Prabangių sedanų vairuotojai, kaip niekad anksčiau, reikalauja, kad automobiliai būtų manevringesni, dinamiškesni ir ne mažiau komfortiški. Suderinti šiuos privalumus automobilyje yra vienas sunkiausių uždavinių. Tačiau naujoji pasaulinė Lexus prabangių automobilių platforma (GA-L) padėjo įveikti šį iššūkį. Naujoji platforma debiutavo su LC 500 kupė. Dabar su ilgesne važiuoklės baze ji tapo ir naujojo LS sedano konstrukciniu pagrindu. Siekiant užtikrinti optimalų svorio centrą ir pagerinti svorio pasiskirstymą, į naujojo LS asortimentą bus įtrauktas tik platus ir žemas modelis su ilga važiuoklės baze.
GA-L platforma yra tvirčiausia per visą Lexus istoriją. Ji užtikrina lengvesnį valdymą, sklandesnį riedėjimą ir tylesnę salono aplinką. Naujojo sedano važiuoklės bazė siekia 3125 mm, t. y. 35 mm ilgesnė už dabartinio LS modelio su ilgesne važiuoklės baze.
Nepriekaištingą naujojo LS sedano riedėjimą ir valdymą lemia naujausios kartos važiuoklės valdymo technologija, dar vadinama integruota automobilio dinamikos valdymo sistema (VDIM). Ši sistema valdo visas papildomas automobilio sistemas (stabdžių, vairo mechanizmo, galios agregato ir pakabos), kontroliuodama pagrindinius išilginius, šoninius ir vertikaliuosius judesius, taip pat sukimąsi aplink vertikaliąją ašį, skersinį posvyrį ir išilginį svyravimą. Dėl optimaliai kontroliuojamų šių judesių užtikrinamas išskirtinis komfortas važiavimo metu, tvirtesnis sukibimas, didesnis saugumas ir manevringumas. Valdymą pagerina ir aktyvieji stabilizatoriai bei Lexus dinamikos valdymo sistema (LDH) su nepriklausoma priekinių ir galinių ratų valdymo funkcija. VDIM užtikrina didesnį stabilumą automobiliui važiuojant nevienodo sukibimo paviršiumi, pavyzdžiui, sausu asfaltu ir apledėjusia danga.
Kurdami naująjį LS modelį, inžinieriai panaudojo lengvas medžiagas, tarp jų itin tvirtus plieno lakštus ir aliuminį, kurios leido daugiau nei 90 kg sumažinti bendrą svorį, lyginant su dabartiniu LS modeliu. Šie sprendimai kartu su nauju V6 varikliu ir tvirtesniu kėbulu pagerina dinamines automobilio savybes.
Važiavimo charakteristikoms ypač didelės įtakos turi ir žemesnis automobilio svorio centras, pasiektas pritaikius naują platformą: didesnioji svorio dalis (įskaitant variklį ir salono keleivius) yra išdėstyta žemiau ir arčiau važiuoklės centro. Specialūs tvirtinimo elementai variklio skyriuje, tvirtos aliumininės pakabos atramos priekyje ir gale bei kitos detalės padėjo sutvirtinti pagrindines važiuoklės konstrukcijos dalis.
LS modeliai nuo seno garsėja pakabos kokybe, tačiau Lexus inžinieriai nusprendė pasiekti dar didesnių aukštumų ir šioje srityje. Pavyzdžiui, daugiasvirtės pakabos viršutinėse ir apatinėse valdymo svirtyse montuojami dvigubi rutuliniai šarnyrai, todėl pakaba reaguoja net į menkiausius vairo judesius ir kelio sąlygas. Konstrukcija su dvigubais rutuliniais šarnyrais padeda ne tik paskirstyti darbinę apkrovą, bet ir optimizuoti pakabos geometriją, užtikrindama tikslesnį vairo valdymą ir greitesnę pradinę jo reakciją. Siekiant sumažinti nespyruoklinių dalių svorį ir padidinti manevringumą bei komfortą, daugelyje pakabos vietų panaudotas aliuminis.