fbpx
slider

„Lexus LC“ kabrioletas testuotas ekstremaliame šaltyje

Mėlynas dangus ir saulė yra idealios sąlygos, norint mėgautis „Lexus LC“ kabrioleto važiavimu. Tačiau tai yra automobilis, kuris taip pat pajėgus susidoroti su daug sunkesnėmis oro sąlygomis, kaip įrodė šalčio ištvermės testas.

Norėdami pademonstruoti „LC“ kabrioleto aukštą kokybės lygį, „Lexus“ standartinį automobilį 12 valandų laikė pramoninio masto šaldymo įrenginyje -18 ° C temperatūroje. Negana to, keturių sluoksnių stogas atlaikė „minusinės temperatūros maratoną“, o po bandymo buvo nedelsiant dideliu galingumu važiuojama sudėtinga bandymų trasa.

Bandymas vyko Didžiojoje klimato kameroje „Millbrook Proving Ground“ bandymų trasoje, Didžiojoje Britanijoje. 468 m3 blokas yra reguliariai naudojamas gynybos įrangai bei kelių transporto priemonių patvarumui tikrinti, esant +85 ir -60 ° C temperatūra bei santykinei oro drėgmei, esant iki 98 proc.

„LC“ kabrioleto bandymui temperatūra buvo nustatyta  -18 °C laipsnių – tai pakankamas šaltis, kad užšaltų guma, ir nustatytas standartas pramonėje, leidžiantis įvertinti atitirpinimo charakteristikas. Bandymo metu ant „Lexus“ buvo iš anksto purškiamas vanduo, kad automobilio kėbulą dengtų ledo lakštas.

Gregas Flemingas, vyresnysis inžinierius, prižiūrintis bandymą, teigė: „Nors nuleidus stogą, salono komponentai bus ekstremaliai paveikti šalčio, tačiau tikėtasi, kad oro kondicionavimo sistema, šildomos sėdynės ir vairas vis tiek tinkamai veiks.“

Kai „Lexus“ buvo pastatytas kameros viduje, prireikė maždaug valandos, kol galinga dujų kondicionavimo sistema pasiekė reikiamą temperatūrą. Tada automobilis per naktį liko nepaliestas.

Po įšaldymo išbandyti „Lexus“ teko profesionaliam vairuotojui – kaskadininkui Paului Swiftui. Filmavimo grupei ištarus „veiksmas“, 457 AG V8 variklis suveikė pirmą kartą, o automobilio parodymai ir matuokliai akimirksniu atgijo, nerodydami jokio neigiamo didelio šalčio poveikio.

Paulas Swiftas iš karto įsitikino, kad klimato kontrolė nedelsiant suveikė ir ėmė šildyti saloną. „Pajutau, kaip šyla vairas ir nugaros atrama. Iš tikrųjų, tai buvo gana malonu, turint omenyje, kad buvo -18 °C, iškart jaučiausi automobilyje gana patogiai “, – sakė jis.

Kaskadininko vairavimo įgūdžiai buvo panaudoti „Lexus“ paliekant kamerą bei kylant į Millbrook‘o trasa į kalną – Alpių stiliaus bandymų kelią, kuriame buvo ekstremalių pakilimų ir nusileidimų.

Čia „LC Convertible“ pademonstravo jaudinantį našumą, atitinkantį automobilio stilių ir patogumą, o greitėjant dramatiškai krintančios atitirpusio ledo šukės kėlė virpuliukus.

„Aš tikrai nežinojau, ko tikėtis, bet, paspaudus užvedimo mygtuką, automobilis iškart atgijo.”, – sakė Swift. „Kadangi tai – išbandymas automobiliui, todėl jūs reikalaujate tikrai daug iš automobilio.”, – paaiškino Swift. „Dėl vairavimo nebuvo jokių problemų, o pavarų perjungimas vyko slandžiai. Tai puikus automobilis ir veikia būtent taip, kaip reikia.“

2021-06-01


Atgal