Lengviausia manyti, kad visi nauji įkraunami hibridiniai automobiliai yra beveik vienodi. Juose yra galingas aukštos įtampos akumuliatorius, kuris leidžia važiuoti vien elektra ir į orą neišmetant teršalų. Tačiau jį išeikvojus, visada galite toliau važiuoti, iki kol galėsite prisijungti prie maitinimo šaltinio namuose, biure ar viešajame įkrovimo taške.
Tai tiesa, kiek tai susiję su pagrindiniais dalykais. Tačiau su visiškai nauju – „NX 450h+“, pirmuoju įkraunamu elekra hibridu , „Lexus“ įrodo, kad su jo siūloma technologija galite pasiekti žymiai daugiau.
Dėl neprilygstamos „Lexus“ elektrifikuotų automobilių patirties, įgytos per daugiau nei 15 metų, šis vidutinio dydžio prabangus visureigis iš karto nustatė naują atskaitos tašką savo segmente dėl savo našumo ir efektyvumo derinio, įskaitant nuvažiuojamą atstumą ir CO2 emisijos lygį. Jis lenkia daugumą savo konkurentų, esančių aukščiausios klasės gamintojų asortimente, pagal visus pagrindinius rodiklius.
„NX 450h+“ EV (elektrinės transporto priemonės) važiavimo atstumas yra nuo 70 iki 74 km pagal WLTP, testuojant kombinuotu bandymo ciklu, o važiuojant mieste – iki 89 – 97 km., kur ekologiškos transporto priemonės yra ypač svarbios. Šie rodikliai, kartu su 0,9–1,1 l/100 km degalų sąnaudomis ir oficialia 21 – 25 g/km CO2 emisija, yra geriausi klasėje. Be to, kelyje „Lexus“ gali važiuoti elektra iki 135 km/h greičiu.
Šis vidutinio dydžio prabangus visureigis ne tik važiuos toliau ir ilgiau naudodamas nulinės emisijos gryną elektros energiją, bet ir užtikrins savo klasėje pirmaujantį našumą, kai jo akumuliatoriaus įkrova bus išeikvota. Taip yra todėl, kad išeikvojus akumuliatorių, automobilis tampa savaime įsikraunančiu hibridu, , skirtingai nei dauguma konkurentų, kur energija perjungiama į vidaus degimo variklį. Tai neišvengiamai reiškia, kad sunaudojama daugiau degalų ir išmetama daugiau teršalų: „Lexus“ nustatė, kad pagal šį scenarijų „NX 450h+“ konkurentų modelių degalų sąnaudos yra vidutiniškai 23 – 30 % didesnės nei įkraunamo hibridinio visureigio.
Tai leidžia techninė „Lexus“ įkraunamos hibridinės elektros sistemos kokybė. Čia sujungtas didelio efektyvumo 2,5 litro Atkinsono ciklo variklis su elektros variklio generatoriumi ir
įkraunama ličio jonų baterija. Akumuliatoriaus talpa yra 18,1 kWh – dar vienas pirmaujantis rodiklis klasėje – ir jį galima visiškai įkrauti maždaug per dvi su puse valandos, naudojant 32 A stotį ir įmontuotą 6,6 kW įkroviklį. Akumuliatoriaus charakteristikos, naudojant patobulintas aukščiausios kokybės „Lexus“ technologijas, yra esminė automobilio EV veikimo sąlyga.
Naudojant šią pažangią jėgos pavarą nenukenčia autentiški „NX“ visureigio ypatumai: „NX 450h+“ standartiškai komplektuojamas su energiją taupančia „e-Four“ visų varančiųjų ratų pavara (AWD), naudojant papildomą elektros variklį, kuris prireikus varo galinę ašį.
„NX 450h+“ pasiekimai yra tik vienas naujojo „NX“ šuolio į priekį efektyvaus veikimo srityje aspektas. Savaime įsikraunančio hibridinio elektrinio „NX 350h“ modelio techninės charakteristikos taip pat buvo visapusiškai patobulintos. Palyginti su ankstesniu „NX 300h“ modeliu, naujoji, ketvirtos kartos sistema yra 24 % galingesnė ir išvysto 244 DIN AG, kas AWD modeliui padeda sutrumpinti 0 – 100 km/h įsibėgėjimo laiką 15 % – iki 7,7 sekundės.
Tačiau nors galia ir padidėjo, kompensuoti nei kuro taupymo, ne išmetamųjų teršalų kiekio atžvilgiu nereikia. Oficialūs bandymų duomenys rodo, kad CO2 rodikliai sumažėjo maždaug 20 %: jie prasideda nuo 135 g/km WLTP kombinuoto bandymo cikle AWD modeliui, iki 129 g/km priekiniais ratais varomai versija, kurios degalų sąnaudos yra nuo 5,7 l/100 km.
Charakteristikų statistika parodo, kaip „Lexus“ technologijų lyderystės teikiama nauda daro „NX“ patraukliu pasirinkimu klientams, nesvarbu, ar jie ieško įkraunamo hibridinio elektrinio automobilio, ar savaime įkraunamo hibridinio elektrinio automobilio. Tai tik dalis privalumų: naująjį „NX“ galima pamilti už įspūdingą veikimą, drąsų dizainą ir garsųjį „Lexus“ prabangų Takumi meistriškumą, kartu atveriant naują prekės ženklo skyrių.
2021-12-03