„Lexus“ 10 geriausių Europos atstovybių įteikė „Kiwami 2021“ apdovanojimą už visapusišką meistriškumą, pasiektą sudėtingiausiomis sąlygomis, kokias prekės ženklas kada nors buvo patyręs.
Šiai programai jau vykstant penktus metus, buvo taikomi griežti vertinimo standartai atsižvelgiant, kaip atstovybės pritaikė savo patalpas ir darbo tvarką, kad būtų užtikrintas vietinių apribojimų ir gairių laikymasis bei klientų ir darbuotojų sveikata ir sauga.
„Lexus“ omotenashi klientų aptarnavimo principai – elgtis su klientu taip, kaip jūs elgtumėtės su svečiu savo namuose – yra svarbiausi prekės ženklo principai ir buvo sėkmingai jų laikomasi, įmonėms pritaikant savo veiklą ir procesus keičiantis gyvenimo sąlygoms. Siekiant užtikrinti, kad žmonės vis tiek galėtų naudotis reikalingomis paslaugomis, nauji metodai buvo sukurti greitai ir efektyviai. Reikalinga pagalba ir informacija suteikta tiek parduodant transporto priemones, tiek serviso paslaugų metu, imantis visų būtinų atsargumo priemonių. Vaizdo konsultacijos su pardavimo atstovais ir bandomieji važiavimai laikantis socialinio atstumo ir higienos reikalavimų – buvo vienas svarbiausių išplėtotų pokyčių.
Vertinant atstovybes, buvo atsižvelgta į slaptų pirkėjų užklausas bei apsilankymo rezultatus, kurie apėmė visus kliento kelionės aspektus, įskaitant ir šių metų griežtą Covid apsaugos priemonių laikymąsi. Buvo vertinami ne tik mandagumo, operatyvumo elementai bei
pastangos atsakymui, bet ir infrastruktūros bei teikiamų paslaugų kokybė. „Lexus“ visame regione turi apie 300 atstovybių, iš kurių geriausios pelno „Kiwami“ apdovanojimą.
Pascal‘is Ruch‘as, TME viceprezidentas, atsakingas už „Lexus Europe“, sakė: „Mūsų mažmeninės prekybos partneriai per pastaruosius metus turėjo spręsti precedento neturinčias aplinkybes, teikdami pirmenybę savo komandų ir klientų sveikatai bei saugumui, taip pat dėdami visas pastangas, kad išlaikytų geriausią „Lexus“ omotenashi svečio patirtį. Jų pastangos buvo išskirtinės ir aš didžiuojuosi, kaip jie išlaikė tokius įspūdingus klientų aptarnavimo ir verslo kokybės standartus tokioje sudėtingoje darbo aplinkoje.
„Kiwami “apdovanojimai įteikiami tiems, kurie visapusiškai pasiekė geriausių rezultatų, tačiau nuoširdžiai dėkojame visoms atstovybėms, kurios per pastaruosius metus nenuilstamai dirbo puoselėdamos „Lexus“ prekinį ženklą.“
Kadangi Covid pandemija neleido surengti tradicinės apdovanojimų šventės, kiekvienam nugalėtojui kartu su apdovanojimu buvo atsiųsta asmeninė vaizdo žinutė su sveikinimu.
„2021 Kiwami“ nugalėtojai:
(nugalėtojai pagal šalį suskirstyti abėcėlės tvarka).
2021-04-22