


Atgal