Pasaulinė muzikos diena (Birželio 21 d.) skatina žmones visame pasaulyje mėgautis muzikos kūrimu ir dalijimusi ja kartu. „Lexus“ tai yra galimybė švęsti išskirtinę ir ilgai besitęsiančią partnerystę su „Mark Levinson“ prabangaus garso specialistais, suteikusiais galimybę klausytis puikią muziką milijonams „Lexus“ vairuotojų ir keleivių.
„Lexus“ ir „Mark Levinson“ (vienas iš prestižinių prekinių ženklų, priklausančių „Harman International”) jau daugiau nei 20 metų kelia pramogų kokybės kartelę automobilyje. Šiandien kiekvienam naujam modeliui kuriamos pagal užsakymą sukurtos garso sistemos, kuriose sumontuotos vis sudėtingesnės technologijos, suteikiančios geriausią klausymosi patirtį visiems automobilyje esantiems žmonėms ir nesvarbu, koks būtų jūsų klausymosi pasirinkimas: simfonijos salės didybė, džiazo klubo intymumas ar stadiono koncerto jaudulys – garso atkūrimas suteikia jausmą, kad esate renginio dalis.
„Tai partnerystė, kuri prasideda nuo automobilio ir jo keleivių vizijos supratimo.”, – aiškina „Mark Levinson“ akustikos inžinierius Savion‘as Thompson‘as. „Mūsų komanda stengiasi iš anksto perprasti, ką šis modelis reiškia „Lexus“, o tada mes kuriame sistemą, kuri pagerintų šią viziją.
„Reikia daug išgirsti – vyriausiuosius inžinierius, gamyklos darbuotojus ir atstovybes, o paskui ir pirkėjus. Dalis mano darbo yra įsiklausyti, kas yra už šios ribos, bet dar svarbiau yra pasirinkti tinkamą automobilį. Tai procesas, kuris užima visą komandą ir nuolatinį grįžtamąjį ryšį kiekviename kontroliniame taške, vadovaujantis stipria nuolatinio tobulėjimo filosofija, arba kaizen.”, – tęsė Thompson‘as.
Abiejų įmonių sinergija apima tai, kad jos abi siekia užtikrinti aukščiausius standartus. „Mes siekiame būti geriausią garsą suteikiančiu prekės ženklu pasaulyje.”, – sako Kyle’as Roche’as, „Harman“ vyresnysis pasaulinės rinkodaros vadovas. „Siekdami beveik nulinio procento harmoninio iškraipymo ir krištolo skaidrumo akustinio veikimo, mūsų tikslai labai glaudžiai dera su „Lexus“. Tai viena iš priežasčių, kodėl partnerystė trunka daugiau nei 20 metų.”
Vienas iš naujausių „Mark Levinson“ darbo pavyzdžių – garso sistema, pritaikyta naujajam „Lexus“ modeliui „NX 350h“. Kūrimo programos tikslas buvo panaudoti naują „PurePlay“ architektūrą, kad būtų sukurtas 7.1 erdvinio garso efektas, priartinant garsą prie klausytojo ausies lygio ir užtikrinant klausymosi patirtį, viršijančią tai, ko galima tikėtis iš automobilyje esančios garso sistemos. Tai atspindi, kaip garso kokybė prisideda prie garsiųjų „Lexus“ omotenashi svetingumo principų, viršijančių žmonių lūkesčius, kad jie savo automobilyje jaustųsi visai kaip namie.
Garso sistemos projektavimo darbai prasidėjo prieš maždaug penkis metus iki buvo pristatytas modelis rinkai ir apėmė atidų interjero dydžio ir formos patikrinimą.
„Prabangiuose automobiliuose visada tikimasi erdvės, to buvo tikimasi ir „NX“ modelyje.“, – pasakojo Savion‘as Thompson‘as. „Tačiau tiek „Lexus“, tiek „Mark Levinson“ specialistai užsibrėžė, kad garso sistema būtų kuo arčiau idealo. Tam reikėjo kelis mėnesius trukusių modelio tyrimų, daugybės rankų darbo prototipų, simuliacijų, matavimų ir pristatymų. Komanda atkakliai dirbo, modelis buvo išardytas iki kėbulo metalinio rėmo ir pakoreguotas gamyklos procesas tam, kad būtų pritaikytos naujovės.”
Taip pat buvo siekiama rasti tinkamą balansą tarp našumo ir efektyvumo: „Kadangi transporto priemonių gamintojai stengiasi padidinti našumą naudojant mažiau išteklių, daugialypės terpės sistema turi reaguoti į tuos pačius iššūkius. Dėl kiekvieno milimetro erdvės ir medžiagų gramo reikia derėtis, tačiau reikia turėti aiškų pridėtinės vertės tikslą.”, – priduria Thompson‘as.
„Pureplay“ garsiakalbių išdėstymas „NX“ modelyje pasiektas su septyniais suderintais 90 mm garsiakalbiais, strategiškai išdėstytais aplink saloną, kad būtų sukurtas patobulintas garso lygis. Dar pridedamas viduje sujungtas žemų dažnių garsiakalbis ir 8×9 durų žemų dažnių garsiakalbis bei visiškai naujas 12 kanalų stiprintuvas.
„Stiprintuvas yra mūsų garso pagrindas.“, – sako Thomson‘as. „Mes prie jo dirbome penkerius metus. Tai tik įrodo, koks stiprus ir atsakingas bendradarbiavimo ryšys.”
„Lexus“ labai vertina „Mark Levinson“ indėlį jo modeliams: „Per pastaruosius du dešimtmečius šios dvi įmonės vystėsi siekdamos tų pačių vertybių: preciziško meistriškumo, inovacijų ir nuostabios patirties mūsų klientams.”, – sakė Spiros Fotinos, „Lexus Europe“ vadovas. „Su kiekvienu nauju modeliu mums pavyko suteikti labiau įtraukiančią ir naudingą klausymosi patirtį dėka „Mark Levinson“ patirties garso technologijose bei supratimo mūsų, kaip pasaulinio prabangos prekės ženklo, vertybių.
2022-07-28