Esminė „Lexus“ savybė yra ta, kad kiekvienas jo asortimento modelis yra nuolat tobulinamas, o inžinieriai nuolatos ieško būdų, kaip puoselėti ir patobulinti kiekvieną detalę. Remiantis šiuo požiūriu, „Lexus“ pristatė naują 2021 metų „LC“ modelį, pažymintį „Lexus“ pavyzdinio kupė prabangių automobilinių savybių raidą. Išsamūs patobulinimai sustiprina ryšį tarp vairuotojo ir automobilio, pagerina važiavimą ir valdymą, siūlo naują stiliaus pasirinkimą ir padidina daugialypės terpės sistemos galimybes.
Pagrindiniai 2021 m. modelio pokyčiai
2021 m. „LC 500“ atlikti pakeitimai dar labiau pagerino kupė charakteristikas. Svarbu tai, kad automobilio svoris dėl pakabos pakeitimų buvo sumažintas beveik 10 kg: buvo panaudotos aliuminio apatinės svirtys, lengvesnės, tuščiavidurės, pakeisto skersmens traukės, o spyruoklėms buvo panaudota nauja, ypač tvirta medžiaga. 21 colio kaltiniai lengvojo lydinio ratai taip pat yra lengvesnės konstrukcijos.
Kai jau buvo sumažintas svoris, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas pakabos atnaujinimui, kad eiga būtų lygesnė ir minkštesnė, o vairuotojui būtų suteiktas stipresnis pojūtis kelyje. Elektroniniai priekinių amortizatorių valdymo įtaisai buvo sureguliuoti taip, kad suteiktų ilgesnę eigą, o ribotuvas buvo optimizuotas, kad būtų lengviau sukurti tolygesnę pakabos eigą. Galinėms tuščiavidurėms traukėms buvo padidintas standumas, siekiant pagerinti vairavimo charakteristikas posūkyje ir suteikti daugiau linijinio vairavimo, vėl padedant vairuotojui jaustis labiau pasitikinčiam kelyje.
„LC“ modelio stabilumo valdymas (VSC), skirtas geresnei transporto priemonės kontrolei vidutinio ir didelio greičio ruožuose, įgijo naują funkciją „Active Cornering Assist“ (ACA). Nuotaikingam vairavimui tai padeda valdyti automobilį posūkiuose: stabdant vidinius ratus, atsižvelgiama į transporto priemonės šoninį pagreitį, kai sukuriamos didesnės G jėgos.
Transmisija ir hibridinės sistemos atnaujinimai
„Lexus“ pakeitė „LC 500“ 10 greičių automatinės pavarų dėžės logikos modelius, siekdamas pagerinti kasdienį vairavimą, kurį jo inžinieriai vadina „aktyvia zona“ – dažniausiai ten, kur vairuotojai naudoja nuo 50 iki 70 % droselio diapazono. Tiesioginė pavarų dėžė leidžia padidinti variklio sūkių diapazoną, kad padidėtų pagreičio pojūtis prieš pereinant į kitą pavarą.
„LC 500h“ daugiapakopė hibridinė sistema taip pat buvo atnaujinta. Dabar ji perjungs į antrą pavarą, ne į trečią, kad būtų sklandesnis veikimas ir geresnis pagreitis staigiuose posūkiuose.
Bekompromisis dizainas
„LC“ kupė yra pati aistringiausia „Lexus“ dizaino išraiška, stipriai užfiksuota verpsto formos grotelėse, esančiose automobilio priekyje. Didelis stiklo skydas ir juodos spalvos užpakalinės
kolonos sukuria plūduriuojančio stogo efektą, o šoninės chromuotos apdailos atkartoja tradicinio japoniškojo katana kardo lenktas linijas. Asortimente galimas CFRP kompozicinio stogo pasirinkimas, kad būtų sukurta dar galingesnė išvaizda.
Užpakaliniai žibintai – vienas ryškiausių dizaino elementų, jų naktinis apšvietimas įkvėptas reaktyvinio lėktuvo degiklio. Priekyje esantys ypač kompaktiški trigubos šviesos diodų elementai yra ne tik įspūdingi, bet ir perpus mažesni nei įprasti žibintai.
Išskirtinis meistriškumas
„LC“ pasiekia įspūdinga pusiausvyrą tarp funkcijos ir patogumo, sportinių ketinimų ir prabangos. Salone žemai įrengtas prietaisų skydelis ir siauros priekinės kolonos vairuotojui suteikia aiškų priekyje esantį vaizdą į kelią. Durų apdailos slenkančios linijos sukuria dizaino tęstinumo pojūtį, pratęsdamos išorinį stilių, kuris sklinda nuo variklio dangčio per priekinį stiklą.
Naujojo 2021 m. modelio eksterjero spalvų pasirinkimas papildomas nauju atspalviu „Blazing Carnelian“ ir „Terrane Khaki“, kuris anksčiau buvo rezervuotas „LC Limited Edition“. Kiti galimi atspalviai: „F White“ , „Dark Grey”, „Sonic Silver”, „Sonic Titanium”, „Solid Black”, „Radiant Red”, „Flare Yellow” ir „Deep Blue”.
Išskirtinėse „LC“ sėdynėse galima jaustis taip gerai, kaip gerai jos ir atrodo. Dviejų dalių konstrukcija suteikia sėdynės atlošą, kuris apgaubia pečius, o vėliau prisitaiko prie nugaros, skirtą saugiai išlaikyti vairuotoją didesniu greičiu sukant posūkius.
Vairavimo patirtį dar labiau sustiprina vairas su skerspjūviu, kurio forma leidžia gerą sukibimą ir riešo sukiojimą. Priekiniam keleiviui centrinės konsolės pusė pakyla, kur yra integruota įsikabinimo rankena.
Kokybiška apmušalų apdaila, apdailos medžiagos ir detalės yra pasaulyje gerai žinomo „Lexus“ takumi meistriškumo išraiška. Tai galima pastebėti ir pajausti iš rankomis apsiūtos odinės bėgių svirties bei „Alcantara“ durų plokštės apdailos, bei daugelio kitų detalių.
2021 m. modeliui galima rintis naujas interjero schemas, „Flare Red“ ir „Manhattan Orange“, kurios pakeitė ankstesnę „Dark Rose“, bei „Black“ ir „Ochre“.
Aukštas našumas
„LC 500“ V8 variklis nuo pat eksploatavimo pradžios parodė apie savo potencialą, kurio pilna variklio galia buvo sugeneruota aktyvios kintamos išmetimo sistemos dėka. Variklio galia yra 464 DIN AG / 351 kW, autombilis įsibėgėja 0 – 100 km / h greičiu mažiau nei per 4,7 sekundės.
5,0 litrų variklis yra suderintas su 10 greičių „Direct Shift“ automatine transmisija, kuri yra naujai atnaujinta tam, kad būtų dar stipresnis ryšys tarp vairuotojo ir automobilio.
Įspūdinga ir efektyvi hibrido galia
Praėjus penkiolikai metų nuo tada, kai „Lexus“ pristatė pirmąją pasaulyje prabangią hibridinę transporto priemonę, „LC 500h“ palaiko šią inovacijų tradiciją kaip automobilis, turintis pirmąją pasaulyje daugiapakopę hibridinę sistemą. Kaip ir kitose hibridinėse „Lexus“ pavarose, čia benzininis variklis yra derinamas su dviem elektros varikliais / generatoriais.
Atkinsono ciklo 3,5 litro V6 variklis naudoja D-4S tiesioginį degalų įpurškimą, kad būtų pasiektas optimalus efektyvumas, o vožtuvų darbas su dviguba VVT-i intelektualia kintama vožtuvų veleno pavara užtikrina didelį sukimo momentą visais variklio sūkiais. Sistema turi planetarinę nuolat kintamą transmisiją, pažįstamą iš „Lexus Hybrid Synergy Drive“, tačiau prie sistemos dar pridedama keturių greičių automatinė transmisija. Dirbdamos kartu, dvi pavarų grupės keičia keturis etapus, kad būtų optimizuotas variklio veikimas visame greičio diapazone.
Kai vairuotojas pasirenka M režimą, pavarų dėžės veikia kartu, kad būtų sukurtas 10 pavarų perdavimo skaičius, sukuriantis labai patrauklų vairavimo pojūtį ir vairuotojui leidžiantis judėti per pavaras naudojant pavarų perjungimo svirteles. Automatiniame režime AI poslinkio valdymas suderina pavarą su vairavimo sąlygomis ir vairuotojo įvestimis. Kelių pakopų hibridinė sistema suteikia daugiau elektrinės galios, esant mažesniam transporto priemonės greičiui, ir leidžia automobiliui važiuoti greičiu iki 140 km / h, išjungus benzininį variklį.
Bendra sistemos galia yra 359 DIN AG / 264 kW.
Naudojant daugiapakopę hibridinę sistemą, V6 variklio ir elektros variklio galia gali būti sustiprinta keturių greičių automatine transmisija, suteikiant daug didesnę pavaros galią įsibėgėjant.
„LC 500h“ modelyje naudojamas kompaktiškas, lengvas ličio jonų akumuliatorius, kuris yra tarp galinių sėdynių ir bagažinės. Jis turi didelį galios tankį – 84 celes, sukuriančias 310,8 voltus.
Atnaujinta multimedija
„LC“ multimedijos funkcijos valdomos per 10,3 colio didelės skiriamosios gebos ekraną, turintį padalinto ekrano galimybę, kuri leidžia peržiūrėti ir valdyti skirtingas funkcijas, įskaitant garso ir klimato kontrolę.
Visi 2021 metų „LC“ modeliai standartiškai aprūpinti „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“ operacinėmis sistemomis, leidžiančiomis lengvai integruoti belaidį išmanųjį telefoną ir pasiekti populiariąsias programas, skirtas navigacijai, pramogoms ir pranešimų siuntimui. Naudojant „Android Auto“, galima naudoti „Google Assistant“ ir gauti specialiai pritaikytą informaciją, atsižvelgiant į vartotojo kalendorių, ankstesnę veiklą ir nustatytas nuostatas.
„Apple CarPlay“ leidžia klientams pasiekti pažįstamą sąsają iš „iPhone®“ per transporto priemonės multimedijos ekraną. „IPhone“ galima prijungti tam, kad būtų galima gauti kelionės nurodymus, skambinti, siųsti ir gauti pranešimus per „Siri®“ ir gauti prieigą prie tokių programų, kaip „Spotify“, „Audible“, ir „Apple“ internetinių transliacijų.
Pažangi sauga ir pagalba vairuotojui
Visi „LC 500“ ir „LC500h“ modeliai standartiškai aprūpinti „Lexus Safety System +“ saugos paketu, kurį sudaro kliūčių aptikimo ir smūgio prevencijos sistema PreCrash su automatiniu diržų pritraukimu ir automobilio stabdymu, pėsčiojo atpažinimo ir stabdymo perspėjimo sistema, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, eismo juostų sekimo asistentas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir automatinė tolimujų šviesų sistema. Dar daugiau apsaugos nuo įprastos susidūrimo rizikos teikia „nematomų zonų“ monitorius su perspėjimo apie iš galo artėjančius automobilius sistema.
2020-04-14