Malcolm’as Gladwell’as yra vienas įtakingiausių „New York Times“ bestselerių autorius, ilgametis „New Yorker” rašytojas, tinklaraščio „Revisionist History®®“ savininkas ir automobilių fanas. „Lexus“ pakvietė jį bendradarbiauti, kuriant šešių dalių tinklalaidę, tyrinėjančią prekės ženkle atsispindinčias Japonijos kultūros gelmes.
Tinklalaidės pavadinimas „Go and see” yra japonų kalbos žodžių „genchi genbutsu“ atitikmuo. Idėja kilusi iš įsitikinimo, kad asmeninė patirtis padeda žmogui geriau suprasti kitus žmones ir tai, ko jiems trūksta. „Lexus“ pasikviečia Gladwell’ą į Japoniją atrasti ir pažinti jų netradicinį mąstymą ir procesus. Čia jam suteikiama išskirtinė galimybė pažvelgti į prabangių automobilių gamintojo užkulisius.
Unikalus Gladwell’o gebėjimas perteikti mintis, išryškina „Lexus“ susiliejimą su kultūra ir inžinerija. Tinklalaidė transliuoja Gladwell’o kelionę į prabangaus prekės ženklo būstinę Japonijoje, visiškai slaptos lenktynių trasos tyrinėjimą ir inžinierių bei vadovų stebėjimą. Jam suteikiama unikali galimybė pamatyti, kaip prekės ženklas, mokydamasis iš žmonių elgesio ir įvairių procesų, išsiskiria iš kitų.
Kiekvienas serijos epizodas gilinasi į unikalius prabangių automobilių identiteto elementus. Pradedant nuo to, kaip japonų arbatos ceremonija paveikė automobilio lango inžineriją iki kupė variklio muzikinės kompozicijos ir emocijos, kurią jis sukelia. „Go and see“ tokiems automobilių fanams kaip Gladwell’as ir visiems, kuriems tiesiog įdomu, siūlo išskirtinį meistriškumą, kurį užtikrina „Lexus“ ženklas.
„Esu turėjęs „Lexus“ sportinį automobilį ir jis man labai patiko“, – sakė Gladwell’as. „Japonijoje aš galėjau pamatyti, kiek daug dėmesio ir kultūrinių žinių reikia galutiniam produktui.“
Per 10 savaičių, nuo gruodžio iki vasario, Gladwell’o tinklaraštis „Pushkin Industries®“, kartu su „Lexus“, sukūrė šešis epizodus. Pirmasis epizodas buvo parodytas 2020 m. kovo 5 d., o nauji – rodomi kiekvieną ketvirtadienį. Klausytojai gali klausyti arba atsisiųsti epizodus iš „Apple Podcast®“, „Radio.com®“, „Google Podcast“, „Spotify®“, „Pandora®“, „Pocketcast“, „Stitcher®“, „iHeartRadio®“, „Castbox®“, „NPR One®“ internetinių grotuvų.
Apie Malcolm’ą Gladwell’ą
Malcolm’as Gladwell’as yra šešių „New York Times“ bestselerių – „Virsmo taškas“, „Mirksnis“, „Išskirtys- sėkmės istorija“, „Ką pamatė šuo“, „Dovydas ir Galijotas“, bei „Kalbėjimasis su nepažįstamaisiais“ – autorius. Jis taip pat yra „Pushkin Industries“ įkūrėjas, tai garso įrašų kompanija, kurianti „Revisionist History“, ir „Broken Record®“ tinklalaides, kur jis, Rick’as Rubin’as ir Bruce’as Headlam’as, apklausia įvairių žanrų muzikantus. Gladwell’as yra „The New Yorker“ personalo rašytojas, buvo įtrauktas į „TIME 100“ įtakingiausių žmonių sąrašą ir pripažintas vienu iš geriausių užsienio politikos mąstytojų.
2020-04-21