fbpx
slider

„ATP“ ir „Lexus“ užmezgė svarbią pasaulinę partnerystę

Pagal šią svarbią daugiametę partnerystę „Lexus“ plėtos bendradarbiavimą turnyruose svarbiausiose rinkose kaip oficialus automobilis „ATP“ turo renginiuose, pritraukdamas aukščiausios klasės sirgalius. Tai papildys neseniai paskelbtą „Lexus“ ir „LTA“ partnerystę Jungtinėje Karalystėje, įskaitant žolės aikštelių teniso turnyrus „Cinch Championships“ (Queen’s) ir „Rothesay International“ (Eastbourne), taip pat „Fayez Sarofim & Co“ JAV teniso čempionatus (Hiustonas). „ATP“ ir „Lexus“ taip pat bendradarbiaus siekdami užmegzti papildomas partnerystes ir su „ATP“ žaidėjais. 

Vienas svarbiausių akcentų – nuo 2023 m. „Lexus“ taps „Nitto ATP Finals“ turnyro, vyksiančio lapkričio 12-19 d. Turine, Italijoje, platininiu partneriu ir oficialiu automobilių partneriu. Čia dėl prestižinio titulo varžysis 8 geriausi kvalifikacinio etapo vieneto žaidėjai ir aštuonios geriausios dvejetų komandos. „Lexus“ suteiks elektrifikuotų modelių parką, įskaitant naująjį visiškai elektrinį „Lexus RZ450e“, skirtą žaidėjų, oficialių asmenų ir kitų svečių pervežimui turnyro metu.

„Lexus“ taip pat visus metus bus pristatomas per sparčiai augančias „ATP“ skaitmenines ir socialines platformas, įskaitant partnerystę „ATP Head2Head“ – populiarią interaktyvią funkciją, kuri leidžia gerbėjams palyginti turnyro žaidėjus.

„Lexus“ yra elektrifikavimo pradininkas aukščiausios klasės automobilių pramonėje, kuriantis holistinę tvaraus mobilumo viziją, pavadintą „Lexus Electrified“. Visą elektrifikuotų markių portfelį sudaro savaime įkraunami elektriniai hibridai, įkraunami elektriniai hibridai ir visiškai elektriniai modeliai. Tokių modelių skatinimas per „ATP“ turnyrus 2023 m. ir vėliau, klimato kaitos siekiais buvo suderintas su „ATP“ pagal programą „ATP Serves” ir JT programą „Sportas – už kovą su klimato kaita”, kuri apima tikslą iki 2040 m. pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį.

Massimo‘as Calvelli, „ATP“ generalinis direktorius: „ATP“ ir „Lexus“ prekės ženklai pasakoja apie naujoves, našumą ir meistriškumą, kurie puikiai dera ir su mūsų pastangomis pagal programą „ATP Serves“. Mūsų sirgaliai ir klientai yra svarbiausi, o mūsų prekių ženklai veikia sutelkdami dėmesį į nepamirštamų įspūdžių suteikimą. Džiaugiamės galėdami pasveikinti „Lexus“ tapus „ATP Tour“ platininiu partneriu.

Pascal‘is Ruch‘as, „TME“ viceprezidentas „Lexus“ vertės grandinės klausimais: „Lexus“ vadovaujasi į žmogų orientuotu požiūriu į viską, ką darome. Tai taikoma ne tik mūsų automobiliams, bet ir aukščiausios klasės patirčiai, kurią suteikiame savo klientams. Mūsų tikslas – dovanoti klientams šypseną. Mes matome puikias teniso varžybas, kur individualus

pasirodymas sukuria didžiausią jaudulį. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „ATP“ ir dalintis aukščiausio lygio teniso aistra su milijonais gerbėjų visoje Europoje ir už jos ribų.“

Apie „ATP“

„ATP“, pasaulinės vyrų profesionalaus teniso valdymo institucijos, misija – tarnauti tenisui. Mes džiuginame milijardą gerbėjų visame pasaulyje, pristatome geriausius pasaulio žaidėjus prestižiniuose turnyruose ir įkvepiame naująją gerbėjų ir žaidėjų kartą. Nuo Jungtinės taurės turnyro Australijoje iki Europoje, Amerikoje ir Azijoje vykstančių turnyrų, kuriuose žaidimo žvaigždės kovoja dėl titulų ir „Pepperstone ATP Rankings” reitingo taškų. Visi keliai veda į „Nitto ATP Finals” – prestižinį sezono finalą, vykstantį Turine, Italijoje. Šiame turnyre, kuriame dalyvauja tik 8 geriausi pasaulio vieneto žaidėjai ir dvejetų komandos, taip pat oficialiai karūnuojamas metų „ATP“ pasaulio pirmenybių nugalėtojas, kurį pristato “Pepperstone” – tai didžiausias pasiekimas teniso pasaulyje.

Apie „Lexus“

„Lexus”, pradėtas gaminti 1989 m., yra pasaulinis prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklas, siūlantis visą gamą aukščiausios klasės automobilių, įskaitant „LS“ ir „ES“ sedanus, „LC“ ir „RC F“ kupė, „LC“ kabrioletą, „LBX“, „UX“, „NX“, „RZ“ ir „RX“ krosoverius bei „GX“ ir „LX“ visureigius. „Lexus“ siekia, kad prabanga taptų asmenine, pasitelkdamas išradingas technologijas, kruopštų meistriškumą, rafinuotą eleganciją ir omotenashi – japonišką nuoširdaus svetingumo jausmą. Pasaulyje iki šiol parduota daugiau kaip 2,5 mln. savaime įkraunamų hibridinių, iš tinklo įkraunamų hibridinių ir visiškai elektrinių automobilių, todėl „Lexus Electrified“ vizija yra pagrįsta šio prekės ženklo elektrifikuotų transporto priemonių patirtimi ir skirta esminiam automobilio eksploatacinių savybių, valdymo, kontrolės ir vairuotojo malonumo šuoliui, pasitelkiant elektrifikavimo technologijas. 2022 m. „Lexus“ visame pasaulyje pristatė apie 625 000 transporto priemonių, įskaitant 50 467 Europoje, iš kurių daugiau kaip 80 % buvo elektrifikuotos.

2023-06-28


Atgal