fbpx
slider

KONCEPCINĖ KINETINĖ SĖDYNĖ

Ar patogiai sėdite? Lexus koncepcinės kinetinės sėdynės dizainas ir konstrukcija nustato naujus pagrindinius ateities automobilių sėdynių kūrimo standartus. Novatoriški net patys pluoštai, panaudoti gaminant šią sėdynę: jie keturis kartus tvirtesni už plieną ir net lankstesni už nailoną. Lexus koncepcinė kinetinė sėdynė debiutavo 2016 m. Paryžiaus automobilių parodoje.

KOMFORTIŠKAS JUDĖJIMAS

Žmogaus stuburas palaiko galvą. Jis leidžia pasukti dubenį ir krūtinės ląstą į priešingas puses, stabilizuodamas galvos judėjimą net vaikštant ar bėgant.

Kuriant automobilio sėdynę siekta atkartoti analogiškus judesius: sėdimoji dalis ir atlošas juda priklausomai nuo keleivio svorio ir automobilio judėjimo. Sėdint sėdynė stabilizuoja automobilio judėjimo sąlygojamus galvos svyravimus, užtikrindama stabilų keleivio regėjimo lauką.

Sėdynės rėmą dengia voratinklio tipo danga – tinklo siūlai išsisklaido tolyn nuo atlošo centro. Šis tinklas maksimaliai prisitaiko prie kūno formos, atitinkamai išskirstydamas apkrovą, kad vairuotojas ar keleivis galėtų komfortiškai keliauti ilgesnius atstumus.

IŠSKIRTINĖ AMORTIZACIJA

Sėdynės atlošo centras yra menčių aukštyje, todėl sėdinčiojo krūtinės ląsta gali atlikti sukamuosius judesius aplink sėdynės sukimosi ašį. Toks sprendimas užtikrina stabilią galvos padėtį ir tvirtą kūno atramą. Be to, tokios konstrukcijos sėdynė yra lengvesnė ir leidžia sumažinti bendrąją automobilio masę.

Voratinklio tipo danga pagaminta iš sintetinio pluošto Qmonos™ (šis pavadinimas kilęs iš japoniško žodžio „kumonosu“, kuris reiškia „voratinklį“). Pagrindinė šio pluošto sudedamoji dalis – baltymas, kuris išgaunamas mikrobiologinės fermentacijos būdu. Qmonos™ yra be galo tvirta medžiaga: vos 1 cm skersmens tinklo pakaktų sustabdyti didelį ar keleivinį lėktuvą kilimo ar leidimosi metu.