fbpx
slider

"LEXUS" - OFICIALUS VENECIJOS TARPTAUTINIO KINO FESTIVALIO AUTOMOBILIS

Prasidėjo 81-asis Venecijos tarptautinis kino festivalis – La Biennale di Venezia – į kurį jau aštuntus metus iš eilės „Lexus“ grįžta kaip oficialus festivalio automobilis. Šis renginys, viena žymiausia ir reikšmingiausia kino meno ir pasiekimų šventė pasaulyje ir suteikia „Lexus“ puikią progą pristatyti savo prabangių modelių stilių, komfortą ir vairavimo privalumus.

Kaip ir ankstesniais metais, aktorius, režisierius, VIP svečius ir oficialius asmenis į raudonojo kilimo renginius ir iš jų veža „Lexus“ elektrifikuotų automobilių parkas. Tarp įžymybių, besimėgaujančių „Lexus“ patirtimi, yra Sveva Alviti, šių metų festivalio „krikštamotė“. Tarp automobilių yra  „LBX“ hibridas, kuris garsiai debiutavo praėjusių metų festivalyje, „NX Plug-In“ hibridas, „RX“ hibridas ir visiškai elektrinis „RZ“. Kartu jie demonstruoja „Lexus“ dizaino ir inovacijų meistriškumą, apimantį įvairias elektrifikuoto vairavimo galimybes.

„Lexus“ prisijungė prie raudonojo kilimo atidarymo ceremonijos ir naujojo Tim‘o Burton‘o filmo „Beetlejuice Beetlejuice“, kuriame pagrindinius vaidmenis atliko Michael‘as Keaton‘as, Willem‘as Dafoe, Monica Bellucci ir Sveva Alviti, premjerinio seanso. Šia proga pirmą kartą festivalyje dalyvavo ir italų aktorė Miriam Leone, kuri tapo oficialia „Lexus“ ambasadore. Dėl savo talento, charizmos ir universalumo Miriam Leone idealiai tinka šiam prekės ženklui, ji pabrėžia stiprų „Lexus“ ryšį su kino pasauliu.

„Džiaugiuosi galėdama dalyvauti 81-ajame Venecijos kino festivalyje kartu su „Lexus“ – prekės ženklu, kuris puikiai atspindi mano pačios atsidavimą tobulumui kiekvienoje detalėje.“, – sakė Miriam Leone. „Man labai artimas prekės ženklas ir jo aistra kurti unikalius ir nepamirštamus potyrius, visur ir visada į pirmą vietą iškeliant žmones. Negaliu sulaukti, kada galėsiu pamatyti, kokiais būdais „nepaprastumas“ bus pristatytas Venecijoje, patirti kino magiją ir „Lexus“ vizionieriškumą.“

Kaip kinas turi savo „autorius“, taip ir „Lexus“ siekia noro kurti naujas patirtis, sutelkdamas dėmesį į detales, novatoriškus sprendimus ir išskirtinį meistriškumą – tai vertybės, kurios jau daugelį metų sieja prekės ženklą ir kino pasaulį. Ir viename, ir kitame svarbiausia yra žmonės, kurių vizija ir talentai padeda perteikti autentiškas, unikalias ir įsimintinas emocijas.

„Mums didelė garbė dar kartą dalyvauti „La Biennale“, – sakė „Lexus Italy“ direktorius Paolo Moroni. „Kinas – tai geriausias emocijų, naujovių ir talento atspindys. Jis žadina vaizduotę ir provokuoja aistrą. Mums, „Lexus“ atstovams, tai galimybė padaryti kažką naujo. Esame čia su šiuo metu aktualia elektrifikuotų automobilių gama, bet taip pat leidžiame pažvelgti į ateitį, pristatydami naujas koncepcijas ir dar tvaresnio mobilumo viziją, esame ištikimi savo troškimui stebinti, diegti naujoves ir svajoti.“

Lexus vizionieriškumo aspektą atspindi instaliacija – pirmą kartą Venecijos Lido mieste – skirta „LF-ZC“ („Lexus Future Zero Emission Catalyst“). Įspūdingame Venecijos lagūnos fone ši koncepcinė studija pirmą kartą pristato būsimą prekės ženklo flagmaną, demonstruoja „Lexus“ norą maksimaliai išnaudoti elektrifikavimo teikiamas galimybes ir suteikia formą idėjoms apie naują mobilumo erą.

2024-08-31


Atgal