„Lexus“ koncepciniam automobiliui „LF-ZC” sukurta dviejų sąsajų kabinos valdymo sistema „Black Butterfly” įkvėpė tarptautinius kūrėjus kurti naujas įtraukiančias instaliacijas, atitinkančias naujausius meno ir dizaino pasiekimus.
Šias jaudinančias ateities technologijų interpretacijas, kurios suartins žmogų, mašiną ir mobilumą, „Lexus“ pristatys 2025 m. Milano dizaino savaitėje – viename svarbiausių pasaulyje renginių, skirtų pasauliniams kūrėjams. Instaliacijos bus viešai eksponuojamos „Superstudio Più“ erdvėje balandžio 8-13 d.
„A-Un“ – tai interaktyvi instaliacija, intuityviai užmezganti ryšį su žiūrovu ir derinanti „Juodojo drugelio” principus su tradicine japonų sąvoka „Aun no kokyo”, kas reiškia „harmoningą kvėpavimą”. Instaliaciją sukūrė „Lexus“ bendradarbiaudamas su Tokijuje įsikūrusia kūrybine agentūra „SIX” ir dizaino studija „STUDEO”. Čia pristatoma nauja sklandaus žmonių ir mobilumo bendravimo dimensija ir per sinchronizuotą sąveiką perteikiama abipusio supratimo dvasia.
„Lexus“ dalyvavimas Milano dizaino savaitėje taip pat apima projektą „Atraskime kartu”, kurį rengia perspektyvūs kūrybiniai talentai iš „Bascule Inc.” (Japonija), Šiaurės rytų universiteto (JAV) ir „Lexus” dizainerių komandos (Japonija). Jau daugiau nei dešimtmetį „Lexus“ remia inovatyvius kūrėjus, siekiančius padėti formuoti geresnį ateities pasaulį ir visuomenę, teikdama „Lexus“ dizaino apdovanojimą. Remdamasi šiuo palikimu, „Lexus“ pradėjo iniciatyvą „Atraskime kartu“. Šiame projekte pabrėžiama bendra kūryba ir naujai interpretuojamos bei išreiškiamos naujos galimybės, kurias suteikia „Black Butterfly“ kabinos valdymo sąsajos. Savo originaliais darbais kūrėjai demonstruoja, kokia skirtinga chemija ir patirtis gali atsirasti žmonėms sąveikaujant su „Black Butterfly“.
„Lexus” jau daugelį metų aktyviai dalyvauja Milano dizaino savaitėje, kur meta iššūkius prabangių automobilių srityje, peržengdamas tiek produktų, tiek paslaugų ribas, kad sukurtų nuostabią patirtį savo klientams.
Takeshi Nozoe („SIX Inc.”)
2013 m. Takeshi Nozoe įkūrė kūrybinę įmonę „SIX Inc.“. Būdamas kūrybos direktoriumi, Nozoe kuria naujas komunikacijos formas ir realią patirtį su prekių ženklais Japonijoje ir užsienyje, įskaitant „Toyota GR“ ir „Lexus“. Jis dirbo prie daugelio projektų, kurie išplėtė išraiškos ribas sujungiant technologijas: erdvinė išraiška naudojant 1 000 dronų, muzikinis vaizdo klipas „Obsession for Smoothness“, sukurtą bendradarbiaujant su grupe „OK Go“, projektas „Space Balloon“ – realaus laiko sąveiką su stratosfera. Iki šiol kūrybininkas yra gavęs daugiau nei 100 tarptautinių apdovanojimų, įskaitant „Kanų liūtų“ aukso apdovanojimą ir Niujorko festivalio aukso apdovanojimus. Išskirtinis „SIX Inc.” gaminys – garsiakalbis „COTODAMA Lyric“ – parduodamas 44 pasaulio šalyse, kas rodo didelį pripažinimą už inovacijas kuriant gaminius.
Tatsuki Ikezawa („STUDEO”)
Ikezawa, baigęs Musashino meno universiteto Dizaino informatikos fakultetą, 2020 m. įkūrė kūrybinę studiją „STUDEO”. Į prekės ženklo strategiją jis žvelgia iš meno krypties perspektyvos, todėl sklandžiai integruoja koncepcijos kūrimą, produktų, įskaitant pakuočių ir logotipų vizualų, dizainą ir komunikacijos priemonių, tokių kaip reklama, grafika ir erdvinis dizainas, planavimą, kad būtų sukurtų prekės ženklo vientisumas. 2018 m. Ikezawa Niujorke surengė personalinę parodą „BEYOND THE CRAFT”, o 2024 m. kaip dizaineris dalyvavo tarptautinėje Meksikos plakatų bienalėje „The Trio Asia Posters“.
Jo darbai buvo įvertinti daugybe apdovanojimų: Tokijo „ADC” apdovanojimas, „JAGDA” naujojo dizainerio apdovanojimas, tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimai, „ONE SHOW” ir Niujorko „ADC”. Menininkas taip pat yra Tokijo meno vadovų klubo ir Japonijos grafikos dizainerių asociacijos narys.
Tomoyuki Iwabuchi, Masayoshi Boku, Sakiko Osawa („Bacsule Inc.” (Japonija))
„Bascule Inc.” – tai Tokijuje įsikūrusi kūrybinė komanda, žinoma dėl įvairiuose srityse paslėptos realybės ir istorijų, kad sukurtų emocinę patirtį. Remdamiesi savo unikaliu metodu, vadinamu Data-Tainment, jie pritaiko savo darbus tiek reklamoje, renginiuose, sporte, mene, miestų plėtroje ir net kosmose, siekiant kurti naujas patirtines vertybes, kuriose gali dalyvauti kiekvienas.
Chloe Prock, Paolo Ciuccarelli, Jasmine Yiming Sun, Elizabeth McCaffrey
(Šiaurės rytų universitetas (JAV))
Vadovaujant Šiaurės rytų universiteto Dizaino centro vadovui Paolo Ciuccarelli, dizainerių ir tyrėjų komanda – Chloe Prock, Jasmine Yiming Sun ir Elizabeth McCaffrey – tyrinėja plačias duomenų vizualizavimo, patirties dizaino ir kūrybinės praktikos sankirtas. Jų patirtis apima įtraukiančiąsias medijas, kompiuterinį duomenų vizualizavimą, vartotojo sąsajos ir vartotojo sąsajos dizainą bei dizaino tyrimus, todėl jų darbai sujungia naujas technologijas, į žmogų orientuotą dizainą ir kūrybinius skaičiavimus, kad sukurtų patrauklią ir verčiančią susimąstyti patirtį.
Moto Takabatake ir Yuri Tamura („Lexus“ dizainerių komanda (Japonija))
„Toyota Motor Corporation“ dizaino grupės nariai, naujai interpretuodami „Juodąjį drugelį”, metė iššūkį naujoms išraiškoms ir patirtims. M. Takabatake, kaip mentorius, dirba koncepcijų ir vizijų dizaineriu, planuoja būsimas vizijas ir koncepcijas, skirtas visiems produktams, įskaitant „Lexus“ ir „Toyota“ prekės ženklų patirtį. Dizainerė Yuri Tamura savo karjerą pradėjo kaip CMF dizainerė, o dabar tyrinėja novatoriškus dizainus, kurie meta iššūkį esamoms koncepcijoms visuose žanruose. Daugiausia dėmesio ji skiria žmogaus emocijoms ir patirčiai perteikti iš naujų perspektyvų, siekdama daugeliui suteikti įkvėpimo.
2025-03-03