Nieko nepaliekant atsitiktinumui inžinieriai, dirbantys prie pirmojo elektrinio „Lexus UX 300e“, patobulino važiuoklę, pavarą ir salono izoliaciją tam, kad sukurtų visureigį, kuriuo siekiama iš naujo apibrėžti „tylus“ sąvoką. Dėmesys tylai yra susijęs su paveldu, kilusiu nuo pat pirmojo „Lexus“ gamybos.
Jau daugiau kaip 30 metų tyla yra pagrindinė kiekvieno „Lexus“ modelio ašis. Pagrindinis ypač prabangaus sedano „LS 400“ vystymo reikalavimas 1989 m. buvo tas, jog važiuodamas 100 km / h greičiu salone triukšmo lygis negalėjo viršyti 58 dB ir tokiu būdu modelis būtų tylesnis nei kiti jo konkurentai Europoje. Šis tikslas tapo manija daugeliui iš 4000 dizainerių, inžinierių ir technikų, kuriančių šį automobilį. Gimė tylioji revoliucija, kuri tapo pagrindine prabangių automobilių gamintojų DNR dalimi ir kurios naujausia išraiška atrandama naujajame „Lexus UX 300e“.
„Tylus salonas yra svarbi mūsų prekės ženklo DNR dalis, ir šis pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“ suteikė mūsų inžinieriams galimybę išryškinti tokią kokybę, kaip niekad anksčiau“, – komentavo Pascal‘is Ruch‘as, „Lexus Europe“ vadovas.
Ištyrus triukšmo modelius kituose prabangiuose elektromobiliuose, buvo imtasi konkrečių veiksmų, siekiant sumažinti triukšmą salone.
Klasėje pirmaujantys NVH lygiai
„Lexus“ akcentuojamas NVH (triukšmo, vibracijos, atšiaurių sąlygų) sumažinimas leidžia vairuotojui atsipalaiduoti tyliame „UX 300e“ salone, kuriame slopinami beveik visi išorės trikdžiai, pavyzdžiui, vėjo ir žvyro triukšmas, kurie būtų pastebimi įprastame automobilyje.
Baterijos storis ir svoris po salono grindimis veikia kaip natūralus garsą izoliuojantis barjeras, o grindų dangos ir sparnų įdėklai buvo papildyti, kad būtų sumažintas triukšmas, kurį sukelia kontaktas su mažais akmenimis, nešvarumais, vandeniu ir keliu. Net automobilio galios valdymo blogas (PCU) yra įmontuotas variklio skyriuje, kad būtų užtikrintas mažesnis triukšmas ir vibracija.
Tylos verta aerodinamika
Atsižvelgiant į vėjo triukšmo sumažinimą, „UX 300e“ apatinėse priekinėse grotelėse yra sumontuotos inovatyvios aerodinaminės žaliuzės, kurios atsidaro ir užsidaro automatiškai, atsižvelgiant į akumuliatoriaus būseną, ir tokiu būdu automobilio pasipriešinimo koeficientas sumažinamas nuo 0,33 iki 0,31.
Kiti unikalūs „UX 300e“ privalumai, leidžiantys dar labiau sumažinti triukšmą – tai akumuliatoriaus apačios lygus paviršius ir padidintos automobilio dugno apsaugos, kurių dėka sukuriama aerodinaminė dugno struktūra.
Padangos, keliančios mažiau triukšmo
18 colių padangos pabrėžia „UX 300e“ tylumą ir išskirtinį važiavimo stabilumą, o 17 colių padangos savo klasėje pasižymi mažiausiu pasipriešinimo riedėjimui koeficientu (RRC), užtikrindamos puikų reagavimą ir savybes.
Tylaus salono patirtis
Salone įrengtas akustinis stiklas, kuris leidžia sumažinti aukšto dažnio vėjo keliamą triukšmą, o vairuotojas ir keleiviai yra apsupti garsą izoliuojančio prabangaus salono, kur panaudotos slopinančios medžiagos, mažinančios elektrinės pavaros garsus ir kelio triukšmą. Taip pat papildomas izoliacijos sluoksnis yra įrengtas po kilimu, o prietaisų skydelio slopintuvas dar labiau sumažina salono triukšmą.
Griežti kokybės standartai
„UX 300e“ yra surinktas apdovanojimų pelniusioje „Lexus“ Kyushu gamykloje. Prieš pristatant, kiekvienas automobilis yra patikrinamas ir pakartotinai patikrinamas „tyliajame kambaryje“ „Lexus“ Takumi meistrų, kurie naudojasi unikaliai treniruojamomis ausimis ir pirštų galiukais tam, kad aptiktų ir pašalintų mažiausią triukšmą ar vibraciją salone.
„Sėdėdami naujajame „UX 300e“, vairuotojai akimirksniu supras, kaip mes legendines „Lexus“ vertybes, tylumą, patikimumą ir trys „C“ („comfort“ – komfortą, „control” – valdymą ir „confidence” – pasitikėjimą) perkėlėme į naujus lygius“, – priduria „UX 300e“ vyriausiasis inžinierius Takashi Watanabe.
„Lexus UX 300e“ bus pristatytas pasirinktose Europos rinkose iki metų pabaigos.
2020-06-15