fbpx
slider

Gruzijos dizainas tapo kabrioleto „Lexus LC“ retro kelionių plakato konkurso nugalėtoju

Idiliška scena, kai Juodosios jūros pakrante „Lexus LC“ kabrioletas važiuoja nuleistu stogu, sužavėjo visuomenės vaizduotę. „Kelias į Batumi“ scena iš septynių retro stiliaus darbų surinko daugiausia balsų, o ši kolekcija buvo sukurta siekiant paskatinti automobilių aukso amžių.

Plakatai buvo sukurti septynių menininkų ir dizainerių iš įvairių ​​Europos šalių, trumpai užfiksuojant vairavimo malonumą ir gražų „LC“ kabrioleto dizainą. Praėjusį mėnesį jie buvo rodomi „Lexus“ socialinės žiniasklaidos kanaluose, kur visi norintys galėjo balsuoti už savo favoritus.

Iš viso buvo surinkti 3 459 balsai, o tris geriausias vietas pasidalino – Gruzija, Ispanija su Davido de la Heras „Sierra de Madrid“, ir Prancūzija su Matthieu Forichon‘u, kuris vaizdavo „LC“ kabrioletą tarp Prancūzijos Rivjeros kraštovaizdžio.

Taip pat burtų keliu atsitiktine tvarka bus išrinkta 10 laimingųjų iš tų, kurie balsavo už Gruzijos plakatą. Kiekvienas iš jų gaus įrėmintą plakatą ir „Lexus“ dovanų (laimėtojai bus informuoti el. paštu).

Gruzijos „Windfor“ agentūros „Tbilisis“ komanda, kuriai vadovauja vykdomasis kūrybos direktorius Nino Gordeladze, dizainą apibūdina taip: „Neužmirštamų vasaros nuotykių pradžia slypi už posūkio: laisvės pojūtis, pakylėtas stiliaus ir charizmos, bei horizonte nusidriekęs nuostabus Batumio miestas, siūlantis saldžios vasaros kalnelių linksmybes.“

2021-09-22


Atgal